Oulun seudun kuumeilijat!

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 14.3

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 31/32-42 -- yk 7 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 27/28 -- yk 1 -- 3.lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 26/27-124 --yk 4, 3.Tero -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 24/30 -- yk 4 -- 2. lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 17/29-33 -- yk 7 -- 3. lapsi
Sati: 32v. -- kp 14/22-25 -- yk 9 -- 1.lapsi

Kp 1-10

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju

Mesikämmen Mukava kuulla sinustakin! :wave: Täällähän se tämä meidän piiri pieni vielä pyörii... :D Hoh, jospa sitä mekin tästä joskus siirrytään pyöriskelemään odotuspuolelle. Luin jostain ketjusta joskus, että olit ollut aika huonovointinen? Kovasti tsemppausta sinne!! :heart:

Nöhveli: Juu ohan tuota saanut pönttöä halailla. Pahimpaan aikaan 8-10 krt päivässä.. :D Sairaalassakin olen vieraillut 3 krt tipassa ja terveyskeskuksessa olen ollut tipassa jo ties kuinka monta kertaa.. Nyt on alkanut olo onneksi kohentumaan vähän. Edelleen yökkäilen aamulla, mutta en onneksi välttämättä kuitenkaan oksenna. :D

Joo tosiaankin piiri pieni pyörii, mutta aika hiljaisesti :/ Missä te kaikki luuraatte? Olis mukava saada tänne jotain keskustelua aikaan. Käyn itse päivittäin kurkkimassa mites täällä menee, mutta en jaksa aina kirjotella kun on niin hiljasta!

Nöhveliiiii Sullahan alkaa olla jännää. Ootko aatellu testailla? Oireettomuushan on myös yksi raskausoire ;)

Mesikämmen Voi kamala paikka! 8-10 krt päivässä?! Ihan uskomatonta.. jos olis tuollaiset olot raskauden ensimmäisillä kuukausilla niin eihän se pysyis mitenkään salassa. Miten sulla, oletko jo paljastunut? Tai kuinka pitkällä siellä edes porskutellaan?

Mites muut kuumeilijat?? Kevättä rinnassa? ;)

Mää en nyt oikein tiedä miten päin olis, taas vaihteeksi. Tässä kierrossa on nimittäin ollut ihan kamalia oireita. Olen ollut aivan pihalla, että onkohan nämä nyt raskausoireita vai oonko tulossa kipeeksi? En millään jaksais uskoa että meillä tärppää, ainakaan luomuna, mutta oireet on niin voimakkaat että väkisinkin pyörii koko homma mielessä jatkuvasti. Tänään on kp26... millonkohan uskaltaisin testata? En jaksais odottaa enään kauaa ja terojenkin avulla kierto on nyt ollut mulla 28 päivää jo usemman kuukauden. Auttakkee!!!

Onnellinen: Minun oli pakko paljastaa itseni koulussa opettajille, koska en ole voinut käydä siellä tänä vuonna ollenkaan. Lähipiiri tietää asiasta, mutta muut oikeastaan eivät. Nyt alkaa kyllä olemaan ihan sama, vaikka paljastuisinkin, koska viikkoja on jo 19+0 ja raskaus näkyykin jo. :D Tuo alkuajan oksentaminen oli kyllä jtn ihan käsittämätömän kamalaa. Laihduin 4 kg kahdessa viikossa.... Tällä hetkellä oksennan 0-2 krt päivässä, joten parempaan päin menossa! :D En kyllä toivo tämmöistä raskautta kellekkään...

Nopponen
Nöhveli:Toivotaan parasta... Tulehan heti kertomaan mitä testit näyttää. :)

Onnellinen:
Sullahan kuulostaa lupaavalta. :) Vielä hetki malttia niin sit pääset testaan. :)

Mesikämmen:Jaksamista rankkaan odotusaikaan, en osaa edes kuvitella miten sitkeetä vois olla ku esikolta oli vaan kuvottavaa oloa enkä oksentanu kertaakaan...

