jonski
caffee81: onpa outoa, jottet käy seurantaultrissa Kyllä mun mielestä ehottomasti pitäs lääkärin katsoa, onko clomeista ollut vastetta... Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä hoitavaan tahoon, että pääsisit seurantaan. Mulla se tuli ihan automaattiseksi, kun clomit aikoinaan aloitettiin. Siinä voitiin muutenkin seurata limiksen kasvua jne... onko hedelmöittyminen ylipäätään mahdollista. Siltä pohjalta lri teki sitten päätökset, millä annostuksilla jne. mennään seuraavassa kierrossa. Ja mulle vielä sanottiin, et joka 3-4. clomikierron jälkeen pitäisi pitää 1-2 kiertoa taukoa. Limakalvon kasvu voi häiriintyä ja km riski kasvaa.
Vilinäiti: joo, mäkin olen lukenut tuolta odotuspuolelta, että joillain on sellainenkin raskauden oire.. Aika kummallinen. Mutta johtuuko sitten siitä tihentyneestä virtsaamisen tarpeesta vai mistä... Hmm :/ Mullakin mieli taitaa tehdä kaikenlaisia oikkuja taas kun menkkoja odottelen (takaraivossa toivo raskaudesta tietty ) Ja meillä lähes samat kp:tkin menossa...
Vilinäiti: joo, mäkin olen lukenut tuolta odotuspuolelta, että joillain on sellainenkin raskauden oire.. Aika kummallinen. Mutta johtuuko sitten siitä tihentyneestä virtsaamisen tarpeesta vai mistä... Hmm :/ Mullakin mieli taitaa tehdä kaikenlaisia oikkuja taas kun menkkoja odottelen (takaraivossa toivo raskaudesta tietty ) Ja meillä lähes samat kp:tkin menossa...