Outo kaveripyyntö fb:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi naamakirjassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi naamakirjassa

Vieras
Kaverini pikkusisko, jonka kanssa en ole koskaan ees jutellu, tuskin ees tuntisin jos vastaan tulis, oli laittanu mulle kaveripyynnön fb:ssa. Vähän kyllä ihmettelin... hyväksymättä taitaapi jäädä...

Mä en ole huolinut siellä muutenkaan kuin pari ihan läheisintä ystävää kaveriksi. Mitä järkeä onkaan haalia kaikenmaailman kumminkaimojakin sinne, varsinkin jos kirjoittaa ihan oikeasta elämästään juttuja sinne, ei niitä viitsis kaikille kuitenkaan kertoa..

Jotkut vaan haluaa kaverimäärän isoksi, ei niin väliä onko edes tuttu vai ei, joskus ehkä nähty mutta kyllä naamakirjassa kaveriksi kelpaa...

Mulla vaan oikeita kavereita, aika typerää lisätä kaikki tapaamansa tyypit "kavereiks".

Hän haluaa vain kavereita, tai näitä kaikenmaailman farmville kavereita, jotta voi suurentaa tilaansa. Kavereita lisää siis vain sen takia että sittenkun on 500 kaveria niin kaikki on vai että vau.

Mulla on noin 150 kaveria fb:ssä. Hyviä ystäviä, sukulaisia, tuttavia ja vanhoja koulu- ja harrastuskavereita. Ei kaikille ole pakko näyttää koko profiiliaan tai seinäkirjoituksia, mutta on mukava vaihtaa kuulumisia monen vuoden jälkeen ja esim. luokkakokousta varten porukan yhteystiedot löytyivät helpoimmin fb:stä. Tosin en minäkään ottaisi kaveriksi jota kuta jota en oikeasti edes tunne tai ole koskaan edes tuntenut.

Alkuperäinen kirjoittaja merja:
aika paljon tuttuja siks että voin sit kytätä niitten juttuja...ku oma elämä ei oo niin värikästä :D

Täytyy olla toooosi väritön elämä, että jaksaa kytätä koska joku puolituttu menee vessaan tai syö... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Siellä kiertää joku "virus" joka lähettelee itekseen kaveripyyntöi ihmisiltä toisille,jos vaan on listoil joku yhtenen kaveri..

Jaa, tämmöinenkö tällä kertaa? :laugh:

Mä oo nsaanu jo 4 henkilöltä kaveripyynnöt joita eivät ole ite lähettäny mut yhteisiä kavereita listoilla...
Hieman ekan kaveripyynnön tullessa ihmettelin ku oli mun kaverin isä,jolle en ole ikinä edes puhunu :D

Yhteistyössä