Mä bongasin kyl melkoisen varman oviksen tuossa kp 17-18 tienoilla, parit harjoituksetkin saatiin tällättyä oikeaan aikaan. Tosin toi ovis on bongattu ihan vaan tuntemusten perusteella, ei tikuilla. Nyt sit vaan odotellaan. :) Ajattelin sitkeesti oottaa väh. siihen kp30 ennen ku testaan ku viime kierto sen pituinen. tuntemuksia ei sit oo minkäänlaisia et ei sen puoleen odotukset kauheen korkeella liitele...

Joo ja kevättä täällä on rinnassa, ihana aurinko! :heart:

Eihän mulla mitään malttia ollut. Viime yön pyöriskelin enkä saanut unta. Oli pakko sitten aamulla vähän dipata pregcheckiä ja negahan sieltä tuli, tänään kp27. Aloitin terotkin kolme päivää myöhässä, joten saas nähdä kuinka kauan joutuu menkkoja ootteleen. Voi itku :'( Ensimmäistä kertaa oikiasti jännitin, koska aikaisemmin ei ole ollut mitään tämmösiä tuntemuksia...

Oho, täällähän on ollut harvinaisen vilkasta! :D Kyllähän minäkin täällä päivät pääksytysten voisin porista, mutta en viitti ihan yksikseen jatkuvasti höpöttää...:ashamed: Onhan meitä täällä kyllä enää niin vähän, että hieman ehkä vaikea saada kovin aktiivikeskustelua aikaan. Roikun täällä kyllä lähes päivittäin, kun on tuota ylimääräistä aikaa, joten porisen kyllä jos joku porisee miun kanssa. :D

Ihan ensiksi, Mesikämmen: Aivan kammottavalta kuulostaa kyllä, tuollaista ei toivoisi kellekään! :x Tosi ihana kuitenkin että on olo jo paranemaan päin, toivottavasti pääset pikkuhiljaa kunnolla nauttimaan raskaudesta!:) Tuota itsekin olen miettinyt, että mitenhän käy jos oon sitten kovin huonovointinen, siitähän tietää jo koko seutukunta sitten että nyt on tärpännyt...:ashamed:

Onnellinen Negapahoittelut! :hug: Älä ystävä kallis heitä vielä pyyhettä kehään, kyllähän sieltä vielä voi plussa tulla! Ja jos ei tulisikaan tällä kertaa, niin onhan siellä jotain vipinää käynnissä, jos kerta oireita on nyt eikä ennen ole ollut. Eikös sekin ole jo hyvä merkki?:) Mitäs oireita sulla on ollut?

Nopponen Ainakin oikein lupaavalta kuulostaa...:)

ON No, itsellä ei kovin suuret odotukset tältä kierrolta kun ei sitä ovistakaan tuntunut olevan. Tai jos oli, niin meni kyllä niin huomaamattomasti ohi. Siksi kyllä epäilen, ettei irronnut ollenkaan tällä kertaa. Eilen oli ensimmäistä kertaa tuntemuksia tälle kierrolle, menkkajomottelua pariin otteeseen ja illalla oli vähän outo olo mahassa. Meni kuitenkin ohi, nyt ei taas tunnu missään. Tää oli samantyyppistä kuin ennenkin, mutta onneksi hyvin lievää. Saas nähdä josko sieltä vaikka sitten jo kohta vuotelu alkaisi, vaikka odotinkin että tulisi pitkä kierto tästä. Sais kyllä tulla mieluiten pian, ettei tarvi taas viikkotolkulla kärvistellä masutuntemusten kanssa. Kattellaan... Testejä en siis vielä kaiva kaapista...

Torstai 15.3

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 32/32-42 -- yk 7 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 28/28 -- yk 1 -- 3.lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 27/27-124 --yk 4, 3.Tero -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 25/30 -- yk 4 -- 2. lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 18/29-33 -- yk 7 -- 3. lapsi
Sati: 32v. -- kp 15/22-25 -- yk 9 -- 1.lapsi

