Oysissa hoidoissa olevat!

Firefox, voi itku jos näin käy. .. :headwall:

Täällä kans piinataan, aika rauhallisesti oon osannu ollu. Mieli tekee välillä kärrynpyörää suunnattoman toivon ja suunnattoman epätoivon välillä. Siirto oli viikko sitten. Viikko hedelmöityksestä mulla oli muutama kova kiskaisu/vihlaisu, muuten ollu aika hiljasta. Joten en tiiä mitä oottaa. Tosin jokainen vessareissun ilman japanin lippua on pieni voitto sekin. :)
Vitamiiinikuuria oon jatkanu samaa mallia ja leppoista elämänasennetta ylläpitäen. Eilen kävin pyöräilemässä ekaa kertaa tänä keväänä ja huh ku oli huono kunto. Puuskutin ja rullasin tosi hitaasti.

Voi että uskaltaisiko sitä jo toivoa, sitä ihmettä ?
 
jag78 Ompasteillä vähän harmillinen tilanne, mutta toivon sydämenipohjasta että lääkityksellä saataisiin aikaseksia hyviä siimahäntiä ja pääsisitte kivesbiopsian jälkeen ICsin. Olisiko se sitten syskysllä?Se on hyvä että sinutkin on tutkittu jo yksityisellä.
Meillä on yksityisellä puolella tehty jo 3. ivf ja nyt olisi tarkoitus tehdä oys:ssa neljäs.. Hoidot menneet aina tosi hyvin. Meiltä ei ole mitään vikaa löytynyt. Miehen tavara hyvä, minulla kaikki hyvin. Kaikki hormonilabrat ok. Mut varmaan nyt otetaan oys:ssa jotain lisäkokeita.
Yhden kerran viimeisimmästä ivf:Stä tulin raskaksi mutta meni kesken. Hyviä alkioita meille siirretty, mut ne ei vain kiinnity tai jotain... Meidän alkiot ei ole oikein sulatusta kestäneet tai sit on tullut jotain monitumaisia. Jospa tämä neljäs kerta todensanois, toivekkain mielin kyllä olen.

[/b]äidiksikö[/b] Odotahan rauhassa loppuun asti. Hyvää aina kannattaa odottaa. Sinähän olet nyt raskaana kunnes toisin todistetaan. =) Tiedän kokemuksella et piinapäivät on todella piinapäiviä. Tsemppiä! Kuinka kauan muuten odotitte hoitoihin pääsyä? Mä soitin oys:n ja sanoivat et meillä hoito syys-lokakuussa, syyskuussa alkaa todennäköisesti sumut.

Oikein mukavaa wappu kaikille!

Juodaan simaa ja syödään sokerimunkkeja..
 
Sannuli, taisin soittaa viime syksynä, joten noin puoli vuotta meni.

Huhhuijaa kun aika matelee. Pelottaaa että menkat alkaa, joskus piikittää, mutta.... Rinnat on arat, mutta onko kaikki vain lugea? Viimeksi menkat olivat jo alkaneet tässä vaiheessa. JOtain parempaa siis tällä kertaa.

Äidiksikkö ja kolmas icsi
 
Onnea PLUSSASTA FF! Oliko sulla mitään oireita ? millon ultraan?

Voi kun tulisinkin :'( itken ja pelkään täällä ; mahaa ja reisiä polttaa, pelkään menkkoja, ei tätä taas. En kestä tippua taas tähän valottomaan kuoppaan.. itkeskelin jo viikonloppuna tuskaani etten jaksa enää odottaa.
Mitään vuotoja ei ole tullut, mutta menkkapoltot ovat kiusanneet, ja kumma maku suussa muutaman päivän. :'(

EN TIIÄ miten kestän jos nega tulee niin heti olisi tiedossa sukulaisen lapsen ristiäiset....
 
Oih!! Onnea firefox!! Monesko hoito sulla olikaan?? Muistelisin, että sullakin jo pitempi historia takana..

Ja tuohon sinun kysymykseen.. en ole käynyt oysissa ultrassa, vaan omassa keskussairaalassa, mutta oysista käskivät varata sen n rv 7. kävin sitten 7+1. Ja ainakin meillä sai kuvat mukaan!!

Äidiksikö: mulla oli just menkkatuntemuksia pp 12-18.. Ja testin tein pp16. Ja nyt sitten onkin jo rv12+2 menossa :eek: Eli älä luovu vielä toivosta. Edellisissä hoidoissa mulla ei koskaan ollut menkkakipuja, mutta vuoto alkoi aina pp14... ja eikö ne jotku sano, että on arvanneet raskauden, kun maistuu rauta suussa :LOL:
 
Onnea Firefoxille :flower: ja paljon tarrasukkia :heart:
Äidiksikkö Milloin meinaat testata? Itse oisin jo,en jaksais odottaa ;)

).( Kuinkahan kauan niillä menee OYS:ssa ennen kuin sieltä mitään papereita jatkosta tulee...??!! Meillä ollaan syöty nyt toinen clomikuuri epäonnistudeiden inssien jälkeen ja nyt ois kp17,luomuna siis yritellään =) ja kyllä ollaan peittoja heiluteltu, ettei ainakaan yritystä puutu :LOL:
 
Mää en tiiä mikä mulla maistuu suussa... :attn:
Yritän pysyä positiivisena, kun viimes tuli lugeista huolimatta vuodot viikon jälkeen ja ny ei niin mitään. Tänään itkin kun sairaala ohjelmassa se vanha nainen kuoli, muutenki itkettää. Mutta en vedä siitäkään mitään ajatuksia , koska onhan tämä niin tunteiden ristiaallokkoa koko lapsentoivomisprosessi.

