Sylikummi poisti mut kaverilistaltaan FB:ssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jestas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jestas

Vieras
Joo, itse kyllä lähetin vähän aikaa sitten kaveripyynnön, jonka sylikummi hyväksyi. Ja ihminen ei ole vanhempieni kanssa enää tekemisissä 15vuotta sitten tapahtuneen avioeron vuoksi. Kuitenkin kyse on lähinnä siitä, että ihminen itse eiole halunnut pitää yhteyttä,ts,ei ole mitään riitaa. Koska yämä ihminen kuitenkin on sylikummini, olisin halunnut alkaa jotenkin pitämään yhteyttä. Olenhan myös tuntenut hänet pienestä asti, vaikka tässä on ollutkin 10 vuoden tauko välissä tapaamisissa näiden erojen jne vuoksi. Meillä myöskään ei koskaan ole ollut riitoja tai eripuraa.

En voi tajuta aikuisen ihmisen typeryyttä. Saa mun puolestani moinen kuvatus olla ihan omissa oloissaan, tunnen vaan syvää ihmetystä aikuisen ihmisen dorkamaisuutta kohtaan!! Olisi a) voinut olla aikoinaan ryhtymättä SYLIkummiksi b) jättää alunperin hyväksymättä koko kaveripyynnön/ yhteydenottoyrityksen.

Alkuperäinen kirjoittaja poistoon on syynsä:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Minut poisti kummipoika.Outoa !

Ehkä poika ei halua esitellä ronskia nuorisokulttuuria vanhoille tantoille. ;)

Vanhoille ?

Olet varmaan liian "vanha" tai läheinen näkemään hänen arkaluontoisia meininkejään.

On 34v.Tuskin,ollut hänen fb kamu jo vuosii.Ei oo siitä kyse.Me kännys ym viestitty ne arkaluontoisemmatkin asiat.Siks ihmettelin kun mut fb poisti

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Aika rankkaa tekstiä yhden facebook kaveruuden vuoksi. :D

On siksi, että tämä sylikummi aikoinaan myös skippasi mun rippi- ja ylioppasjuhlateikä muutoinkaan ole pitänyt yhteyttä. Se meni eron piikkiin kaikki silloin joskus, mutta tällaista toimintaa ei voi selittää enää muulla kuin syvällä moukkamaisuudella.

Minut poisti kummipoika.Outoa !

Ehkä poika ei halua esitellä ronskia nuorisokulttuuria vanhoille tantoille. ;)

Vanhoille ?

Olet varmaan liian "vanha" tai läheinen näkemään hänen arkaluontoisia meininkejään.

On 34v.Tuskin,ollut hänen fb kamu jo vuosii.Ei oo siitä kyse.Me kännys ym viestitty ne arkaluontoisemmatkin asiat.Siks ihmettelin kun mut fb poisti

Mun 15-vuotias tyttö on poistanut minut kaverilistaltaan, ikää myös minulla 34v..

tuntea irl ja olla kaveri fb:ssa on vähän eri jutut kuitenkin. Tai se riippuu mitä siellä facebookissa kirjoittelee ja kenen kanssa sen haluaa jakaa. En minäkään välttämättä kummilasteni tai sisarusteni kanssa kaikkea halua facebookissa jakaa, olenkin sitten muodostanut eri ryhmiä sinne ja on joitakin asioita joita ne jaa kaikkien kanssa. En minä esim lasteni anna kaikkia ajatuksiani lukea kuitenkaan ja luulen että nuoriso myös voi rajata minut joidenkin juttujen ulkopuolelle, mutta yksityisyys sallittakoon ja myös se että esim osa kummilapsistani ja sisarusteni lapsista ei edes ole pyytänyt minua kaveriksi. Ei haittaa, voin heille muuten lähettää viestiä joskus jos haluan.
Ei facebook ja sen kaverilistat ole koko elämä kuitenkaan.

Yhteistyössä