Ovulaatio ja yhdynnät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanipöpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hanipöpö

Uusi jäsen
17.07.2010
28
0
1
Hei! Olen tässä miettinyt, että riittääkö yhdyntä/päivä niinä kahtena hedelmällisimpinä päivinä vai pitäisikö olla useammin? Tahtoo kovasti vauvaa!
Miten tärkeää on se ajoitus ajallisesti (kellonaika) vai onko sillä lainkaan merkitystä? jos on ollut yhdynnässä ennen ovulaatiotakin...
=)

Siittiöt saattavat elää naisen elimistössä muistaakseni jopa 5 päivää, eli ihan hyvä voi olla varmistella jo vähän etukäteen.

Joskus muistan lukeneeni juttua, että jos haluaa tyttölapsen, niin yhdyntä kannattaa ajoittaa päivä-pari ennen ovulaatioo, koska tyttösiittiöt elävät kauemmin. Sitten taas poikasiittiöt ovat nopeampia ja jos munasolu on siellä odottamassa niin todennäköisemmin poikasiittiö ehtii paikalle ensin. Mutta... omakohtaista kokemusta minulla ei ole.

Ja jostain olen sellaistakin lukenut, että siittiöillä menisi noin 12 tuntia ehtiä sinne munasolun luokse.

Eli hyvähän se olisi siinä laskussa harrastaa sitä vaakamamboa jo ennen ovista... ja sitten kun sen oviksen bongaa...

Kiitoksia teille vastauksista! Toinen yritys meillä menossa ja toivotaan kovasti, että nyt olisi tärpännyt...se odottelu vaan on jotenkin niin ärsyttävää :p mutta pitää vaan olla kärsivällinen ja jos nyt ei onnistunut niin sit vaan uusiks seuraavalla ovulaatiolla.

Yhteistyössä