Missä täällä keskustellaan lehden jutuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Terhi156"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Terhi156"

Vieras
Olen tosi uusi täällä, enkä löydä mistään lehden artikkeleita koskevia ketjuja. Oisin kiinnostunut kuulemaan, onko joku keksinyt jotain positiivista tai myötätuntoista sanottavaa siitä äidistä, joka on pettynyt kun ei saa tyttöä. Itse olen tosi järkyttynyt ja vihainen, en saa juttua pois mielestäni. Oli siis uusimmassa kaksplussassa.

[QUOTE="mii";23325087]Vaikka tässä osiossa voi keskustella :) Tää on sit raaka paikka tää kaksplus :xmas:[/QUOTE]

:D Juu niin o!
Hyvä et varoittelet uusia kävijöitä!

[QUOTE="mii";23325087]Vaikka tässä osiossa voi keskustella :) Tää on sit raaka paikka tää kaksplus :xmas:[/QUOTE]

Ai kappas, mä oon luullut että vauva.fi on se tappelumesta ja täällä olis vähän normaalimpaa väkeä :) Uskallankohan mä nyt aloittaakaan keskustelua, ettei tule heti turpaan joltain, joka haluaa vaan tyttöjä... Itselläni on siis poika, ja olen ihan nauttinut hänen äitinään olemisesta, vaikka en saakaan pukea häntä ihaniin röyhelömekkoihin.

Kannattaa muuttaa vaikkapa otsikkoa niin saat enemmän lukijoita aloituksellesi :) Eikös se rekisteröityneiltä onnistu? :)

Jokainen täällä on turpaansa varmaan ainakin kerran ottanut, että rohkeasti vaan mukaan! On täällä ihan hauskaakin :D

Yhteistyössä