Oulun seudun kuumeilijat!

Ihanan jänniä uutisia etenkin Satilla Ja Empun odottajalla, pidetään peukkuja! Ja onnea Mami2010 avioitumisen johdosta! Oliko täällä muita vastanaineita/häiden suunnittelijoita?

Toivotaan, että saadaan pian kuulla vieläkin jännempiä uutisia itse kunkin kohdalta.

Moonbridelle ja teille muillekin voimia kaikkeen, mitä nyt onkaan elämässä käynnissä! Elämä näyttää olevan kaikilla melkoista multi-taskinkia. Saa revitä tuhanteen paikkaan yhtäaikaa ja samalla touhuta jotain niin ihmeellistä ja ihanaa kuin oman lapsen alulle panoa ;). Yritetään nauttia elämästä kaiken tohinan keskellä!

Ai niin ja ammatistani: Olen tällä hetkellä yliopistolla jatko-opiskelija, joten elämä on aika stressaavaa eikä siinä mielessä ihme, jos tärppäämisessä menee aikaa. Mutta toivotaan toisin!

Tsemppiä kaikille! Ja kivaa viikonjatkoa! :)

Viimeksi muokattu:
..taisin kyllä eilen sitten hätiköidä..sillä tänään tein apteekin omanraskaus testin ja siihen ei tullut etes haamua. Se eilinen testí oli jokin herkkä testi..mutta ei oo mitään oireita, ehkä väsymystä enempi, mutta oon kyllä tehnyt töitä enempi nyt. Mutta odotellaan rauhassa, tätin pitäisi huomenna tulla jos on tullakseen!

Plussatuulia kaikille ja iloista mieltä.

Huomenia jälleen kanssasiskoset!

Empun odottaja Kerrohan heti miten käy, peukuttelen täällä vielä! :)

Maeppu Minä kuulun ehkäpä noihin vastanaineisiin, rouvaselämää maisteltu tässä hieman yli kuukauden päivät. :)

Vauvaunia näkyi pitkästä aikaa viime yönä, omaa suloista vauvaa hoitelin... ;) Näättekö te paljon vauvaunia? Mä kyllä harvemmin noin pitkiä, mutta kyllä niitä välillä aina putkahtelee päähän.

Maeppu Kiitos :flower:

Täällä aika menee kouluhommien parissa ja muiden vaikeuksien selvittelyssä. Nyt pitkästä aikaa vauvakuume nostaa hiukan päätään :)

Itse siis käyn nyt lukiota etänä loppuun.

Hmm, tänne tuntuu mukavammalta kirjoittaa kuin tuonne kaksikymppisten ketjuun, siellä kukaan ei oikein kommentoi : / Minun aloittama ketjuhan tämä onkin :D

Tänne saisi vain tulla se plussa-aalto! :)

Edit: Tuntuipa taas pahalta kun kuulin, että entinen luokkakaveri on saanut vauvan ja sukulainen on raskaana :( Pitäisi osata olla onnellinen, mutta... :( Voi surku.

Viimeksi muokattu:
Heippa! Täällä sitten kp 1, en tiedä mitkä ne haamut oli, mutta näin tosiaan nyt kävi. Tuli kyllä ensin todella paljon klönttimäistä tummaa verta ja sen jälkeen onkin sitten vuotanut todella runsaasti, että oisko siellä kuitenkin jotakin tällä kertáa tapahtunut mutta näin sitten kävi. =( Ei maha mitään, mutta kylläpä harmittaa.

Empun odottaja Iso halaus sinulle! Vaikuttaa siltä, että tosiaan joku on kyydissä ollut... Voimia sinulle ja miehellesi :heart:

Moonbride Itse olen kirjoitellut tuonne esikoista yrittävien puolelle, mutta siellä on vain tietyt henkilöt, jotka pääsevät kuuluville ja joita kannustetaan. Tulee itselle tunne kuin sähkötolpalle puhuisi :headwall: :LOL: Tämä pino on jotenkin paljon huomaavaismpi kaikkia kohtaan...

Nöhveli Ei ole kyllä aikoihin tullut nähtyä vauvaunia... johtunee varmaan siitä kun vauvan alulle saantia ollaan tässä niin tiivisti yritetty toteuttaa =)

Maeppu Jännät paikat on... :whistle:

Empun odottaja harmi :(

Moonbride: tuo on kyllä aina kova pala, kun huomaa, ettei jaksakaan iloita toisten hyvistä uutisista niin paljon ku pitäis. Mutta kai se vaan kuuluu asiaan. Toisena päivänä sitten iloitsee enemmän. Ja vielä koittaa se päivä, että teidän uutisista joku saa tuntea kateutta :hug:

Täällä ollaan jo hyvällä puolella, kun kp:t alkaa kakkosella. Tämä kierto on ollut kyllä niin hyvänmielen kierto, ihan siis näissä merkeissä ja muutenkin (lukuunottamatta sairastelua), että saa nähdä minkälaisella rytinällä täältä tullaan alas jos ollaan tullakseen. Vielä ei ole kuitenkaan aika sitä murehtia.

Tsemppiä kaikille jännäilijöille!

