saanko TAAS valittaa

oikeesti mikä mua vaivaa? mulla on taas jonkun aikaa ollu ihan totaalisen paska fiilis koko elämästä suoraan sanottuna,ja tän pitäis olla onnellisinta aikaa,häiden suunnittelu jne..mua harmittaa ku en oo jaksanu tehä kotona mitään siivoiluja sun muita vaikka ollu tässä 4 vapaata,mua oksettaa mun ulkonäkö,kävin sovittelemassa asuja maistraattiin ja ensimmäistäkään ei ollu sellasta mitä ois voinu harkita tai sit ne ei vaan mahtunu.
mua harmittaa ku yhteydenpidot kavereihin on jääny ihan retuperälle mutkun ei oo vaan kerenny,mä en tiiä enää yhtään mitä kellekkin kuuluu ja ne on varmaan unohtanukki mut jo :ashamed:
ja ku oikeen on vatvonu näitä asioita päässään ni tottakai sä kaivat mielestäs jotain mistä tulee vielä oikeen paska fiilis,ja sehän on tää meidän lapsettomuus sitten...mä meen asumaan yksin maan alle enkä tuu ikinä pois :/
kiitos ja heippa.

Sulla on kauhee stressi. Eikä siihen ainakaan mulla auta mitkään hieronnat tms. hömpötykset, asiat pitää vaan hoitaa kuntoon, sit helpottaa.

Lopeta vatvominen, valitst vaan asun ja oot sit tyytyväinen siihen. Soitat kavereilles, meet ulkoilemaan ja imuroit illalla.

kyllä se siitä :hug:

Yhteistyössä