Heippa! Hyppäsin minäkin tänne pinkkaan nyt tuolta vanhalta puolelta.. Täällä masu kasvaa jo hyvää vauhtia ja
laskettuaika 18.3 =)
Mielialavaihteluita riittää, välillä on ihan mielissään kaikesta kun taas puolen tunnin päästä saattaa tulla joku ihan hirveä itkukohtaus ja tuntuu että kaikki kaatuu niskaan, mikään ei onnistu ja kaikki vain ahdistaa.. mutta onneksi ne menee kuitenkin ohi aika pian ja pääasiassa on hyvä mieli =)
Tekis mieli mennä käymään tuolla meri-oulun neuvolassa ultrassa vielä kun jäi niin paskanmaku suuhun tuosta rakenneultrasta kun käytiin.. Rakenteet oli kuulemma kunnossa mutta lääkäri oli suoraansanottuna ihan perseestä! Ei nähty kasvoja ollenkaan (tai lääkäri sanoi että ei näy kasvoja mutta kirjoitti kuitenkin neuvolaan vietävään selvitykseen että kasvot normaalit?) eikä sukupuolestakaan oikein ottanut selvää (en tiedä johtuiko siitä että vauva oli huonossa asennossa vai siitä kun ultralla ei nää 100% varmuudella sukupuolta, kun lääkäri ei sitäkään sanonut että kummasta johtuu) ja lääkäri oli vähän turhan vauhdikas siinä niitä rakenteita katsoessaan.. meillä piti olla
20min aika niin oltiin jo
10min päästä autossa menossa takaisin kotiin.. :O Muutenkin olisin halunnut nähdä sellaisen "kokonaiskuvan" missä näkyy vauva kokonaan ja saada kuvan siitä että voi vertailla varhaisultrakuvaan ja muutenkin muistoksi, mutta eipäs tämä lääkäri näyttänyt kuin vain pikku pätkiä sieltä täältä ja kuvar mitä sain oli ihan suttuisia
Varsinkin kun vauva on ensimmäiseni niin todellakin sitä kaipaisi enemmän infoa ja tukea ammattilaistenkin puolelta.
Mikä miitti toi on toi stockalla huomenna? En taida kyllä päästä muutenkaan kun on koulua..
Tietääkö muuten joku että tuleeko
veronpalautukset jo ens viikon perjantaina
(2.12) vai koska? Sitten olisi varaa käydä ultrailemassa
Ja pääsee ostamaan joululahjoja :heart:
Kertokaapas mitä aiotte ostaa miehillenne lahjaksi? Itse olen vielä vähän hukassa kun ei viitsisi mitään perus sukkia ja suklaatakaan ostaa
Ja kuulumisia raskauteen liittyen ja muutenkin olis kiva kuulla
:heart::llä Mims ja "tynnyri" rv
23+3
(ps. ^mieheni hellyyttävästi kutsui minua pikku tynnyrikseen
)