Kp 1-10

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden uusi ketju

Nöhveli no toki tässä on vielä niin kauan mahdollisuus kun täti pysyy pois, mutta usko alkoi silti hiipua sen testin myötä.. Oletetun oviksen jälkeen tuntemuksia on ollut vaikka minkälaisia.. Ilmavaivoja, vatsa sekaisin, nippailuja, kovat kouristukset ja kivut viime viikolla, muutama finni tuli oviksen jälkeen leukaan (mitä minulla ei koskaan ole!), turvonnut olo, väsymys, ällötys (viimeksi eilen töissä), mustat silmänaluset (mies huomasi, ei ollenkaan tavallista), haluttomuus sekä yöllä ei ole tarvinnut käydä pissalla (mitä olen tehnyt niin kauan kun jaksan vaan muistaa). Nämä kaikki pistivät minut vähän miettimään että jotain tapahtuu. Ja oireita ei tarvinnut etsiä ja tunnustella, vaan ihan selvästi on huomannut. Mutta nyt taas tympäsee, koska menin toivomaan vähän liikoja ilmeisesti :( Mutta jotain positiivista kuitenkin, ensimmäinen lapsettomuuspolikäynti lähestyy, vielä muutama viikko :) Sitten alkaa tapahtumaan, toivottavasti =))

Tsemppiä sulle kuitenkin Nöhveli :hug:

Onnellinen Mä luulen, että kaikki täällä vauvakuume-osastolla on sellaisia, että jos vähänkin tuntuu jotain "erikoista", niin heti ollaan tuntosarvet pystyssä ja toivotaan että jospa NYT. Kyllä se ainakin itsellä on aina heti mielessä, kun jotain tuntemuksia löytyy. Mä oon jo vissiin niin turtunut kaikenmaailman epämääräisiin oireisiin, että ei enää juuri mikään oma oire jaksa yllättää. :mad: Onhan ainakin vertailukohtaa seuraavaan kertaan, jos ei nyt kaikesta huolimatta sitä plussaa testiin tule. Oireet kuulostaa kyllä minusta ihan siltä, että mikäjottei... ;)

Noista finneistä tuli mieleen, että onkos muilla? Vähän mä oon NIIN kade niille, joilla ei oo näppylöitä, oma naama on taas ku parahin pottupelto. :kieh: Kiitos pillerien lopetuksen. Mä kun luulin että olisin jo päässyt tästä "teini-iästä" pois, mutta pahemmaksi vaan menee koko ajan. :'(

Onnellinen Mikäs siellä nyt tilanne?

Mesikämmen Mä en niin käsitä, että mistä se "huhu" on sanut alkunsa, että odottaminen olisi ihanaa aikaa. En ole kyllä montakaan sellaista odottavaa äitiä tavannut, jotka olisivat hehkuttaneet odotusaikaansa todella ihanaksi ja rentouttavaksi :D Voin vaan kuvitella, kuinka järkky olo sulla on ollut! Onneksi on paranemaan päin :heart:

Nöhveli Täällä ei ole juurikaan finnejä muutakuin menkkojen aikaan puhkeaa pari. Mulla on aina ollut sellainen vauvanpylly iho :LOL: Mutta kyllä se ikä myös sellaiselle iholle alkaa tehdä tehtävänsä.
Mikä sulla muuten tilanne, oletko saanut ovista bongattua?

Nopponen Toivottavasti oli aika oikea! :)

Omaa Täällä on oikein SuperHyper kipeät rinnat! Saas nähdä, miten kelkalla ajo onnistuu viikonloppuna ku olen varma, et rintoihin sattuu se pomppinen. Ja tietenkinhän sitä toivoo, että olisipa kyse raskaudesta :ashamed:
En vain usko, että on ku tuli vain kerran talletettua ja sekin taisi olla aivan liian aikaisin. Hyvällä tuurilla ovis olikin aiemmin, sillä kaikki oireet viittas siihen ja sain aika vahvan viivan kp8 (kp7 heilu peitot).
No ainakin tämä kierto taas näytää olevan normaali, ku sitä tuhruvuotoa ei ole nyt näkynyt. Ja viikkohan mulla on vielä aikaa ennenkuin edes kannattaa alka testailemaan.

Aurinkoista viikonloppua kaikille :heart: Ajatelkaa, kohta se on taas KESÄ!

