Oulun seudun kuumeilijat!

Heissan vaan!

Hiljaiseloa on ollut. On niin paljon tässä tapahtunut esim. mieheni joutui yllättäen silmäleikkuulle (verkkokalvo lähti irti ylhäältä), meille syntyi asuntokaupat ja muutto olis ens kuussa ja mies tosiaan ei ole saanut kamalasti nostella tai tehdä mitään niin oon ollu ite ihan kiinni arjessa.

Musta tuli täti 28.3 pienelle pojalle ja ens viikolla oltas menossa katsomaan tätä pientä ihmettä. Heki ehtivät vuoden verran odotella ennen tärppiä. Oli kyllä odotettu lapsi. :heart:

Ens kuussa muuton jälkeen aktivoidun tänne kunnolla mut olen kyllä käynyt lueskelemassa teän kuulumisia. :)

Omassa navassa ei kuulu mitään. :D Hokasin nyt, et "oonko tosiaan kierrossa jo noin pitkällä". Hih. Noh onhan tässä muutamaan otteeseen tullut peittoja heiluteltua parin päivän sisään ja tänään varmasti lisää, kun haluttaa niin vietävästi. :D Olisko se sitten ovisjuttuja tääki.

Olen tosiaan ihan Oulun lähikunnasta. :) Onkos täällä moni ihan Oulusta? Ettei mistään lähikunnasta.

Vauvauutisista Onnelline taisi saada yhen päivän aikan yhen uutisen liikaa. :( Se on kova paikka ja eikä sitä tartte peitellä, ainakaan meiltä. :)

Olikos täällä jollain adoptio käynnissä? Voisin ajatella, että se on tosi raskas projekti ja varsinkin jos ilmoitetaan, että lapsi olisi tulossa ja sitten ilmoitetaan ettei olekaan. Ihan kamalaa toimintaa. Kyllä pitäisi olla jo aika varmalla pohjalla ennen ilmoitusta. Tsempit! :hug:

Tine Moikka :wave: Kiva kuulla sinusta!

Teillähän on ollut kyllä säpinää kunnolla! Ei ihme, ettei ole ehtinyt tänne aikaa viettämään :) mutta kiva ku aioit "aktivoitua" kunnolla :D Saadaan enemmän juttua aikaiseksi.
Minä olen ihan Oulusta. En ole paljasjalkainen Oululainen, mutta pitkään jo täällä asunut. Ja meillä on mieheni kanssa sijaisvanhemmuus-projekti meneillään. Haluan yhden sijoituslapsen ja jos Luoja suo, niin sitten toisen biologisen. Tämä on ollut aina minun haaveeni. Emme ole siis adoptoimassa, ei jaksa ihan niin raskaaseen projektiin lähteä.
Saimme tosiaan alkuun liian hätäisen puhelun sossulta, mutta näyttää kuitenkin vahvasti siltä, että ennemmin tai myöhemmin tämä kyseinen tyttölapsi tultaisiin huostaanottamaan. Alkuun toimimme tukiperheenä tytölle. Maanantaina saamme taas kuulla lisää.
Ja muillekin tiedoksi. Meillä oma sossumme kävi vierailulla ja hänellä olisi ollut tarjota sisarukset 1-vuotias tyttö ja 6-vuotias poika. Emme ole kuitenkaan valmiita noin isoa lasta ottamaan, tähän elämäntilanteeseen liian haasteellinen tapaus.

Mutta nyt tuli vieraita :) Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:

Nopponen
Täällä on emäntä käyttäytynyt eilen kuin pikku lapsi, hävettää oikein myöntää... Eilen siis kp15 ja kauheet ovis tuntemukset. Kaikki alko perjantaina ku kp14 ja emännällä kauhee tarve saada talletus, ukolle iski mahatauti. :( Noh lauantaina ukolla jo parempi olo, aamusta kovat ovis-oireilut. Eikä millään meinannu onnistua tallettelu, lopulta tyttö meni käymään mummolassa ja saatiin homma hoidet´tua, mutta sitä ennen oli suututtu, lähes itketty ja oltu niin pettyneitä et tää oli nyt taas tässä. :ashamed: Kyllä sitä pitää olla niin tosissaan välillä et nyt pitää vähä rauhoittua... Alkaa parisuhdekin kohta rakoilla tän takia. Mut onneksi nyt on kaikki taas ok ja talletus saatiin tehtyä. :)

Sellainen v.loppu täällä, onneksi kohta alkaa tylsät piinailupäivät ni ei tartte painostaa tuota ukko rukkaa, jos sitä pitäis vaik pikku tauon pupuilussa et mielenkiinto säilyis. :)

Hyvää aprillipäivää kaikille! :)

Huomenia!

