Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:No kertokaas mulle, että mikä ihmeen rajapyykki tuo 18 onKun on päivän yli 18 niin onko sitä sitten jotenkin erityisesti kypsempi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alle 25 vuotiaiden ei tulis lisääntyä.. B)
Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattutäti:Mä oon lukenut jostain ja kuullut koulussa että 20-25 vuotiaana on parhaassa lapsensaanti -iässä.. biologisesti ja henkisesti.. näin ihan vaan teoreettisesti ajatellen..
Ja sosiaaliministeri Liisa Hyssäläkin patistaa opiskelijoita eli nuoria lapsentekoon. Hänen mielestä 29-v. ensisynnyttäjät on liian vanhojaTutkimusten mukaan kun joka kolmas lapsi jää korkean aloitusiän takia tekemättä, vaikka lasta toivottaisiinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Eipä taas kannata yleistää. Ja taustaja tietämättä ja tuntematta turha tuomita ketään 17+ äitiä! Tiedän moniakin 16-18 vuotiaita jotka ovat rutkasta kypsempiä ja fiksumpia kuin monet 30-kymppiset...
Kypsiä tai ei niin he ovat saaneet elää itseään varten yli 10v vähemmän kuin kolmikymppiset. Heti kun oma lapsuus on ohi, joutuu ottamaan vastuuta lapsesta, missä vaiheessa on tarpeeksi aikaa elää itsekkäästi ihan vain itselleen?
Jokaisella on oikeus olla oman elämänsä päähenkilö/tärkein henkilö muutenkin kuin lapsuuden ja varhaisnuoruuden ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja 24v:Mutta en menisi kyllä mitenkään puolustelemaan sitäkään, että kovin iäkkäänääkään lapsia tehdään... Sitten, kun lapsi saa aikanaan omia lapsia, on mummot ja papat jo melkein haudassa.. ei kiva. Äiti on saanut mut 20v ja nyt ootan itse esikoista ja on ihanaa, kun mummot ja papat on vielä pitkään olemassa lapselle.![]()
Tästä mä kanssa tykkään. ITse sain esikoisen 19 vuotiaana ja tyttö on nykyäänkin hoidossa ja tapaa silloin tällöin myös ISO mummoillansa, eli mieheni mummolla ja minun iso-mummolla!(tosin mieheni on mua kyllä 7 vuotta vanhempi mutta kuitenkin)
MUOKS, muotoilen uudestaan!