Kiva kun on tälläinen ketju. Itseä jo epäilyttää mahtaako OYSsilaisista yksikään, joilla miesten siittiöiden osuus on vähäinen, raskautua
Mulla on menossa kolmas ivf/icsi -hoito, nyt on siis sumutteet aloitettu ja eka ultra keskiviikkona. Kaksi aikaisempaa hoitoa olivat eri miehen kanssa mutta meni sukset ristiin sen verran pahasti että lähdettiin eri teille. Noh, löytyi uusi ihana kulta ja kappas vaan, sama ongelma edessä(!). Ehkä mä osaan vaan valita vähäsiemenisiä miehiä
Itsellä ei muuta vikaa kuin pco, kierto pelaa vaikkakin lyhkäsesti, yleensä 24 päivää. Taitaa olla viimeinen hoito mulle, vaikka mies on vaihtunut, mene ja tiedä. Sen jälkeen menee omakustanteisesti..
Selasin paljon taaksepäin tätä ketjua ja rupes naurattaan tuo "liukuhihnalääkäri"
On hirvein setä kyllä. Mm. aiheutti mulle suurta kipua ekassa punktiossa ja hoitaja joutui takomaan järkeä päähän että muhun oikeesti sattuu ihan sairaana, itkin ja huusin. (tää oli väestöliito puolella vielä silloin). Toiseen punktioon sainkin sitten kohdunkaulan puudutteen ja se oli oikein miellyttävä eikä sattunut.
Muutoin olen tykännyt jakaa itseäni, eli toisinsanoen vertani, jos on ollut jotain tutkimuksia, eritoten Järvelällä. Ilkka on kyllä mun suosikki
Siitäpä onkin yksi hyvä tarina kun hoitajalla meni verenotto vähän häneksi ja suonen seinämä pääsi repeytymään
Sanoin jo siinä vaiheessa kun piikki otettiin pois, että meniköhän tämä nyt ihan oikein, noh, kyllä se tyrehtyy ja sen että käytävään ehdin ja istahtamaan, tunsin suurta lämpöä kyynärtaipeessa ja mieletön läjä verta lattialla, suoraan kyynärtaipeesta, halkaisijaltaan varmaan 30 sentin lätäkkö.
Mut ultrattiin ja hoitaja piti kädestä kiinni, pääsin seurantaan kun ei ottanut tyrehtyäkseen. Loppuviimein sain tikin vai kaksi suonen päälle. Olihan se koettelemus. Onneksi ei jäänyt traumoja
Muutoin mua rassaa oyssin tiedon jakamattomuus, mennään vähän sinnepäin ja millään ei oo mitään väliä. Voi kumpa vois aina olla Järvelän potilas <3 Pitäskin varmaan kysyä, ettei liukuhihnasetä hoitas mun seuraavaa punktiota, paha mieli jo pelkästä ajatuksestakin.