Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Olipa töykeä lääkäri :/ ! Mut jos paikat ei ollut auenneet enempää kuin sen 2cm mikä oli eilenkin, niin ymmärrän kyllä että laittoivat kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:2cm on jo minusta paljon ja kun suppareita tulee säännöllisesti että kyl ne paikat siit nopeest aukenee. Ja mulla matkaa synnärille 60km![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:töykeä lääkäri tosiaankin! Mutta tällaisissa tapauksissa pitää olla itsellä sitä munaa sanoa päättäväisesti että ei kiitos, jään mieluummin sairaalaan! Ei ne sua sieltä silloin olisi pois laittaneet! Eli suositeltavaa olisi ottaa se oma tilanne omaan hanskaan, sinun raskaus ja sinun päätös!!!
Alkuperäinen kirjoittaja puuhevonen:kerrotko vielä, että miksi sinun mielestäsi olisi pitänyt käynnistää? eihän tuo ole vielä kahta vkoa yli lasketun enkä lue kirjoituksesta, että tilanne olisi jotenkin akuutti..
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja puuhevonen:kerrotko vielä, että miksi sinun mielestäsi olisi pitänyt käynnistää? eihän tuo ole vielä kahta vkoa yli lasketun enkä lue kirjoituksesta, että tilanne olisi jotenkin akuutti..
no yleensä jos on pahoinvointia ja PÄÄNSÄRKYÄ nuilla raskausviikoilla ja on jo 2 senttiä aukikin niin käynnistetään jo ihan raskausmyrkytyksen pelossakin.
näin ainaki TYKSissä
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:töykeä lääkäri tosiaankin! Mutta tällaisissa tapauksissa pitää olla itsellä sitä munaa sanoa päättäväisesti että ei kiitos, jään mieluummin sairaalaan! Ei ne sua sieltä silloin olisi pois laittaneet! Eli suositeltavaa olisi ottaa se oma tilanne omaan hanskaan, sinun raskaus ja sinun päätös!!!
Eihän potilas voi tietää, mitä pitää sanoa... :|
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:Kyllä kalkkis. Ja haukkui lähettämääni lääkäriä sun muuta. Sanoin kyllä että että menen saatilla kun semmoinen oli mutta he halusivat ambulanssin. Eli ei minun syyni. JA lähettämästäni sairaalasta vielä sanottiin että sairaalassa pitävät minua koska minulla on supistuksia koko ajan. Myös todella alhaien hemo ja huonovointisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:Kyllä kalkkis. Ja haukkui lähettämääni lääkäriä sun muuta. Sanoin kyllä että että menen saatilla kun semmoinen oli mutta he halusivat ambulanssin. Eli ei minun syyni. JA lähettämästäni sairaalasta vielä sanottiin että sairaalassa pitävät minua koska minulla on supistuksia koko ajan. Myös todella alhaien hemo ja huonovointisuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja puuhevonen:kerrotko vielä, että miksi sinun mielestäsi olisi pitänyt käynnistää? eihän tuo ole vielä kahta vkoa yli lasketun enkä lue kirjoituksesta, että tilanne olisi jotenkin akuutti..
no yleensä jos on pahoinvointia ja PÄÄNSÄRKYÄ nuilla raskausviikoilla ja on jo 2 senttiä aukikin niin käynnistetään jo ihan raskausmyrkytyksen pelossakin.
näin ainaki TYKSissä
No ei ollut sarkasmia, mutta en mä ainakaan potilaana osaa sanoa, mitä mulle pitäs tehdä. totta kai lähtisin jos mut kotiin pistettäs, en mä osais sanoo, et mä jään tänne vaan. lääkärin pitäs antaa vaihtoehtoja, eikä niin, et potilaan pitää ihan hulluna vaatia tai ei saa muuten mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:töykeä lääkäri tosiaankin! Mutta tällaisissa tapauksissa pitää olla itsellä sitä munaa sanoa päättäväisesti että ei kiitos, jään mieluummin sairaalaan! Ei ne sua sieltä silloin olisi pois laittaneet! Eli suositeltavaa olisi ottaa se oma tilanne omaan hanskaan, sinun raskaus ja sinun päätös!!!
Eihän potilas voi tietää, mitä pitää sanoa... :|
No hyvänen aika, olikohan tämä sarkastista...
Tottakai potilas tietää parhaiten miltä itsestä tuntuu! Ap ihan selvästi on sitä mieltä että tekivät väärin kun päästivät hänet pois! Miksi ei sitten sairaalassa sitä sanonut!? kaksplus ei tällaisessa tilanteessa voi auttaa vaikka hyödyllinen palsta onkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No tuosta hemosta...mulla on jatkuvasti 95 joten ei se nyt niin hälyyttävän alhainen ole! Tämä siis lievitääkseni vain tuskaasi!
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja puuhevonen:kerrotko vielä, että miksi sinun mielestäsi olisi pitänyt käynnistää? eihän tuo ole vielä kahta vkoa yli lasketun enkä lue kirjoituksesta, että tilanne olisi jotenkin akuutti..
näin ainaki TYKSissä
No ei nyt kyllä tyksissäkään sentään ihan ilman muita löydöksiä aleta synnytyksiä käynnistelemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:Kyllä pyörryttää sen takia joudun todellakin makaamaan vaan koko ajan.No mihinköhän särkylääkkeiden ja unilääkkeen pitäisi auttaa haloo???!!! särkyihin ja unensaantii!!
Mitä jos soitat sinne, mistä ne sut lähetti alunperin ja kerrot, että pistivät sinut kotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:Kyllä kalkkis. Ja haukkui lähettämääni lääkäriä sun muuta. Sanoin kyllä että että menen saatilla kun semmoinen oli mutta he halusivat ambulanssin. Eli ei minun syyni. JA lähettämästäni sairaalasta vielä sanottiin että sairaalassa pitävät minua koska minulla on supistuksia koko ajan. Myös todella alhaien hemo ja huonovointisuus.
Hei jos sie oikeasti voit niin huonosti, niin marssit vaan takasin ja se siitä :hug: