P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Meidänkin oven taakse tuli 2 naista kesken pojan nimiäisten heiluttaa herätkää-lehteä.. totesin ettei jumalaa ole olemassa ja että meillä on pojan nimiäiset menossa, niin älysivät sentään ihan suosiolla lähteä pois.
*odottelee koska saavutaan uudestaan käännyttämään pakanoita* =)
Nää naiset kun ei oo edes helluntailaisia, vaan kulkee raamattu kädessä!!!
Ja käyvät täällä pyörimässä todella usein!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Eve:taas on ennakkoluuloisuus huipussaan.. :/
miksi ihmeessä tässä uskonto asiassa ollaan niin mustavalkoisia aina?
pitäisikö kaikkien kuulua samaan uskontoon ja tehdä tismalleen samalla lailla.. suomessa on uskonnonvapaus ja uskonnon harjoittamisenvapaus.
sitä paitsi niin kauan kun pysyy toisen kotioven kynnyksen ulkopuolella, EI häiritse toisen kotirauhaa. niinhän se määritelmä menee..
pitäisikö kaikkien kuulua samaan uskontoon ja tehdä tismalleen samalla lailla.. suomessa on uskonnonvapaus ja uskonnon harjoittamisenvapaus.
sitä paitsi niin kauan kun pysyy toisen kotioven kynnyksen ulkopuolella, EI häiritse toisen kotirauhaa. niinhän se määritelmä menee..
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Musta saa uskoa mihin tahansa, mutta mitä nää eukot tulee mulle lukemaan raamattua ovelle!!! Miksi?
Pitäiskö mun mennä kiertää taloja ja lukee ihmisille Aku Ankkaa esim.? Eiks toi nyt ole ihmisten häirintää ja lähinnä.... SAIRASTA käyttäytymistä? ON!
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Eve:taas on ennakkoluuloisuus huipussaan.. :/
Ennakkoluuloisuus!!! Ehhehehhe, ei ole sullakaan toi tilannetaju ihan hallussa!!!![]()
Joo, kyllä se nyt on häiritsemistä, jos alkaa lukemaan raamattua ja utelee mun mielipiteitä edes kysymättä et olisko hetki aikaa. Teki niin paljon mieli olla epäkohtelias takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Eve:taas on ennakkoluuloisuus huipussaan.. :/
Mä nyt vähän liiottelen mutta jos joku hakkaa kirveellä mun ovea niin kyllä se ihan vähän häiritseeMutta meidän oven takana saa rimputella niin paljon kun jaksaa, en avaa kuitenkaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja punainen:Mun koti on mun tontilla.
Olen melko suvaitsevainen ja annan kyllä kaikkien kukkien kukkia, mutten omalla pihallani.
En tyrkytä näkemyksiäni muille, enkä halua vieraita ihmisiä tyrkyttämään omiaan mulle omalla "reviirilläni", vaikka olisivatkin kynnyksen ulkopuolella.
Laitappa tuollainen teksti ulko-oveenne! eiköhän auttaisi ja olisi ihan asiallinenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Uskonto on asia jonka vuoksi on maailmassa tapettu enemmän ihmisiä kun minkään muun asian takia! Uskokaa mun puolesta ihan mihin haluatte kunhan ette kerro minulle siitä =)