G
grr
Vieras
Mulla vaan herjaa väärää salasanaa, vaikka kopioin ne suoraan s-postista. Ois ihan kivä nähdä se uus ruokavalio
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:Pääsin sen verran että sain ohjeen talteen. Nyt on ruuhkautunu foorumi.
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:En laita yleiseen jakeluun, se tuskin lienee sallittua.
Alkuperäinen kirjoittaja nälkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:En laita yleiseen jakeluun, se tuskin lienee sallittua.
hö.. mulle ei oo tullu vielä eden sähköpostia.. yhyyy.. lähen vittu hampurilaiselle viimestä kertaa..
Alkuperäinen kirjoittaja tuumailija:Alkuperäinen kirjoittaja nälkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:En laita yleiseen jakeluun, se tuskin lienee sallittua.
hö.. mulle ei oo tullu vielä eden sähköpostia.. yhyyy.. lähen vittu hampurilaiselle viimestä kertaa..
heii! mä hain pitsaa ihan oikeesti äsken..näin niin kuin viimeistä kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niini:Kiloklubin puolella joku väitti et ruokavalio on tismalleen sama kuin keväällä, onko näin PinkPoodle??
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan samako:Siis ihan sama ja liikuntaohjelmakin on ihan sama?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan samako:Siis ihan sama ja liikuntaohjelmakin on ihan sama?