P.erkele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
\|O

Olin koko viime viikon ja sitä edellisestä viikosta kaksi päivää sairaslomalla hoitamassa sairasta lastani. Kunta kiitteli siitäkin lystistä. \|O
Sain kolme päivää palkallisena ja loput ovatkin sitten palkatonta. \|O

Tuon jos olisin tiennyt, ehkäpä olisin vaikka anopin hälyttänyt edes yhdeksi päiväksi hoitamaan, niin olisin sitten saanut koko ajalta palkan. \|O \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:29 Jätkä kirjoitti:
No minäpä en tiennyt sitä, eikä työpaikan kansliassa kukaan vastannut puhelimeen, kun olisin asiasta silloin viime viikolla kysynyt. :/

Ai et tiennyt sitä. :/ Voi hitsi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:29 Piipi kirjoitti:
Näinhän se menee, valitettavasti. Tosin sairaslomatodistukset on eri lapsilta niin sitten vois olla porsaanreikä saada palkka 6 päivältä.

No nyt ei ole, kuin tuon pikkusen nimellä. Joku töissä kehtasi vielä neuvoa, että seuraavalla kerra pitäis suoraan valehdella jonkun muun sairastuneen niin saa pidemmän loman. :/

Mutta ne kaksi todistusta oli siis samalle lapselle ja putkeen samaan sairauteen? Silloin ei valitettavasti voi mitään :/

Melkeen olis kannattanut hakea itelle osa siitä saikusta, siinä kun ei ole aikarajaa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:39 Piipi kirjoitti:
Mutta ne kaksi todistusta oli siis samalle lapselle ja putkeen samaan sairauteen? Silloin ei valitettavasti voi mitään :/

Melkeen olis kannattanut hakea itelle osa siitä saikusta, siinä kun ei ole aikarajaa...

No sen tiedän nyt :kieh: eipä kyllä moni muukaan meillä töissä tiennyt, että se menee noin,,

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:41 annnas kirjoitti:
Siis öö. Eiks lasta saa jäädä hoitaan kuin 3 päivää vaikka olis lääkärin todistus? :o Ei meidän kunnassa minun mielestä ole tollee, saatan olla väärässäkin...

Ei saa ei, näin sanoo kvtes ihan selkeästi.<br><br>

näinhän se menee. Jos et tiennyt niin oli korkea aika saada selville. Se 3pv ei ole mitään saikkua, vaan se on aika jona lapselle tulee järjestää jokin hoitopaikka sairaanakin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:47 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 21:41 annnas kirjoitti:
Siis öö. Eiks lasta saa jäädä hoitaan kuin 3 päivää vaikka olis lääkärin todistus? :o Ei meidän kunnassa minun mielestä ole tollee, saatan olla väärässäkin...

Ei saa ei, näin sanoo kvtes ihan selkeästi.

Siis tokihan lastaan saa hoitaa vaikka vuoden jos kerran on sairaana, mutta palkkaa maksetaan vain ekalta 3 päivältä =)

\
Näinhän se menee, valitettavasti. Tosin sairaslomatodistukset on eri lapsilta niin sitten vois olla porsaanreikä saada palkka 6 päivältä.

mä oon saanut 6pv palkallista putkeen kun on ollut molempien nimellä lappu.

Onko nykyään jotain hoitajia joita voi hälyttää hoitamaan sen 3 päivän jälkeen??? Minä kun olin pieni niin oli kodinhoitajia (minullakin pitemmissä sairastumisissa sellaisia oli) mutta mites nykyään??? Meillä ei ainakaan ole sukulaisia tmv. lähellä, joten vaikeaahan tuo hoidon järjestäminen olisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:42 miero kirjoitti:
\

Mitä tarkoitat tuolla molempien nimellä? Ja tokihan työnanataja saa olla jalomielinen jos haluaa ja maksaa vaikka kuukauden kotiin , mutta se ei ole pakollista. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:44 Piipi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:42 miero kirjoitti:
\

Mitä tarkoitat tuolla molempien nimellä? Ja tokihan työnanataja saa olla jalomielinen jos haluaa ja maksaa vaikka kuukauden kotiin , mutta se ei ole pakollista. ;)

katsos mokomaa. joo, molempien lasten nimillä oli nuo todistukset. näemmä jäänyt sana pois kirjoituksesta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:46 miero kirjoitti:
katsos mokomaa. joo, molempien lasten nimillä oli nuo todistukset. näemmä jäänyt sana pois kirjoituksesta.

Jep, silloin se kuuluukin olla noin, koska siitä tulee 3 päivää per lapsi. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 08:45 miero kirjoitti:
onhan noita. jos tuuri käy niin saattaa saada kodinhoitajan/perhetyöntekijän ja esim. MLL:n kautta voi tilata hoitajan kotiin.

Mutta täällä tuo Mll:n hoitaja pitää tilata kolme päivää etukäteen. ethän voi tietää onko lapsi kipeä kolmen päivän päästä (jos ei ole tyyliin aivotärähdys tmv. pitkäaikainen sairaus)

Yhteistyössä