Testaan huomena tai ylihuomena tai yliylihuomena..
 
tein negatestin, en tosin aamupissasta. Oliko tämä tässä? Vuotoa ei ole tullut, luget laitoin aamulla kun puhelinaika oysiin vasta ip:llä. :headwall: :headwall: :headwall: :'(


Soitto oysiin klo 15jälk. Lugeja jatketaan, uusi testi ens viikon alussa, mutta samalla huomattavissa pientä rusehtavaa vuotoa. Mutta testataan ensi viikon alussa, jos toinen kaveri olisi kiinni.
 
Saako OYS:n IVF-jonon aikana tehdä kuitenkin clomi-koti -kiertoja? Maanantaina ajattelin soittaa ja ilmoittautua jonoon.. Jäi insseistä clomeja, niin ajattelin vaan voiko ne käyttää odotellessa? Inssejä ei ainakaan nykyään mun käsityksen mukaan jonotuksen aikana enää tehdä.
 
toivoton, mullakin on jäänyt insseistä clomeja jemmaan. en ole niitä kuitenkaan itekseen käyttänyt. olen ymmärtänyt, että clomien käyttöä ei suositella ilman ultria.

mun ei tarvinnut soittaa ja ilmoittautua IVF-jonoon, vaan keskussairaalasta lähti suoraan lähete OYS:iin.
 
Mulle jäi myös clomeja juuri näistä insseistä ja kysyin asiasta OYS:in hoitajalta. Se sano,että siitä vaan ja nyt olen ne napsinu pois :D Missään ultrissa en ole käyny ja nyt piinailen, onko tämän viimeisen satsin jälkeen tärpänny =) Toki asiasta kannattaa kysyä,kun kyllähän nekin vähän vaikuttaa eri tavalla toisille. Mulle on aina vaan tullu sen kaksi johtofollia ja limikset hyvät.
Äidiksikkö Voihan se plussa sieltä viellä pärähtää! Itsellä luget sekoitti täysin menkat. Ennen oli kp28,lugejen kans joku 33-34(en enää muista,saatto olla pitempiki) ja viimeksi 26.
 
äidiksikkö: :hug: :hug:

ON: Voi pastilli. Tais muuttua taas toi hoitosuunnitelma, koska kierto taas heittää. Aluksi näytti hyvältä, koska kaksi kiertoa oli juuri sen 26 päivää, mutta nyt on menossa jo kierron 29. päivä. Menkan alkamis oireita on välillä, mutta vuotoa vain ei näy. Kerkesin jo tuossa viikkoa sitten laskemaan, että jos kierto pysyy tasaisena, pääsen aloittamaan juuri sen hoitosuunnitelman mukaan sumutelun heinäkuun puolessa välissä. :/ Pitäisi saada aikaiseksi soittaa tuonne OYS:n, mutta en meinaa muistaa koskaan soittaa sinne. Samalla sitten kysyä tuosta mahdollisesta suunnitelman muutoksesta eli koska se mahdollinen muutos pitäis viimeistään ilmoittaa.
 
Jotenksaki tällä aikataulula on nyt päässy hoitoihin; ilimottauvuin tammikuun 20. päivän tienoila 2. IVF-jonoon. Pitkälä kaavala on mulla hoiot ja nyt on sumuttelua 2 vko:a takana ja eilen ensimmäinen Gonal-piikki. Eli mulla ei nyt menny kovin kauaa tällä toisela kierroksela jonotellesa. Onhan se toki eri asia jos ensimmäistä IVFää suunnitellaan, ku sillon täytyy niitä papereitaki täytellä ja lähetellä. Meniköhän ensimmäiseen IVFään pääsemiseen se 6-8 kk aikanaan.

Sitä kyllä vähän ihimettelen omalta kohaltani, että mulla alako eilen pistokset vaikka mulla ei tuon sumuttelun alottamisen jäläkeen ole vuotoa ollu ollenkaan.. Muistelen, että ensimmäiselä kierroksela oli sama asia, ettei menkkoja tullu 2 vko:n kuluesa sumuttelun alotuksesta, mutta sillon sumuttelin viikon ylimäärästä vuojon saamiseksi ja nyt sitä ei tarvinnu tehä... Onko muila kokemusta vastaavasta?
 
Nyt vaan omaa napaa: Ei tärpänny meillä tässäkään kierrossa :ashamed: Nyt on kaikki "ylimääräisiksi jääneet" clomit syöty ja jäädään vaan odotteleen syksyn IVF-hoitoja :|

Ja kaiken kukkuraksi töissä kysellään,että koskas te teette ja eikös teidänki olis jo aika....P.. :x ...le Ja sitten lisäksi 3 näistä työkaverista on raskaana!!
 
sannuliMe muistaakseni mentiin jonoon maaliskuun puolessavälissä tai vähän jälkeen,mutta niillä main. Kyllä se kohta teillekkin tulee. Yritin jo perjantaina soittaa OYS:iin,kun mitään ei ollu kuulunu ja kappas...niillä oli joku koulutus juuri silloin,enkä saanu ketään puhelimeen. Voi että ärsytti!! Mutta kun hain postin,niin siellä olikin se kirje :D
 

Yhteistyössä