Tine :wave: Teillähän siellä kiirettä piisaa, mukava kun ehdit käydä kuulumisia ilmoittelemassa! Saapikos kysyä, että ostitteko millaisen asunnon/talon?:) Mä olen ihan syntyjäni oululainen ja edelleen ihan oulun rajojen sisäpuolella asustan. Ja tuskimpa olen täältä kovin kauas lähdössä jatkossakaan... :)

Nopponen Saa sitä välillä heittäytyä itku-potku-raivarissa lattialle! :D Hyvä että saitte kuitenkin oviksen hyödynnettyä! Ei ne nuo miehet aina oikeen tajua, miten herkkä paikka tää on, varsinkin kun on ovis käsillä niin sitten mennään eikä meinata! Ja siihen kun vielä lyödään mahatautia ja muuta estettä päälle, niin kyllähän sitä kiipeillään pitkin seiniä. :ashamed: Yhä enemmän vaan jaksan ihmetellä, miten se voikin olla niin pienestä kiinni! Se on niin pieni hetki, loput on sitten vaan sitä odottelua. Ja sitä kun niin varoitellaan, että missä vaiheessa kiertoa tahansa voi tulla raskaaksi, ihan vaan jos nukut saman peiton alla. Niinpä vissiin. Mun tapauksessa alkaa jo tuntua, että en olis ikinä mitään pillereitä tarvinnutkaan, tää mun oma systeemihän käy ihan luomuehkäisystä... :D

ON Mä just yks päivä laskeskelin, että me ollaan kuumeiltu jo reilusti yli kaks vuotta, vaikka yritystä onkin vasta viime kesästä. Kamala. Vuosi - puoltoista vuotta ennen häitä mietin kovasti, että nyt ehtis vielä, nyt ehtis vielä (siis saada vauvan ennen häitä), mutta en sitten uskaltanut jättää pillereitä pois ku en halunnu häiden aikaan olla huonovointinen ja halusin mahtua siihen unelmamekkoon, jonka olin jo ostanut. Enkä halunnu häitä siirtää ku kaikki paikat oli varattuna ym. Ja sen jälkeempä se onkin ollut tätä samaa odottelua.:( Noh, elämä ei aina mee ihan suunnitelmien mukaan, mutta kyllä se vähän pistää näkemään punaista kun kysellään, että eikös teillä ole vielä yhtään vauvakuumetta. Juu ei.

Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 2.4

Yrittäjät:

Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Kp 21-29

Kp 11-20

Tine: 27v. -- kp 19/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 17/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 17/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 16/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 13/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 12/28 -- yk 2 -- 3.lapsi

Kp 1-10

mamitsi: 27v. -- kp 10/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi

Kuumeilijat:

Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi

Plussat:

Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju

Tiistai 3.4

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Kp 21-29

Kp 11-20

Tine: 27v. -- kp 20/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 18/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 18/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 17/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 14/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 13/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 11/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden uusi ketju

Nöhveli voi sinä senkin hengenheimolainen :D Hieno juttu!! Todella hieno! Kuulostaa vähän turhankin tutulta. Uskon kovasti, että sulla nuo Terolutit voi auttaa plussan saamiseksi. Säännöllistää kierron ja ajoittaa oviksen oikealla kohdalle. Sullahan se ilmeisesti tapahtuu? Mun tapauksessa terolutit vain säännöllisti kierron, mutta en minä tikkuun ole saanut kun yhden kerran "ehkä" ovisplussan.

