Outo kaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitämeinaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitämeinaa

Vieras
mitä teidän mielestänne meinaa näin käyttäytyvä "kaveri"? kateutta vai muuten vaan outo? olimme kavereita vuoden ja näimme aina silloin tällöin, sain sellaisen käsityksen että kaverillani oli jotenkin kontrollinhaluinen ystävä joka muistutti kovasti myös minun yhtä entistä kaveriani. Yhtäkkiä kaverini alkoi vedota erilaisiin syihin ettemme voineet tavata, tai tapaamiset olisi lähinnä pitänyt sopia niin että ne hänelle kävivät kun hänen paras ystävä oli muualla. Lopulta "kaveri" alkoi vedota monen kuun sairasteluun, tiedän olen hölmö ei sellaista tarvitse sietää ja lopulta pistinkin välit poikki. Testasin myös tätä "kaveriani" ja olin itse pitämättä yhteyttä ja katsoin ottaako hän yhteyttä niin meni monta päivää kunnes hän kirjoitti ja tiedusteli vain muuttoaikeistani. Kysyin vielä että pitääkö hän ystävänään entistä kaveriani mutta vastausta ei koskaan kuulunut. Ikävää käytöstä silti, onneksi nyt kumminkin on kaikki draama ohi, ihmetyttää vaan täysin ulkopuoliset naiset jotka valmiita juoruamaan selän takana, silloinkin kun aihetta ei edes ole..

Sinulla oli kaveri, jolla oli kaveri, jonka luulet tuntevasi, ja teidän välit meni poikki, koska tämän kaverisi kaveri, mahdollisesti sinun ex-kaveri oli juorunnut sinusta selän takana? No, oli miten sekavaa tahansa, minun huomioni kiinnittyi enemmänkin siihen, että sinulla on nyt kaksi ex-kaveria ja tämän toisen ex-kaverin kanssa olit kaveri vain vuoden. Onko kaverisuhteissasi ollut aina noin suuri vaihtuvuus?

Sinulla oli kaveri, jolla oli kaveri, jonka luulet tuntevasi, ja teidän välit meni poikki, koska tämän kaverisi kaveri, mahdollisesti sinun ex-kaveri oli juorunnut sinusta selän takana? No, oli miten sekavaa tahansa, minun huomioni kiinnittyi enemmänkin siihen, että sinulla on nyt kaksi ex-kaveria ja tämän toisen ex-kaverin kanssa olit kaveri vain vuoden. Onko kaverisuhteissasi ollut aina noin suuri vaihtuvuus?

Ikävä kyllä kateuden takia on, tämä "ensimmäinen" kaveri oli ulkonäöstä kateellinen ja myös myönsi sen suoraan, toinen kaveri oli myös pitkähiuksinen ja oikein nätin näköinen etten voinut kuvitella hänellä olevan mitään kateuden aihetta edes muta näin vaan kävi..

Yhteistyössä