J
jestas
Vieras
Joo, itse kyllä lähetin vähän aikaa sitten kaveripyynnön, jonka sylikummi hyväksyi. Ja ihminen ei ole vanhempieni kanssa enää tekemisissä 15vuotta sitten tapahtuneen avioeron vuoksi. Kuitenkin kyse on lähinnä siitä, että ihminen itse eiole halunnut pitää yhteyttä,ts,ei ole mitään riitaa. Koska yämä ihminen kuitenkin on sylikummini, olisin halunnut alkaa jotenkin pitämään yhteyttä. Olenhan myös tuntenut hänet pienestä asti, vaikka tässä on ollutkin 10 vuoden tauko välissä tapaamisissa näiden erojen jne vuoksi. Meillä myöskään ei koskaan ole ollut riitoja tai eripuraa.
En voi tajuta aikuisen ihmisen typeryyttä. Saa mun puolestani moinen kuvatus olla ihan omissa oloissaan, tunnen vaan syvää ihmetystä aikuisen ihmisen dorkamaisuutta kohtaan!! Olisi a) voinut olla aikoinaan ryhtymättä SYLIkummiksi b) jättää alunperin hyväksymättä koko kaveripyynnön/ yhteydenottoyrityksen.
En voi tajuta aikuisen ihmisen typeryyttä. Saa mun puolestani moinen kuvatus olla ihan omissa oloissaan, tunnen vaan syvää ihmetystä aikuisen ihmisen dorkamaisuutta kohtaan!! Olisi a) voinut olla aikoinaan ryhtymättä SYLIkummiksi b) jättää alunperin hyväksymättä koko kaveripyynnön/ yhteydenottoyrityksen.