Meillä on tällä viikolla se eka käynti.. apuaaa! Pelkään pahinta jo nyt! :x Toivottavasti ultrassa ois kaikki edes suht oikein ja saisin clomireseptin kouraan :)

Onnellinen Toivoa sopii, että terolutit riittäisi ja saisi aikaan juuri niitä muutoksia, joita lääkäri epäili suurimmaksi syyksi (pitkä kierto, joka hankaloittaa ovulaatiota). Tällä hetkellähän tuosta oviksesta ei ole mitään varmuutta, voi olla ettei sieltä oireista huolimatta mitään irtoa. Vain yhdessä kierrossa olen ollut 100% varma, että jotain tapahtuu. Toivottavasti nyt tuo kierron tasaantuminen ja lyheneminen helpottaisi ovistakin. Pitää nyt odotella kärsivällisesti enskiertoon, jolloin toivottavasti saan terot ottaa messiin. :)

Kovasti tsemppiä tutkimuksiin! Hyvin se menee! :)

Keskiviikko 4.4

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Kp 21-29

Tine: 27v. -- kp 21/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi

Kp 11-20

Nöhveli: 26v. -- kp 19/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 19/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 18/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 15/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 14/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 12/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden uusi ketju

Torstai 5.4

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Kp 21-29

Tine: 27v. -- kp 22/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi

Kp 11-20

Nöhveli: 26v. -- kp 20/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 20/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 19/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 16/22 -- yk 10 -- 1.lapsi
Marlin: 28v. -- kp 15/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 13/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden uusi ketju

Kovasti oon täällä käyny päivittäin lueskelemassa mutta kun ei ole itsellä oikein mitään kerrottavaa niin ei sitten tule muidenkaan kirjoituksia kommentoitua.
Täällä ois periaatteessa tärppipäivät menossa, MUTTA oon vahvasti sitä mieltä että mun ovis on vasta kp21-24/28 tienoilla :( Ajattelin että yritän ens viikolla sen tikuttaa että jos vaikka saisin pongattua sen ja varmistettua. Mutta kun mulla on aina kerran kuussa just samanlaiset oireet, niin oon tulkinnu ne sitten ovisoireiksi. Jos nyt on niin että sen oviksen tikutan, niin viittisköhän tuota soittaa lääkäriin ja kysyä tuosta kun se on niin myöhäsessä vaiheessa, tai kelle mun pitäs etes soittaa?

Mutta mukavaa pääsiäistä itse kullekkin :)

Tiistai 10.4

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Kp 21-29

Tine: 27v. -- kp 27/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 25/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 25/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 24/27-124 --yk 5 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 21/22 -- yk 10 -- 1.lapsi

Kp 11-20

Marlin: 28v. -- kp 20/28 -- yk 2 -- 3.lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 18/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden uusi ketju

Herätelläämpäs meidän ketjua henkiin näin loman jälkeen! :)

Marlin Mulla on ollut useissa kierroissa ovisoireita, mutta ne on olleet liian aikaisin (eikä näin ollen ilmeisesti sittenkään ovisoireita). Mitenhän sulla sitten, kun on oireita oikeassa paikassa ja ovis onkin vasta myöhemmin?? Kyllä näitä on niin moneen junaan, ei tämä oirekirjo jaksa ikinä lakata hämmästyttämästä. :O Jos sulla rupeaa aina olemaan ovis noin myöhään, kyllä siitä varmaan kannattaa mainita, eihän tuossa ehdi olla enää kuin pari päivää kiertoa jäljellä! Tulehan kertomaan mitä näyttää, jos tikuttelet! Miksi muuten luulet, että ovis olisi noilla päivillä, onko ollut aiemmin?

ON Ahkerasti pupusteltu pääsiäisen kunniaksi, mutta eipä siitä taida olla mitään hyötyä kun ei ovista sitten kai ollut taaskaan. :mad: Nyt oli kyllä halut taas huipussaan ja nännit vähän arat, mutta eivät riitä mun mielestä ovisoireiksi. Argh! Noh, ensi kiertoon sitten nappulaa naamaan...

