Päästi sairaalasta??:O Oikein??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NuoriÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NuoriÄiti

Vieras
Juu elikkä menin eilen oman paikkakunnan sairaalaan tarkistuttamaan,koska oli kova päänsärky ja pahoinvointia ja supisteli. Siellä katsoivat että kohdunkanavaa ei ollut enää jäljellä, paikat pehmentyny ja kohdunsuu 2cm auki. Lähettivät minut äitiyspolik. ambulanssilla ja pistivät tipukseen. Sanoivat omassa sairaalassa että eivät enää missään nimessä lähetä minua kotiin odottamaan että tuleeko se vauva omille käsille. Matkaa synnärille siis oli n.60km. Synnärille päästyäni katsoivat tilanteen ja pistivät sydänkäyrää ja kaikki oli ok. Minun hemo oli 95. Eli todella matala. Menin osastolle ja otin särkylääkettä ja unilääkettä mutta ne eivät auttaneet. Tänään sitten taas olin sydänkäyrässä n.15 ja sinä aikana oli jo 4 supistusta. Lääkärimies oli koko eilisen päivän (haukkui lähettävän sairaalan pystyyn) ja tämän päiväisen todella töykeä. Sanoi minulle että sinä vissii oot aina ollu tollanen kalkkis että mee vaa kotiin että ei me aleta sitä käynnistelee. rv 40+3. Ja supistuksia tuli ja auki paikat yli 2cm. Tekikö lääkäri oikein teidän mielestä? :kieh:

Supistelee. Luulen siis että lähtö on todella lähellä. Olisivat sentään huonojen hemojen ja päänsäryn takia pitäneet minua tarkkailussa. Ja paikat kuitenki auki ja aukenee koko ajan.

Kyllä pyörryttää sen takia joudun todellakin makaamaan vaan koko ajan. :( No mihinköhän särkylääkkeiden ja unilääkkeen pitäisi auttaa haloo???!!! särkyihin ja unensaantii!!

kerrotko vielä, että miksi sinun mielestäsi olisi pitänyt käynnistää? eihän tuo ole vielä kahta vkoa yli lasketun enkä lue kirjoituksesta, että tilanne olisi jotenkin akuutti..

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:
Kyllä pyörryttää sen takia joudun todellakin makaamaan vaan koko ajan. :( No mihinköhän särkylääkkeiden ja unilääkkeen pitäisi auttaa haloo???!!! särkyihin ja unensaantii!!

Mitä jos soitat sinne, mistä ne sut lähetti alunperin ja kerrot, että pistivät sinut kotiin?

Joo hoitaja mulle siellä osastolla sanoi että eivät todellakaan päästä mua lähtemään moneen päivään että seuraavat tilannetta. Lääkärimies tuli ivallisesti ja sanoi tänään sit et mee kotiis ja syö rautaa ja kävele niin eiköhän se siitä. :kieh:

Joo hoitaja mulle siellä osastolla sanoi että eivät todellakaan päästä mua lähtemään moneen päivään että seuraavat tilannetta. Lääkärimies tuli ivallisesti ja sanoi tänään sit et mee kotiis ja syö rautaa ja kävele niin eiköhän se siitä. :kieh:

miespä tietenki. voi jumankekka.

Palautetta eteenpäin. Ei voi oikeesti muuta sanoo. Ärsyttää tommonen. :kieh:

Takaisin vaan. Tuskin päivystää. Koska paikat kuitenki auki ja huono olo niin älä jää kotiin odottelemaan. Nimierkki, kotiovella synnyttänyt, onneks kuitenki ambulanssi ehti paikalle..

Yhteistyössä