Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 13:12 äiti kirjoitti:En tiedä, mutta mun mielestä ne oli karseita, ei ainakaan meidän kersan suuhun sellasta tule!
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 18:01 tikru84 kirjoitti:siis mun mielestä ne oli ihan järkyttäviä, enkä ikinä sellasta tuttia oman vauvani suuhun antais, mutta siis... käy osotteessa www.designtorget.se .... sieltä pitäs löytyä, ainaki lehdessä niin sanottiin =)
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 19:11 Anne kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 18:01 tikru84 kirjoitti:siis mun mielestä ne oli ihan järkyttäviä, enkä ikinä sellasta tuttia oman vauvani suuhun antais, mutta siis... käy osotteessa www.designtorget.se .... sieltä pitäs löytyä, ainaki lehdessä niin sanottiin =)
juu, tuolta löytyy. Klikkaa ensin prudukter ja sitten barn, niin tulee näkyviin heti.![]()
Jänniä.![]()
Kaikki nyt ei tykkää samanlaisista jutuista, mutta hyvä niin. Kyllähän se ärsyttäis, jos jokaisella olis just samanlaiset vaatteet päällä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 16:33 mamma82 kirjoitti:kamalia ne pääkallotutit, ei vauvalle kuulu mikään sellainen suuhun..sen jälkeen vauvaa ei voi ainakaan sanoa söpöksi.Pientä rajaa, haloo?!
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 19:05 Hay-D kirjoitti:meidän pojalla oli ainakin vauvana pääkallopaitoja, musta tutti ja niittivyö. Oli söpö niissä. Inhoan vaaleanpunaisia ja vaaleansisisiä vauvahömpötyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 14:20 äeti85 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 13:12 äiti kirjoitti:En tiedä, mutta mun mielestä ne oli karseita, ei ainakaan meidän kersan suuhun sellasta tule!
eikä meidän!
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 09:25 Mangusti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 19:05 Hay-D kirjoitti:meidän pojalla oli ainakin vauvana pääkallopaitoja, musta tutti ja niittivyö. Oli söpö niissä. Inhoan vaaleanpunaisia ja vaaleansisisiä vauvahömpötyksiä.
Näin juuri!mistähän löytäisi kivoja pääkallopaitoja?