Ompas meillä ollut täällä hiljaista loman aikana. Paluu arkeen koittanut, joten tervehdys vaan kaikille :wave:

Nöhveli Tikuttelitko sää ollenkaan ovista? Kun sanoit että ei sitä tainnut taaskaan tapahtua. Hyvä että talletuksia on kuitenkin tehny.. eihän sitä koskaan tiiä :)

Täältä olis tulossa pitkä kertomus minusta ja ekasta lääkärikäynnistä lapsettomuushoidoissa. Lukekoon ken jaksakoon :)
Oli kyllä ihana ja ennen kaikkea kannustava kokemus. Lääkäri oli kerrassaan ihana ja alansa ammattilainen. Ennen ultratutkimusta osasi jo epäillä vahvasti pcos-oireyhtymää, joka todentuikin sitten tutkimusten avulla. Sielläpä niitä rakkuloita oli munasarjat täynnä. Eli nyt ollaan sitten vähän viisaampia eikä tarvi enään ihmetellä miksei tällä neitillä kuukautisia kuulu. Nyt sitten jatkossa mulla on käytössä metformin-lääkitys (insuliini-lääke) ja painonpudotus. Pcos-potilailla on erittäin tavallista huono insuliini tasapaino, jonka johdosta paino kertyy erittäin helposti ja sitä on vaikea saada tippumaan. Toivotaan että lääkitys auttaa painon pudottamisessa. Seuraava käynti hoidoissa on kesätauon jälkeen elokuussa, johon mennessä painoa pitäisi saada pikkusen pois. Jokainen kilo mitä lähtee on tietenkin hyvä juttu. Kun kiloja lähtee, rakkulat pienenee (voi jopa hävitä) ja kuukautisetkin voi alkaa normaalisoitumaan. Clomit otetaan kehiin sitten kun painoa on vähän tippunut.
Nyt sitten positiivisin mielin ja kuntokuurin avulla kohti kesää :)

..Minut vois periaatteessa hyppäyttää pois listalta, koska "teen" teroluteilla n. 2 kuukauden välein valekuukautiset joten päiviä ei ole järkevää seurailla.

Onnellinen Tosi upea juttu, että sait apua ja selvyyden ongelmiin! :) Oon kyllä tosi iloinen nyt sun puolesta! Onhan se varmaan todella helpotus tietää, missä on vika ja mitä sille voisi tehdä. Nyt vaan kovasti tsemppiä painonpudotukseen ja toivotaan, että lääkitys auttaa asiaa! :)

Niin juu. En tikutellut, oli niin hirvittävän hiljaista oirerintamalla niin en viitsinyt. Mä en todellakaan usko, että olis joku salainen ovis ollut, koska sen ainoan kerran kun oviksen löysin, oli lähellä ettei tarvinnut päivystykseen lähteä. Vaan mistäpä sitä koskaan tietää... Tämä mun analyysi perustuu pelkästään kehon kuulosteluun, joten voinhan kuulostella sitä ihan hyvin päin honkia. :D

Heippa kaikille :wave:

Mulle voi päivittää kp2/22 yk11. Onneksi ei sit tullutkaan välivuotoa.
Meillä ei oikeastaan tältä erää mitään uutta kerrottavaa. Odottelemme edelleen puhelinsoittoa sossulta, et mihin päätökseen pienen tytön sijoittamisen suhteen päätyvät. Onneksi on ollut kaikenlaista puuhaa ettei tarvitse juurikaan asiaa liiaksi miettiä ja stressailla. Mä oon muuten hirmu hyvä odottamaan asioita. Vaikka annan ymmärtää, että olen mulle-kaikki-nyt-heti-tyyppiä, niin silti jaksan todella maltillisesti odottaa :D

