Mitenhän tällä kertaa lapsettomuushoidoissa käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tupasvilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tupasvilla

Jäsen
08.10.2008
142
0
16
2000-luvun alussa olimme hetken lapsettomuushoidoissa - tuloksetta. Hoitotauolla sitten tulin ykskaks' raskaaksi (ilman hoitoja) ja silloin syntyi ensimmäinen lapsemme. Lapsettomuushoitojen alussa todettiin, että minulla on PCO.

Kun lapsi oli melkein 1v, aloitimme toisen lapsemme yrityksen ja vuonna 2006 söin hetken aikaa clomeja ja teroja - tuloksetta. Sitten jatkoimme taas "luomuyrityksiä", vaan monet pettymykset olen tässä käynyt lävitse ja päätimme, että lähdetään taas lapsettomuushoitoihin.

Nyt odotamme kutsua julkiselle puolelle lapsettomuushoitoihin.

Vähän epäileväisellä mielellä olen lähdössä hoitoihin. Mietin kovasti, että tuovatko hoidotkaan apua tilanteeseemme? Lisäksi minulla on ovulaatiokin ollut kateissa jo useamman vuoden ajan.

Aikanaan meille tehtiin IUI hoitoja muutama ja yksi IVF-hoito. Haluaisin nyt, että tehtäisiin suoraan IVF-hoitoja. Ei meille ole apua noista kevyemmistä hoidoista.

Sinähän kirjoitit ihan kuin mun kynästä:) meille kans tehtiin v.2000 alussa eri hoitoja,IUI ja IVF(keskenmeno rv5)ja yks PAS.sitten PAS:n ja uuden IVF:n välissä tulin luomusti raskaaksi,viiden vuoden yrityksen jälkeen.
Nyt sitten 3v ollaan yritetty toista ja syyskuussa mulle tehtiin eka IVF tällä erää,ja siitä sitten tulla pamahti plussa.nyt rv5+0 (vau:)) . en suostunut mihinkään kevyempään hoitoon ja kerroin lääkärille toiveeni ,että heti järeät aseet käyttöön,koska kroppani ei kamalasti reagoi lääkkeisiin,saa olla kunnon tropit :laugh:
Mulla kans ilonani PCO,johon metuja olen popsinut,nyt jätin ne pois sitten,apua niistä on kyllä ollut.kierto säännöllisyti ja pco väheni huimasti munasarjoista.ja minähän en kanssa ovuloi ollenkaan,yli 1/2 saattoi olla kierron väli.
Joten älä lyö kirvestä kaivoon tässä vaiheessa.mulla tuli ivf hoidon aikana munasoluja 20 ,joista 13 hedelmöittyi ja 10 meni pakkaseen(6PAS:iin värkit siellä) ja kaks siirrettiin kasvamaan kohtuun.joten ei se PCO ole sen merkki etteikö sieltä ihan kelpoyksilöitä löydy ja etteikö hoidoissa onnistuta.tarkempi saa vaan olla ettei tule hyperiä...
Joten minä peukutan täällä sulle ja uskon ja toivon vakaasti että kyllä teillekkin saadaan vielä pikkujalkojen tepsutusta kuulla :)

Yhteistyössä