Sati täällä kp28 ja aika outo olo. Semmonen tyhjä. Ei mitään oireita, mutta ei menkkojakaan. Hmm.. Katsotaan millon se vuoto pärähtää käyntiin :D Yleensä tuleekin aivan puskista, koska en tunne sitä kun alkaa. Nyt on jännät paikat myös sulla. Peukut on pystyssä :) Mites se teidän toinen projekti etenee? Joko pääset kesällä pikkusen kans torille? Mehän voitas lähtä pian sinne koirapuistoileen, kun ilmatkin alkaa lämpeneen :)

Marlin Mikäs siellä on tilanne? Alkaako jotain tapahtuun? +++++ :)

Nöhveli Mullakin on aina ollut todella hyvä iho. Kerran tai kaksi vuodessa ilmestyy joku pikku näppy jonnekin. Eli todella harvoin. Nyt sitten puskikin kaksi finniä leukaan, mitä mulle ei oo koskaan tapahtunut.. joten tottakai heräsi toiveet että jotain tapahtuu! Onko sulla siellä mitään tuntemuksia?

Ajatelkaa tyttöset, pian on kesä :) Pitäskö meidän järkätä treffit sinne torille, vaikka raskausmassuja ei olekaan? Eihän se mittään haittaa!!

Viimeksi muokattu:

Perjantai 16.3

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 33/32-42 -- yk 7 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 29/28 -- yk 1 -- 3.lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 28/27-124 --yk 4, 3.Tero -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 26/30 -- yk 4 -- 2. lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 19/29-33 -- yk 7 -- 3. lapsi
Sati: 32v. -- kp 16/22-25 -- yk 9 -- 1.lapsi

Kp 1-10

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden uusi ketju

Sati Peukut pystyssä! b:)d No eipä sitä ovista sitten kuulunut. Tuossa just tutkiskelin mun "arkistoja", niin näköjään tää puoli on just se, josta ei tahdo kuulua koskaan mitään. Tosin ovisoireita on kuitenkin aina edes lieviä tältä puolelta tullut. Nyt ei.

Onnellinen Tänään ei mitään oireita. :kieh: Juu, meidän pitää vissiin laittaa sinne torille tyynyt paidan alle, kun näyttää että ei tällä menolla ehdi kovin suurta massua kesäksi kehitellä. :LOL:

Oi, kylläpäs niin rupesin haaveilemaan ihanasta lämpösestä ilmasta ja jätskistä... Huooh. Tule tule pian kesä!! :cool: Vähänkö muuten jänskättää, mun pitää ensviikolla soitella että mitä ne keksii seuraavaksi mun pään menoksi tk:ssa. Huijui. Jos ne ei keksi mitään, niin kiipiän kyllä linjoja pitkin sinne. :kieh: Labrat oli ihan kunnossa. Onneksi. :) Pelkäsin että siellä on kaikki ihan päin prinkkalaa. Paitsi että loput tulokset saan vasta ensviikolla.

Ihanaa viikonloppua! Nauttikaapas kevätilmoista!:)

Sati: Mä olen monesti miettinyt, että kuka hullu oikeesti voi sanoa NAUTTIVANSA raskaana olosta. :D No onhan tämä toki jännittävää yms., mutta en mä sanois nauttivani tästä. :D

Tää vois ängetä ittensä mukaan torille, jos suostutte ottamaan. Olis ihana nähä teidät kaikki livenä. :)

Mesikämmen Hui kauhistus miten voimakas pahoinvointi sulla on ollut. Toivottavasti pääsisit kohta eroon kokonaan siitä :)

Onnellinen<3 Tiiäkkö, ihan samassa tilanteessa ollaan :D Minäkin testasin eilen negan kun en malttanut tätä päivää oottaa :/ Mutta eipä näy tätiä vieläkään. Viimeksikkin kyllä oli kierto 29 päivää. Eli huomista ootellessa. Tosin huomasin tuossa yks päivä että mulla ei oo ollu mitään pms-oireita, kun normaalisti oon hirveen itkuherkkä ennen menkkoja. Eikä oo vakio näppyjäkään tullut naamaan :O Mutta emmää usko että ois tärpänny koska en sitä ovistakaan bongannu ja yleensä aina sen oon hoksinu.