Onnellinen Isot onnittelut sulle uusista tiedoista!!! Todella mahtava kuulla, että selkeä syy on löydetty! Ja oman itsensä vuoksi kuntoilu on aina hyvä asia, piti painoa pudottaa taikka ei, niin se on enemmän kuin paljon!
Minäkin sain mieheni (viiden vuoden puhumisella:D) lähtemään mun kanssa kuntosalille. Meillä on ensi viikolla eka käynti ja sitten aloitamme kunnon tehokuntoilun. Itselläni ei ole lainkaan ylipainoa, mutta selkäni vuoksi tarvitsen säännöllistä kuntoilua. Miehelläni on noin 10-15kg ylipainoa ja ei ole oikeastaan koskaan harrastanut kuntoilua. Pakotin mieheni salille, sillä heidän suvussaan on todella paljon sydänsairautta. Miehet järjestään kuolevat alle 60-vuotiaina! Sitä en aio sallia mieheltäni :D

Nöhveli Ei kyllä käy kateeksi tuota sinunkaan kierron kulkua! Ihan pyllystä tuollainen sekoileminen, sun täytyis kyllä sanoa sille sun kropalle, et kohta näytät sille, mistä kukakin pissii :LOL:
Onneksi on nappulat keksitty ja pääset toivottavasti niiden avulla johonkin järkeen ovisten sun muiden suhteen!

Nopponen Meille suotakoon jokaiselle lupa joskus käyttäytyä "vähemmän siististi". :) Kyllä se lapsen yrittäminen käy työstä. Kaikille se raskaus kun ei ole niin "itsestäänselvä juttu". Tsempit! :)

Nöhveli Saa tietty kysyä! :) Elikkäs me asutaan nyt 47.5neliöisessä rivarikaksiossa. Tää on tähän asti ollu iha passeli meille mut tän pohjasuunnittelu on IHAN hanurista! Siis käsittämätön. Joten isompaa piti hakea. Mentiin katsomaan tästä muutaman kilsan päästä rivarikolmioo ja en päässy eteistä pidemmälle, kun sanoin miehelle, et "se on tässä". :D Siinä on halvat asumiskustannukset ja neliöitä 80. Maksetaan siitä kuukaudessa vähemmän mitä tästä kaikkineen kuluineen (paitsi kulutussähkö ei oo laskettu siihen mut ei siinä isommat sähkölaskut voi olla mitä tässä. Tässä jokin on varmasti rikki ja vie sikana sähköö).

Argh mie niin vihaan tuota kyselyä "eikö teille oo jo vauvaa tulossa" YMS! Ite en koskaan mene sanomaan niin ihmisille. En kestä! :mad:

Ja Nöhvelille onnittelut Teroluteista! Wuhuu! :flower:

Onnellinen Tsempit painonpudotukseen ja hyvä, et asiat vähän selkeni! :)

Sati Toivottavasti asiat kuitenkin (vaikka oletkin hyvä odottaja :) ) selkenis pian! :)

Ommaa nappaa Herttinen, kp jo 27! Mihin tää aika menee?? No juu, käytiin sitä tätin murusta kattomassa ja melkein viikko vierähti siellä. :) Olihan se söpöläinen ja ei se vauvakuume ainakaan sinne jäänyt. ;D
Tässä kierrossa oli yhen päivän munasarjan kipuilu ja nyt eilen oli taas. :eek: Mitähän mun kroppa hommaa. Tytölle tulee muutaman päivän päästä 6kk ikää ja kiinteitä on aloteltu maistelemaan. Jospa tässä kroppakin vähän pääsee "uomiinsa" imetyksen vähentyessä. Saas nähä.
MUSTA ON TULLUT LAISKA! Siis ei jaksais liikkua mihinkään ja ruoka maistuu. Kyllä pitäs saada itteensä niskasta kiinni ja lähtee tekemään jotain kroppaa kiinteyttävää toimintaa. :D
Tää kierto tuskin oli meille SE kierto mut pää pystyssä seuraavaan (kunhan se täti sieltä tulis). :)

Tänään asuntokauppojen sinetöinti. :)

Nopponen
Onnellinen:Tsemppiä painon pudotukseen. Itselläni tehokkain tapa oli karppaus, melko tiukastikkin n. 3kk ja -9kg. :) Nyt kyl on takaisin hypännyt jo 3kg ku joulun jälkeen tuo syöpöttely tahtoi jäädä päälle ja liikkuminen lähes nollassa flunssaillun ja huonojen kelien takia. Mut jospa sitä taas saa itsensä liikkeelle ku kevät etenee. :) Karppaamaan en viitsi nyt alkaa jos vaikka sattuis tärppi käymään, katsoo sit joskus tulevaisuudessa taas. :)

