N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nuori_äiti:Ok, eli oulu vois olla... koska 2 tuttavaa on ollu oulaskankaalla 5-6vrk vaik kaikki ok...
Oulusta laitetaan minusta joskus vähän turhankin aikaisin kotiin. Siellä on yleensä aika tungosta osastoilla.
Oulaisissa on vähempi väkeä ja olen kuullu et siellä olis vähän yksilöllisempää se hoitokin.
Mietiskele ja käy vaikka tutustuun molemmissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nuori_äiti:MinäÄiti, muuten kyllä oon koko ikäni kulkenut syystä sun toisesta molemmissa sairaaloissa et sillee tuttuja paikkoja paitsi noi äitiyspuolet.. toki oulaskankaal äippäpuolella käyny ku omat sisarukset synty![]()
Siellä synnärilläkin voi käydä tutustuun etukäteenEt jos ajat täsmää niin mä suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nuori_äiti:MinäÄiti, muuten kyllä oon koko ikäni kulkenut syystä sun toisesta molemmissa sairaaloissa et sillee tuttuja paikkoja paitsi noi äitiyspuolet.. toki oulaskankaal äippäpuolella käyny ku omat sisarukset synty![]()
Siellä synnärilläkin voi käydä tutustuun etukäteenEt jos ajat täsmää niin mä suosittelen.
Niin ja OYS:iin ei saa enää käydä tutustumassa. Se kiellettiin viime keväänä.
Alkuperäinen kirjoittaja -r-:tutustumisesta luovuttiin kustannussyistä...
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:Alkuperäinen kirjoittaja Nuori_aiti:Onko kokemusta kumpi paikka on parempi? Itsellä tunne, et haluisin OYS, mut neuvolasta yrittävät väkisellä Oulaskankaalle...![]()
oulaskangas on tosi ihana paikka
Alkuperäinen kirjoittaja Nuori_äiti:Mulla on myöskin taakse päin kohtu.. en tiedä edes mitä se tarkoittaa?? Tuli vaan kerran ilmi kun pillereitä varten aikoinaan NLA:ssa otettiin papa...
Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Alkuperäinen kirjoittaja MinäÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja Nuori_äiti:MinäÄiti, muuten kyllä oon koko ikäni kulkenut syystä sun toisesta molemmissa sairaaloissa et sillee tuttuja paikkoja paitsi noi äitiyspuolet.. toki oulaskankaal äippäpuolella käyny ku omat sisarukset synty![]()
Niin ja OYS:iin ei saa enää käydä tutustumassa. Se kiellettiin viime keväänä.
onko tuo tosi?
Alkuperäinen kirjoittaja Nuori_äiti:Ok, eli oulu vois olla... koska 2 tuttavaa on ollu oulaskankaalla 5-6vrk vaik kaikki ok...