1v yritystä takana ja ei onnistu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajatuksissaan sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ajatuksissaan sekaisin

Vieras
melko syvältä..

en ole alkuunkaan varma miten nyt toimitaan, mennäänkö tutkimuksiin vai koitetaanko vielä.. jotenkin tutkimuksiin meno tarkoittais sen tosiasian myöntämistä että jommassa kummassa tai molemmissa on vikaa ja jos se vika onkin sellainen mitä ei voi korjata niin se niistä lapsihaaveista.. se tuntuis kovin lopulliselta
mutta sitten taas jos jatkamme yritystä niin se pidentää vain sitä aikaa jolloin mahdollisesti pääsisimme tutkimuksiin/hoitoihin kun en jaksa uskoa että luomuna nyt onnistuttais :(
mies on sitä mieltä että odotellaan ja mä en taas tiedä mitä haluan

Me yritimme kolmosta lähes 2v enne kuin tärppässi,tai loppu vaiheessa ei itse asiassa edes yritetty kun uskoimme et emme enää saa lisää lapsia.Minulla on vielä sillein et menkkoja ei ole lähes ollenkaan,eli vuodessa saattaa olla menkat 2-4kertaa jos silloinkaan.
Voisittehan te vielä vähän aikaa yrittää ja jos ei onnistu ni sit hakemaan apua.Toivoaan ei saa menettää!

no siis meillä on alusta saakka ollut selvää ettei lasta välttämättä saada aikaseks, mieheltä leikattu syövän takia toinen kives pois ja sai silloin sädehoitoa (mulle on tehty heti synnytyksen jälkeen 2 kertaa kaavinta että voi olla mullakin sitä ongelmaa)

Meillä molemmilla lapsia ennestään (ei yhteisiä), yritystä melkein kaksi vuotta ja sitten vasta tärppäsi. Kierto kellontarkka, enkä tosiaankaan osaa sanoa, miksi nyt sitten tärppäsi, kun ei lähes kahteen vuoteen tapahtunut mitään.

Ai niin, kävinhän mä jo lääkärissä, että saatais lähete laps. polille, ehkä se sitten auttoi, siitä käynnistä 9 päivän päästä tein plussatestin :)

Tsemppiä!

Yhteistyössä