ON:Mulla ois pari pari päivää siihen ku viime kierrossa alko menkat. Ei oikeestaan mitään oireitä, hiukan "kostean" oloinen alakerta kyl ollu jos aiempiin kiertoihin vertaa...? Voiskohan sen sit luokitella oireeksi? Hiukan rintoja aristanu pari päivää mut se ei oo uutta ku tädin saapuminen on lähellä. Joten nyt jännitellään sit pari päivää. :) Niin ja mulla alko tänään talviloma. 2 viikkoa eikä mitään suunnitelmia. IHANAA!!! =):heart:

Nyt huhtikuun ekaa plussaa kehiin naiset!!!!! :)

Keskiviikko 11.4

Yrittäjät:

Kp 30 -->

Kp 21-29

Tine: 27v. -- kp 28/28-38 -- yk 4 -- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 26/32-41 -- yk 8 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 26/27-30 -- yk 5 -- 2. lapsi
Marlin: 28v. -- kp 21/28 -- yk 2 -- 3.lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 19/29-33 -- yk 8 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 3/22 -- yk 11 -- 1.lapsi

miiku84: 27v. -- tjot -- 2.lapsi
Onnellinen<3: 24v. --yk 5 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Kuumeilijat:

Plussat:

Plussanneiden uusi ketju

Huikkailkaa jos meni joku pieleen listassa, tuli vähän oikosulku välissä...:D

Onnellinen Laitoin sut tjot/kp??/taustailijoiden joukkoon. :)

Sati Tsemppailut uuteen kiertoon! Hyvä juttu että välivuotoa ei sitten tullutkaan!:) Onhan tää tietysti tosi rasittavaa, että periaatteessa kaikki toimii, mutta ei kuitenkaan toimi. Höh.

Tinellä alkaa olla jännät paikat! :) Mukavalta kuulostaa teidän asuntohomma. Mekin muutettiin vasta rivarikolmioon, joka on lähes yhtä halpa kun entinen kaksio. Vuokralla asutaan, mutta toivottavasti pian päästäis muuttamaan omaan, joku samantyyppinen vois olla ihan kiva. Kattoos nyt. Millonkas pääsette muuttamaan?

Nopposelle oikein rentouttavaa talvilomaa! Sullakin jännät päivät käsillä! :)

Painonpudotuksesta: Mun ei onneksi koskaan oo tarvinnut erityisemmin laihduttaa, vaan oon ollut aina normaalipainoinen, nuorempana siellä alarajalla. Viime vuosina on vähän kertynyt tuota pömppöä mahaan, ei kuitenkaan niin kamalan häiritsevästi että jaksaisin sille kovin aktiivisesti mitään tehdä. :D Liikkua yritän kyllä, välillä enempi ja välillä vähempi (jotenkin se aina välillä pääsee unohtumaan...;)) että ei tuo pömppis enää kasvaisi ja pysyisi tää mun suhteellisen huono kunto edes kohtuullisena. Täytyy yrittää pitää jotain maksettua jumppaa koko ajan kalenterissa, muuten menee ihan höpöksi eikä tuu lähettyä mihinkään.:ashamed: Onneksi kohta alkaa pyöräilykelit ja ehkä sitä innostuu taas vähän enempi lenkkeilemäänkin kun ei tarvi enää pelätä taittavansa niskojaan tuolla raitilla.

Lisäys: Ai niin, minä lahopää en muistanut mainita, että tein aamulla ovistestin kun tuntui aamulla jotain tuikkimista oikealla sivustalla ja tissit on edelleen vähän arat. Eihän siellä testissä muuta ollut kuin se tuttu haalea (lähes puolikas) viiva. Mä tuun hulluksi, kun ne ei koskaan mulle mitään muuta näytä!! :kieh: Kertokaas nyt, näyttääkö teillä ovistesti aina jotain viivaa vai onko se välillä kokonaan valkoinen?

