Miksi hoitohenkilökunta Suomessa suostuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siihen että typerä johto ei tee mitään muuta kuin esittää tekevänsä.. tavallinen sairaanhoitaja saa joka päivä tehdä kolmen työt PAINUKAA KAIKKI ulos SIELTÄ SAIRAALASTA JA SOITTAKAA MEDIA PAIKALLE SANOKAA NYT RIITTI HOITAKAA ITSE JOHTAJAT, HOITAKAA ITSE SAATANA!

Hoitaja tekee kolmen työntekijän työt samalla palkalla ja yhden työntekijän työtunneilla.
Lisäksi hoitajat tekevät siinä sivussa siivousta, keittiötyöntekijän työt, koska nyt SÄÄSTETÄÄN.

Tämä säästö on siis pois potilailta.

Aika/potilas vähenee melkoisesti, suihkutukset harvenevat parista kolmeen viikkoon, peruspesuja tehdään joka toinen päivä, mahdolliset hoitotoimenpiteet harvenevat.
potilaat makuutetaan vuodepotilaiksi eipä tarvitse nostella joka välissä eikä varsinkaan kuntouttaa eikä kävellyttää. Ei muuta kuin lääkkeet suuhun ja vaippojen vaihto.

Jos on kyse normaalilla järjen omaavista potilaista sairaaloissa, voivat toki itse mittailla vitaali-tutkimuksensa ja merkkailla sairaskertomuksiinsa, heitetään parin viikon dosetti huoneeseen itse otettavaksi,
kipuautomaatti 5 hengen sairaalahuoneen nurkkaan, sieltä voi sitten naukkailla kipulääkkeitä kun on tarvetta.

Uusimmat

Yhteistyössä