ovulaatiosta ja limoista

Milloinkohan se ovulaatio tapahtuu? jos tulee kolmena päivinä limaa? Voiko sen määrittää? Vai pitäiskö pupuilla joka päivä limojen aikana? Vai riittääkö eka ja vika päivä? Eihän sitä tietty kukaan voi varmaksi sanoa...
 
Jostain ihan asiallisilta asiantuntijasivuilta muistan lukeneeni, että YLEENSÄ jos ovislimapäiviä on monta, ovis on VIIMEISENÄ limapäivänä. Sen sitten huomaa vasta seur. päivänä kun limat on ohi, mikä oli viimeinen limapäivä. Eli joka toinen päivä on ihan järkevä systeemi.

Olen lukenut kyllä myös, että tuokaan ei ole 100 % varma, että menee noin. Yksilöllisiä eroja on. Itse olen ruvennu epäilemään, että mulla ovis olisi vielä vähän myöhemmin eli isompien "limojen" jo mentyä... Siksikin joka toinen pv kierron puolivälissä (viikon ajan) on varmaan aika hyvä. Onnea oviksen metsästykseen!
 
ei varmaan tämä kysymys kuulu tänne mutta kysyn kuitenkin välistä hieman, että tuleeko teillä tuota limaa useana päivänä.
minulla noin 4 päivänä tuli nyt "oletetun" oviksen aikaan limaa, mutta tuntui että se oli koostumukseltaan aina erilaista. milloin sitkeää ja milloin mitäkin. ensimmäisen lapsen puuhailu aikana en bongaillut oviksia mutta nyt kakkosen haaveilussa on tullut mieleen josko minäkin.. :whistle:
 
Joo se liman koostumus vaihtelee juoksevasta (ei ole vielä vars. ovulaatiolimaa!) sitkeämpään, läpinäkyvään ja venyvään ovista kohti. Mutta tuota e.m. ovulaatiolimaa (kananmunanvalkuaista muistuttavaa) tulee joillain useana päivänä, mullakin ainakin 2 päivänä. :) Kivat limajutut taas, mutta nää on mielenkiintoisia... :D (Toisaalta ei pidä heittää kirvestä kaivoon, jos ei bongaa limoja, silti hyvin todennäköisesti ovuloi)
 

Yhteistyössä