Viimeksi muokattu:
Hei kaikille pitkästä aikaa,

Ja kiva nähdä uusia nimiä listoilla ja vanhoja siirtyneinä plussanneiden puolelle. Monella näyttää olevan jännät päivät meneillään, toivotaan nyt hartaasti, että tällä kertaa tärppää! Nöhveli kyselit ovistestien tuloksista ja oli ihan pakko vastata tähän, kun satuin vierailemaan täällä. Eilen tein pitkästä aikaa ovistestin ja niin vahva viiva pärähti näkyviin, ettei mitään epäilystä onko positiivinen tulos. Minulla on yleensä mennyt niin, että ennen ovista viivat ovat muutaman päivän ajan haaleita, mutta koko ajan vahvistuvat ja saattavat olla pari päivää vahvoja, kunnes äkkiä haalistuvat näkymättömiin. Hormonimyrsky tapahtuu siis usean päivän aikana minulla.

Lisää ON:Olemme yrittäneet nyt 12 kiertoa eli vuoden ajan tulla raskaaksi eikä vielä ole tärpännyt, joten varasin yleiselle puolelle lääkäriajan tämän kierron jälkeen. Pyydän lähetettä hedelmällisyystutkimuksiin ja samalla aloitetaan tutkimukset endometrioosiepäilyn vuoksi. Toivottavasti pian selviää, mikä mättää, ja päästään elämässä eteenpäin tavalla tai toisella. Minulla on kp 17/28 meneillään ja tosiaan eilen tuli ovisplussa ja taas on toivo päällä, jospas tällä kertaa tärppäisi. Mutta tosiaan pian pääsemme tutkimuksiin ja saadaan selville, mikä on vikana.

Oikein paljon onnea matkaan meille kaikille!

Nöhveli No siis tosiaan noitten oireitten takia, ja kuopus oli varhaisultrassa muistaakseni 6 päivää pienempi mitä ois pitäny olla, ja sitten np-ultrassa hän oli 5 päivää pienempi.

Onnellinen<3 Huippu juttu että pääsitte askeleen eteenpäin! Ja kovasti tsemppiä painon pudotukseen. Itellä kans pitäs painoa puottaa, mutta ei vaan saa ittiä niskasta kiinni. :mad:

Me tehtiin tänään asuntokaupat :heart: Ens viikon lauantaina mies pääsee alottaan pienen pintarempan, ja kahen viikon päästä ois muutto. Ootan niin innolla muuttoa omaan kotiin. Rakastan kyllä tätäkin kämppää yli kaiken, mutta kun tämä on vuokra-asunto niin tänne ei saa tehä mitään :(

Mua ei kyllä yhtään haittais vaikka nyt en plussaiskaan. La ois 27.12, ja koska hyvin suurella todennäköisyydellä saan taas radin, niin synnytystavasta riippuen vauva syntys varmaankin viimestään la:na, enkä halua että pikkunen syntyy niin loppuvuodesta :D

Viimeksi muokattu:
Maeppu Heipähei vaan sinullekin! :wave: Kiva kun kävit kertoilemassa kuulumisia pitkästä aikaa! Tsemppiä kovasti tutkimuksiin, toivottavasti selviäisi siellä kuviot ja pääsisitte tekin askeleen eteenpäin! :) Kovasti plussatuulosia sinne! ++++++++:whistle:

Marlin Onnittelut asuntokaupasta! :flower: Sehän tuossa vuokra-asumisessa just on niin ikävää, kun ei voi mitään tehdä! Mä maalailisin ja porailisin seiniä varmaan harva se päivä, jos olis mahdollista. :D Meillä on lisäksi takapiha aika onnettomassa kunnossa edellisten asukkaiden jäljiltä, joten sinne tekis mieli tehdä tässä kesää kohti mentäessä kaikkia kivoja istutuksia ja terassia ja muuta, mutta eipä viitsi kovin paljon rahaa siihen käyttää kun tosiaan tarkoitus olisi ostaa se oma koti heti kun pystyy.

Tympäsee tuo vesisade ja loskasohjo, tule jo kesä! :cool:

Yhteistyössä