hiustenlaitto ongelmaa...auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninttu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninttu83

Vieras
tänään ois pikkujoulut ja pitäs saada hiukset pysyyn paikoillaan illal, mut miten?tuntuu että mikään ei auta vaikka kuinka laittas tököttiä :(
yleensä käytän muotovaahtoa(herbina), vahaa(oisko shwarzkopf tai jotai) ja lakkaa(osis, vahvin), luulin että toi lakka ees pitäis ku sitä niin kehutaan, mut ei...
eli oisko nyt ketään hius experttiä paikal joka osais sanoo miten saan hiukset pysyyn?mun hiukset ei ihan osu olkapäille mut melkein, joten sellaset lyhyet/puolipitkät...
onko mulla vaan väärät aineet, laitanko väärin vai mistä se johtuu?

Pesu. Vaahto pyyhekuiviin hiuksiin. Föönaa harjan kanssa lähes kuivaksi. Föönaa tyveä ylöspäin vaikka pääalas päin aluksi. Laita rullia päähän sen mukaisesti miten haluat hiusten menevän. Föönaa hiuksia kun rullat on paikoillaan. Anna jäähtyä. Ota rullat pois, harjaa.. Käytä mielesi mukaan kiharrinta, suoristinta tms. Tuperaa, älä kampaa kuitenkaan kaikkia tupeerauksia pois. Asettele kampausta, lämmitä vaha käsissä. Laita vahaa vain vähän ikään kuin asettelisit kampausta, älä puserra sitä hiuksiin, lähinnä vain suortuvat paikoilleen. Laita lakka hiuksiin ja MENOKSI! :)

mites toimia ku mulla ei ole mitään kihartimia eikä muutakaan ja ei oo sellasta pyörreharjaa tai mikä lie onkaan...?
mulle kampaaja sano et ku laitan vahaa muualle ku tyveen ni ns pitäs pusertaa tai siis puristella hiuksia kasaan ja sit tyveen iha normaalisti sormenpäillä...niin ja rulliakaan mulla ei oo :(

Yhteistyössä