Noniin, ja nyt ku tuossa äskön kirjottelin niin rupes tuntuun että entä jos. Niin ja sitten ku nuorimmaisesta tein tositositosi haalean roskishaamun (oli siis just se maksimi 10min kulunu testin teosta ja olin kerenny roskiin nakata, mutta ku oli pakko vielä kurkata :D ) kp29/28. Siis voi että tää on inhottavaa! Ei tän näin pitäny mennä. Mun piti vaan antaa päivien kulua, ja olla miettimättä ja ressaamatta vauvantekopuuhista. Että tärppää kun tärppää. Prkl! :D

Viimeksi muokattu:
Nopponen
Ai sä Tine olet myös täältä samalta seudulta, toivottelinkin sinut jo tervetulleeksi pikku kakkos ketjuun ja samoin tietenkin tänne tervetuloa, täällä onkin ollut hiljaista kun porukka on kadonnut plussattuaan "parempiin" piireihin. :) Sinnehän sitä itsekkin pyritään. :) Oletkos ihan oulusta vaan lähikunnista? Mä olen oulusta reilun sadan kilometrin päästä mut luen itseni silti "oulun seudun" kuumeilijoihin. :)

ON:
Tännekkin ketjuun pieni hehkutus, tissit hellänä, jeij! :) Joka ei tietenkään tarkoita välttämättä tärppiä vaan lähestyviä menkkoja mut tulee edes jotain äksöniä tännekkin suuntaan. :) Viel 4 pv aion sitkuttaa ja testata vasta silloin kun viime kierron mukaan menkat tulis alkaa, ellei ne näitten tissi-kipujen ennustamana ole jo saapunut siihen mennessä, luulis tulleen jos ovat tullakseen. Saapa nähdä säästyykö testi ens kiertoon vai ei? :)

Ihanan rentouttavaa viikonloppua kaikille! :) Kevät on tullut! :heart:

Heippa!
Tsemppiä mesikämmenelle, mä tässä raskaudessa oksentelen vaan muutaman kerran päivässä, alussa oli vähän pahempaa kun tuntui ettei vesikään pysy sisällä. Mutta nyt on vähän helpottanut. Oon tosi onnellinen vaikka en uskalla toivoa että kokonaan loppuu jossain vaiheessa kun esikoisesta oksensin paaaljon enemmän ihan loppuun asti, synnytyksessä viimeisen kerran. Toivotaan että sulla menis ohi=) Ja eihän sitä tiedä jos menis tällä kertaa mullakin kun on niin paljon lievempää. Ois kyllä ihana kokea loppuraskaus ilman pahoinvointia ja oksentelua, olisin todella onnellinen:)

Saakos sinne mahdolliseen tori-tapaamiseen tulla vaikka oiski vauvamaha..? Mä en ole vielä käyny ultrassakaan niin en kyllä tiedä onko siellä mitään.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia+++++++++:whistle:
Oon käyny lueskelemassa melkein jokapäivä mutta en ole mitään kommentoinu kun en enää tänne kuulu. Mutta hengessä mukana silti toivon plussaonnea:)

Marlin no nyt on sitten jännät paikat molemmilla :) tulehan heti kertoon jos jotain tapahtuu. Minä oon kyllä jo luovuttanu.. oletan että maanantaina viimeistään alkaa vuoto. Enkä aio enään testata, en varmana!!

tine tervetuloa vaan joukkoon kuumeilemaan :) tänne on kyllä jokainen tervetullut!!

Nopponen sulla myös jännät paikat, jaiks!! täällähän on monta piinailijaa nyt :)

Nöhveli mehän mennään sinne torille vaikka ilman mahoja. Ei sillä oo mitään väliä.. ajatus on tärkein ;)

Nopponen Voi ei :hug:

Nyt kun oon kerenny tässä miettiin vaikka ja mitä menkkoja ootellessa, huomasin että mulla vissiin pitäski vasta ke alkaa vuoto. Eli että nyt oiski vasta kp26. Mulle kun vuosi sitten laitettiin kuparikierukka, niin sen jälkeen vuodot muuttu niin että eka kierto kierrukan kans alko tiputtelulla, tiputteli muutaman päivän ja sitten vasta alko varsinainen vuoto. Ja joka kierto sama homma. Eli ootellaampa nyt sitten sinne keskiviikkoon asti :headwall:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä