N
NuoriÄiti
Vieras
Juu elikkä menin eilen oman paikkakunnan sairaalaan tarkistuttamaan,koska oli kova päänsärky ja pahoinvointia ja supisteli. Siellä katsoivat että kohdunkanavaa ei ollut enää jäljellä, paikat pehmentyny ja kohdunsuu 2cm auki. Lähettivät minut äitiyspolik. ambulanssilla ja pistivät tipukseen. Sanoivat omassa sairaalassa että eivät enää missään nimessä lähetä minua kotiin odottamaan että tuleeko se vauva omille käsille. Matkaa synnärille siis oli n.60km. Synnärille päästyäni katsoivat tilanteen ja pistivät sydänkäyrää ja kaikki oli ok. Minun hemo oli 95. Eli todella matala. Menin osastolle ja otin särkylääkettä ja unilääkettä mutta ne eivät auttaneet. Tänään sitten taas olin sydänkäyrässä n.15 ja sinä aikana oli jo 4 supistusta. Lääkärimies oli koko eilisen päivän (haukkui lähettävän sairaalan pystyyn) ja tämän päiväisen todella töykeä. Sanoi minulle että sinä vissii oot aina ollu tollanen kalkkis että mee vaa kotiin että ei me aleta sitä käynnistelee. rv 40+3. Ja supistuksia tuli ja auki paikat yli 2cm. Tekikö lääkäri oikein teidän mielestä? :kieh: