Oulun seudun kuumeilijat!

Täällä pärähti tänään hanat auki eli kp1.. sori en saa laitettua punasella kun kännykällä kirjoitan. Harvinaisen paska fiilis suoraan sanottuna. Mistä nuo kaikki oireet oikein tuli?! Olin niin varma että nyt jotain tapahtuu kun 10kk aikana ei oo mitään vastaavaa ollut. Terolutit varmaan aiheuttivat oireet, mistäpä tuon tietää. Nyt se on sitten varmaa että oyssiin mennään muutaman viikon päästä ensi käynnille (salaa tietty toivoin ettei tarvis mennä ikinä). Miehen kans just juteltiin asiasta ja hän lupas tukea mua <3 voi olla mun henkinen puoli aika riekaleina jos nuo lapsettomuuspolin käynnit ei ala tuottaan toivottua tulosta.. Mieshän ei vielä osaa ennakkoon ressata ollenkaan. Anteeksi tämä vuodatus, mutta välillä se vaan helpottaa hieman purkaa näitä ajatuksia. Olette henkireikä mulle <3
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 19.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 27/28 -- yk 1 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 22/29-33 -- yk 7 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Sati: 32v. -- kp 19/22-25 -- yk 9 -- 1.lapsi

Kp 1-10

Tine: 27v. -- kp5/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 3/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 3/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 2/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Huomenia ihanaiset naiset, käynnistelläämpäs taas uutta viikkoa! :)

Näköjään tipahdettiin sitten porukalla viikonloppuna alaspäin! Nopposelle ja Onnelliselle :hug: ja kovasti tsemppausta uuteen kiertoon! Yhdessä noustaan taas ylöspäin, eikös juu!! Täälläkin hanat aukesi lauantaina, mutta ei harmita. Positiivinen yllätys oli että näin pian pääsin uuteen kiertoon, kun tää oli niin höpö taas. Mulla lähtikin sitten jo yk8 käyntiin, hurjaa, on mennyt aika kyllä tosi nopeasti.

(Katsokaas muuten meidän listan kaunista porras-asetelmaa kp1-10! :LOL: ) Niin, ja huikatkaa jos on taas jonkun tiedot lipsahtaneet ihan päin mäntyä.

Tine Lämpimästi tervetuloa! :wave: Uusia jäseniä vaan tänne lisää höpöttelemään! Kyllähän tänne mahtuu kaikki halukkaat, tuo "seutu" on tuossa hyvin liukuva käsite. :D

Marlin korjasin kp:t listaan, jännäilläämpä sitten sun osalta vielä pari päivää! Toivottavasti siirretään sut sitten suoraa kyytiä plussaosastoon. :)

saraheinälle kovasti tsemppiä, tulehan aina kertomaan uutisia! :) Toivotaan, että alkaisi sullakin pahoinvointi hellittää vielä jossain vaiheessa.

Mun puolestani kaikki halukkaat on tervetulleita kesätorille, masun kanssa tai ilman, tai vaikka sitten sen tyynyn kanssa tai sijaislapsen tai vaikka marsun!! :D
 
Nopponen, Onnellinen, Nöhveli ja minä ite Ryhmähali meille kaikille!! :hug: Minulla ei vielä ole hanat kunnolla auenneet, mutta tapahtunee tuossa ihan parin päivän sisään.

Tine Tervetuloa sekalaiseen seurakuntaamme! :wave: Tänne on todellakin mukava saada lisää kuumeilijoita, pysyy jutut huomattavasti monipuolisempina ku on porukkaa enemmän :)

Omaa Mutta ette tytöt ikinä arvaa!!!! Tänään tuli se PUHELU :D Meille on tulossa "vauva" !!! 1-vuoden ikäinen puoleksi Japanilainen ja puoleksi Suomalainen tyttölapsi :heart:
Ensin tyttö käy meillä muutaman viikonlopun tutustumiskäynnillä (epäilen, että ensimmäinen käynti on jo aika pian). Tyttö huostaanotetaan ja tullaan sijoittamaan pitkäaikaisesti. Eli siitä käytännössä tulisi meidän oma pikku muru :heart:
Oikeasti en usko, että tämä on TOTTA!!!
Onneksi on loma, en voisi edes keskittyä töihin just nyt....
Huh...
 
Jepjep, ryhmähali meille kaikille :hug: Ompas kiva olla isolla porukalla jännäilemässä ja piinailemassa.. Melkein samoissa päivissä mennään!

Sati Aivan ihania uutisia :heart: Olette varmaan onnenne kukkuloilla! Minuakin ihan herkisti tällaiset ilouutiset heti aamusta. Suuret onnittelut pienestä japanilais-suomalaisesta tytöstä! Hän on varmaan niiiiiin söötti :D

Nöhveli Torille mennään, todellakin :)

Mukava kun te odottajat tulette kertomaan kuulumisia ja annatte meillekin hieman toivoa onnistua vielä joku päivä! Kaikkea hyvää teidän odotukseen :heart:
 
Sati Ihania uutisia!! :heart: :flower: Voi miten oonkaan niin iloinen teidän puolesta! Kuulostaa kyllä hienolta, että noin pienen tytön saatte. Onhan se lapsenkin kannalta turvallista että on pienestä asti "omat" vanhemmat ja vielä rakastavat sellaiset! :heart: Oih, kyllä varmaan on niin suloinen tyttö! Juurikin sieltä Japanin suunnalta syntyperää olevat lapset on mun mielestä ihan mielettömän söpöjä. :) Kyllä niin pistää liikuttamaan tuollaiset onnelliset kohtaamiset, niin paljon kuulee töissä näitä rikkinäisiä tapauksia.

Ei muuta kuin porskutellaan porukalla eteenpäin! :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 20.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 28/28 -- yk 1 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 23/29-33 -- yk 7 -- 3. lapsi

Kp 11-20

Sati: 32v. -- kp 20/22-25 -- yk 9 -- 1.lapsi

Kp 1-10

Tine: 27v. -- kp 6/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 4/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 4/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 3/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Pahoittelut kaikille joilla täti tullu :(

Ja sati,siis aivan ihanaa!! <3 Voin kyllä uskoa ettei työn teosta tulisi mittään :D

Tervetuloa tine munkin puolesta.Kiva tosiaan saada lisää kuumeilijoita :) Just kahtoinki tuota listaa nii ihan kivan pitune tuo plussanneet <3 Ja tosi vähän meitä kuumeilijoita ennää :O Jospa me muutkin sinne jo päästäs!
Itellä ollu kyllä taas sellasia päiviä,että hö :/ Mä en ymmärrä miten kaikki ny on raskaana ja siis justiinsa tuttava/sukulaisista tosi moni ilmotellu taas.Joo onhan se hienoa ja oon tosi onnellinen kyllä niien puolesta,mut välillä kyllä mietityttää,että miksei meille..

Tykkään kans kyllä lukia tästä ketjusta plussanneitten kuulumisia.Antaa tosiaan toivoa itellekin,että jospas mekin kuiteskin saahaan viellä :)
Ja torille minäkin haluan mukaan :D Mahan kanssa taikka ilman :)

Eipäs täällä sitte sen kummosempaa,odotellaan :D Plussatuulia kaikille ja onnea uuteen kiertoon niille jotka sen alottivat :) Ootte kivasti samoihin aikoihin :) Nyt vaan kaikki plussaatte tästä kierrosta ;)
 
Onnea Sati! Tämä hormonihirviö alko oikein kunnolla pillittään kun luin tuon! Aivan ihanaa! :heart:

Pahoittelut teille kaikille, jotka olette joutuneet uuteen kiertoon! Kyllä se plussa vielä tulee sieltä. Toivottavasti saadaan teidät pian odottajiin.. Siellä on Oululaiset meleko hilijasia.. Tsemppiä! :)
 
mamitsille plussatuulosia ja tsemppauksia loppukiertoon! +++++:whistle:

Mitenkäs Marlin? Jo jänskättää!! :)

ON Kaikki labrat normaalit, samoin papa. Huh.:) Tiedämpä nyt ainakin, ettei niissä mitään vikaa. Vähän eteenpäin. :) Jatkotoimenpiteitä odotellessa...
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 21.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 29/28 -- yk 1 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 24/29-33 -- yk 7 -- 3. lapsi
Sati: 32v. -- kp 21/22-25 -- yk 9 -- 1.lapsi

Kp 11-20


Kp 1-10

Tine: 27v. -- kp 7/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 5/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 5/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 4/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nöhveli Ompa hieno juttu että kaikki oli lääkärissä kunnossa! Helpottahan se aina omaa oloa =) Samahan se on mulla, papa ja verikokeet ok.. Sitten vielä otettiin lisäverikokeita hormooneista, ja nekin ok. Ei voi ymmärtää miks tää mun kroppa sitten toimii niinkuin toimii (lue: ei toimi) :D

Marlin Minäki odottelen täällä innolla sun kuulumisia!!

Mamitsi sulle myös on peukut pystyssä! :)

Meillä on nyt sitten virallisesti aloitettu lapsettomuushoidot. Ukko on käynyt simppatestissä :D Oli ollu kuulemma aika jännä paikka. Kovasti oli tehny töitä ja pienen pieni määrä vaan tullu tavaraa. Nauroin kuollakseni kun voin vaan kuvitella sen tilanteen siellä tutkimushuoneessa :LOL: Reppanaa oli jännittäny niin paljon!
 
Kiitos ihanaiset onnitteluista :heart:

Mulle voi päivittää kp1/22 yk10. Varmaan arvaattekin ettei just nyt tätin tulo juurikaan harmita :)
Ollaan mieheni kanssa lomalla mökillä täällä Utajärvellä. Tänään kävimme ajamassa 180km lenkin kelkoilla ja huomenna olis tarkoitus ajella ainakin saman verran. Alkaa mittarissa olla kohta 3000km tälle talvea :D Ja nyt ajammekin tämän talven viimeiset ajot ja alamme odottelemaan kesän tuloa ja TORILLE pääsyä ;)
 
Sati Päivitelläämpäs sut uuteen kiertoon, olkoon se antoisa! :) Vaikka eipä taida olla raskautumisjutut nyt ihan päälimmäisenä mielessä. :)

Marlin No voihan, toivottavasti se tädin viivästyminen olis ihan syystä!!

Onnellinen Onneksi olkoon hoitojen aloituksesta! =) Mä voin niin kuvitella tuon tilanteen!! :LOL: Saa nähdä milloin tuo miun ukkeli joutuu samaan koitokseen. Kovasti olis menossa vaikka heti, mutta voipihan se hiukkasen olla jännä tilanne... Apua, nyt täällä hihittelen ittekseni ku mietin että toinen pää punasena yrittää saada tiristettyä pienen pisaran. :LOL: Ei sais nauraa, vakava paikka. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Sati
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 22.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Marlin: 28v. -- kp 30/28 -- yk 1 -- 3.lapsi

Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 25/29-33 -- yk 7 -- 3. lapsi

Kp 11-20


Kp 1-10

Tine: 27v. -- kp 8/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 6/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 6/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 5/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 2/22 -- yk 10 -- 1.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nöhveli Sanos muuta. Se on monelle miehelle varmasti kova paikka! Mutta yleensä ne pääsee kuitenkin niin paljon helpommalla kun me naiset! Tässä ja monessa muussa asiassa :) Mutta minä oon kyllä tosi ylypiä minun miehestä kun oli niin reipas ja meni mukisematta sinne testiin!

Tää aika kuukaudesta on aina niin tylsää.. Jotenkin tuntuu että ajatukset tyhjenee tästä vauvakuumeilusta ihan täysin aina kun täti kurvaa paikalle. Ehkä ihan hyväkin että hermot saa välillä ilmaa. Mulla on menossa nyt sitten kolmen terokierron jälkeen ensimmäinen "luomukierto" ilman teroja.. huoh, saapa nähdä! Onneks saan lisää tabletteja sitten oyssista jos ne näkee sen tarpeelliseksi.

Ja hei, kesä on tulossa kun ulkona sataa vettä :p Satilla alkaa todellakin olemaan viimeiset mahdollisuudet kelkkailla !
 
Täällä kp2/28 ja yk2. Se taas näköjään muuten vaan venyttää tuota kiertoa. No, nytpä vauvalla ainaki on hyvät mahollisuudet päästä alkuvuoden lapseksi, jotain positiivista sentään :D

Onnellinen<3 Onnea hoitojen aloittamisesta. Jospa se piankin sitten tärppäis.
 
Onnellinen Meillä on mies myös kokenut tuon saman :D Oli kuulemma mennyt ihan ok! Se on aivan oikein miehille, että edes hitusen joutuvat "jännittämään" sitä, mitä me joudumme jännittämään koko ajan...
Onnea teille hoitojen aloituksesta. Eikö ole kuitenkin helpottunut olo, että jotaina tapahtuu asioille :)

Nöhveli Kyllä saa nauraa, jos naurattaa :LOL:

Marlin :hug: Ja eipähän tarvis ison mahan kanssa olla kesäkuumalla!

Omaa Aamulla tuossa mieheni kanssa köllöttelimme koiruuksen kera sängyssä. Jutustelin siinä ääneen, että voi kun meidän pikkunen tulisi jo kotiin :)
Sanoin miehelleni, että kun sijaistyttö tulee meille, meillä on vuosi aikaa yrittää omaa biologista lasta. Sen jälkeen harkitaan vakavasti uuden sijaislapsen ottamista, sillä en halua, että lasten ikäero on liian suuri. Haluan, että lapsista on toisilleen leikkikaveriksi lapsuuden ajan.
Mieheni totesi vain rauhallisesti, että kuulostaa oikein hyvältä suunnitelmalta! Aikaisemmin hänelä oli, että biologinen sen täytyy olla! Mutta nyt hän totesi, että eipä juurikaan haittaa onko oma vaiko toisen, meidän lapsi se joka tapauksessa on ku meillä lapsi elämänsä asuu :heart:
Nyt kelkkavarusteet niskaan ja baanalle! Ulkona paistaa taas niin komeasti aurinko :) Otamme makkaranpaisto tarvikkeet laukkuun mukaan ja etsimme matkan varrelta kodan, missä istahtaa auringon lämpöön paistamaan makkaroita ja nauttimaan ihanasta keväästä!!!
 
