Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mun mielestä elämä vasta alkoi lapsista. Vaikka alle 18 on nuori, niin 20 on jo ihan sopiva ikä. Lapset antaa niin paljon sisältöä elämään ja kaikki kaupungilla liikkuminenkin on paljon antoisampaa, oppii näkemään uusia mielenkiintoisia asioita, kun ennen vaan paahtoi vauhdilla paikasta toiseen. lapsi avaa silmät mpäristölle ja pysäyttää näkemään ne muurahaiset ja pienet elämän isot asiat.
Itse olen aika paljon samaa mieltä kuin sinä, 3 lapsen äitinä nyt

En minä jäänyt esikoisen aikaan vain kotiin, siksi koska olin niin nuori (17v).
Yhtälailla sitä pystyi käymään rannalla, kaupoissa, ystävien kanssa kahvilla ihan missä vaan haluaa (Enkä tietenkään tarkoita että lapsi baariin mukaan ym). En ajattele että lapsi vaikeutti elämääni silloin, teki siittä erillaisen. Ajan ajatella asioita muiden näkökulmasta. Eikä minulla harmita yhtään, rehellisesti voisin sanoa jos harmittaisi. Lapsen myötä löysin työn jonka tahdoin, oman alan, 17vuotiaana aloittamani opiskelu oli aivan väärä minulle, lapsi ohjasi minusta oman itseni, samalla kun minä ohjasin pientä elämää eteenpäin. Ottaa ja antaa, mutta ei todellakaan huonompaan suuntaan. Tämä on minun mielipiteeni.