Sati Voi vitsit, mä änkeän seuraavalla kerralla sun matkalaukkuun mukaan. :D Tahtoo reissuun, kyllä osaa olla töissä tyyyyyylsäääää.... |O Hyvältä kuulostaa teidän suunnitelmat. Eihän sitä tiedä, josko se oma pikkuinen sieltä yllättäen pärähtäisikin, nyt kun saatte muuta ajateltavaa. :)

Marlin Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug: Meilläkin mies jo hädissään pelkäsi, että älä tule raskaaksi niin että se vauva syntyy just joulunpyhinä...:D

Onnellinen Kyllä mäkin oon niin iloinen, että tuo miekkonen on niin innolla mukana tässä ja reippaana menossa jo ties mihin testeihin vaikkei oo vielä edes pyydetty. :heart: Ai, sulla onkin vaihteeksi "luomuvaihe" käynnissä, toivottavasti se menee hyvin!

ON Nyt on taas sellanen vaihe päällä, että mitä ihmeen stressaamista tässä vauvahommassa muka on. Kait se sieltä tulee just sillon kun se tulee, ei se mun huolehtiminen ja touhuaminen siihen yhtään auta, pikemminkin päinvastoin. Tietysti voi yrittää vähän avittaa onnistumista, mutta ei se siitä sillä hermoamisella kummene. (Katotaas vaan kun ovis painaa päälle...:D)

Mä muuten oon just ajatellu, että olishan se mukavampi kesällä olla massun kanssa kun talvella ku mä niin täydestä sydämestäni inhoan talvitamineita ja vielä kun pitäis sitä mahaa sulloa sinne jatkoksi ja taapertaa sen kanssa tuolla lumisohjossa. Hoh. No, mutta olkoot nyt miten on, kunhan jossain vaiheessa vuotta se massu olisi. :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 23.3


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 26/29-33 -- yk 7 -- 3. lapsi

Kp 11-20


Kp 1-10

Tine: 27v. -- kp 9/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 7/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 7/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 6/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 3/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 2/28 -- yk 2 -- 3.lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Todellakin menee jännäksi! Me joudutaan piinailemaan ihan koko porukalla (melkein). Toisaalta, mun piinailu on varmasti aivan turhaa tässä vaiheessa. Mut minkäs teet.. hyvähän se on ajatella että "nyt löysin rantein" kun kuitenkin huomaan olevani raskauskeiju.fi -sivustolla testipaketteja katselemassa. Perhanan akka :LOL:

Mut siis mietin, että kannattaiskohan mun tikutella ovista tässä kierrossa oikein kunnolla, koska ensimmäinen lääkärikäynti on just "oletetun" oviksen jälkeen, joten osaisin sanoa tätille että bongasinko oviksen vai en. Mitäs mieltä ootte tyttöset?

Nöhveli et oo ainut jolla on tylsää töissä :whistle: Ois edes jotain tekemistä niin menis aika nopeammin. Sitten ois viikonloppu ja rentoutuminen edessä :) Me ajateltiin mennä ukkelin kans myös laavulle paisteleen makkaraa jos säät sallii. Siinä kuules mieli lepää! Satin päivä kuulostaa niin epäreilulta verrattuna tähän ankeeseen toimistopäivään.
 
Onnellinen Jos sulla vaan hermot kestää, niin voihan sitä tikutella! Jos haluaisin löytää hyvän syyn tehdä testejä, niin juurikin noin että olisi lääkärissä sitten jotain kättä pidempää oviksen suhteen. (Käytännössä niistä ei mun tapauksessa oo muuta apua ollutkaan.) Sun tilanteessahan se vois olla ihan hyvä juttu, niin pystyisit siellä vähän kertoilemaan sitten onko ollut viivaa ja oireita, kun kerran lääkärikin sattuu siihen saumaan. :) Tässä oli nyt vaan mun mielipide. :D Mä muuten tilasin kans tuolta raskauskeijusta joskus jonkun paketin. Nyt viimoset ostin sitte ihan vaan marketista, ovat edelleen käyttämättömänä kaapissa. Ja muita tikkusia ei tullu ostettuakaan, kun en oo jaksanut niiden kans säätää.

Haha, mukava kuulla että muillakin on töissä tekemisen puutetta. Mun työaika koostuu tällä hetkellä ainakin kaikesta muusta kuin töistä. :D

Mukavaa viikonloppua!
 

Yhteistyössä