Empun odottaja Voimahali! :hug:

Moonbride Kyllä sitä meinaa punaista nähdä kun toiset vaan ilmoittelee olevansa raskaana. Eihän tässä itsellä ole vielä pitkästi yritystä ollutkaan, mutta kyllä se silti harmittaa kun niin kovasti toivoisi itse olevansa siinä tilanteessa. Onhan se iloinen asia, mutta tuntuu vaikealta olla iloinen toisen puolesta kun on vaan niin kateellinen. :ashamed:

Moonbride & Sati Itsekin olen huomannut saman kun on muita ketjuja lukenut / kommentoinut. Täällä on minusta paljon parempi tunnelma ja tasapuolinen tsemppaus! :heart: Ehkä se on tämä Oulu... :D

Eilen olin jo viittä vailla tekemässä testiä kun maha oli niin oudon tuntoinen ja heikotti. Mutta sain pidettyä näppini erossa. Vielä. Tänäänkin ihme jomotusta, ei ehkä ihan menkkamaistakaan. Aina nuo jomotukset on tuolla oikealla sivustalla, mitähän jännää siellä on kun aina kaikki keskittyy sinne. :confused: Tässä kierrossa vaihteeksi kyllä nipisteli vasentakin puolta oviksen aikaan, että ehkä tässä kuitenkin on kumpikin puoli hengissä, vaikka oikea jyrää. :D Menkkajomotuksessa on kyllä tulessa koko helkutin alakerta. Kauhulla odotan muuttuuko tämä taas siksi. :(

Empun odottajaTiedän ,ettei siinä ei auta paljon lohduttaminen, kun menkat alkaa. Me kaikki tiedämme, että tympäisee, potuttaa, masentaa ja turhauttaa. Kohta pääset kuitenkin uuteen yritykseen!

Onnenmuru Toivottavasti sinun ei tarvitse palata kp:ssa ykkösiin tämän kierron jälkeen! :)

Moonbride Tiedän tosiaan tunteen, kuten aiemmin jossain viestissäni kerroin. Ärsyttää olla kateellinen, kun on toisaalta onnellinen raskaanaolevien puolesta. Mutta ei se kateuden pisto sinänsä ole vaarallista, auttaapahan sisuuntumaan ja yrittämään edelleen. :)

Nöhveli Ensinnä onnittelut tuoreesta avioliitosta! Itse olen ollut reilut pari vuotta naimisissa. :) Ja toivottavasti siellä oireilee asukas eikä menkat... Sitten, minä näen tosi harvoin vauva/raskausunia, mutta tuossa n. viikko sitten tein unessa raskaustestiä ja siinä näkyi kaksi punaista viivaa. Aamulla herätessä oli maailman ihanin fiilis, kun uni tuntui niin todelliselta! Olen nimittäin yrittänyt kuvitella, miltä se plussan toteaminen oikeasti tuntuu. :)

Mutta mulla voisi millä hetkellä hyvänsä alkaa menkat, kun kierto on niin lopussa ja rinnat tunnostaa siltä ja tänä aamuna myös vatsaa jomotti siihen malliin. Olen jo henkisesti varautunut uuteen kiertoon ja on ihmeen rauhallinen olo. Hyvä, että tämä yksi kierto on vähän rauhallisempi vauvantekorintamalla, ettei kroppa ylikuormitu hirveästi. Tosin pahimmasta kiireestä kun päästiin ja hiljaisuudesta petipuuhissa, ollaan miehen kanssa taas nautittu toisistamme nyt loppukierron ajan. Ilo on taas mukana hommassa eikä hirveä tekemisenmeininki ja suoritusstressi. :)

Olen aloittanut kuntokuurinkin, joten olo on erinomainen. Tänään on kylläkin tentti, joka kieltämättä vähän jännittää ja väsyttää ja odotan innolla viikonloppua että saa pää levähtää.

Viimeksi muokattu:
Empun odottaja Pahoittelut tädistä! :hug:

Sati Niin se välillä tuntuu, että puhuu seinille :D No, onnensi täällä kuunnellaan :) Niinpä olenkin kirjoittanut nyt vain tänne, en kaipaa lisää pahaa mieltä. : /

Onnenmuru Toivotaan, ja toivotaan että teillekin saadaan pian olla kateellisia ;)

Nöhveli Ehkä se on vain tämä Oulu... :D

Maeppu Tsemppiä jos uusi kierto alkaa ja muutenkin :hug:

Heippa jälleen kohtalotovereille :)

Ihania nipistyksiä on havaittavissa täällä palstalaisten keskuudessa. Huippua Nöhveli <3 Ja tsempit muillekin! Voimia empun odottajalle :hug:

Olen ollut vähän aikaa pois palstailemasta, kiireiden ja yleisen ahdistuksen takia. Täällä kiertopäivät on huikeat 90 eikä merkkiäkään mistään. Kävin lääkärissä ottamassa verikokeet ja kuun lopulla on aika lääkärille. Katsotaan miten asia etenee! En jaksa enään panikoida asiaa ja vauvahaaveet on nyt haudattu hetkeksi. Tjot meiningillä, ei kai tässä muu auta.

Tsemppaan silti teitä muita ja olen hengessä mukana :)

Nöhveli & Moonbride Uskon, että se tämä Oulu :) Ja tuolla toisella pinolla on kovin nuorta porukkaa, en tarkoita etteikö nuoret osaa keskustella, mutta voi olla yksi syy siihen, miksi mä en tällaisena vanhana pääse juttuihin kiinni :D

Onnellinen En osaisi edes kuvitella, miltä tuntuisi ku kierrot olisivat ihan mitä sattuun! Järkyttävää odottamista sulla ihan turhaan :hug: Itsellä on taas niin säännöllinen kierto, että voi melkein kellolleen sanoa, mitä seuraavaksi tapahtuu. Epäreilua tuo tilanteesi.

Maeppu Oletko siis tehnyt jo testin? Anteeksi kun en päässyt kesken kirjoittamisen katsomaan aikaisempia kirjoituksiasi.... Eli toivoa vielä on? :heart:

Mä voisin vaikka aloittaa plussatuulen tälle pinolle :) Sitten tuutte heti kaikki muut perässä kun tie on avoinna... Tässä pitäisi tosiaan nyt reilu viikko odottaa, että voi tehdä ensimmäisen testin. Mä niin haluan uskoa, että nyt onnistaa :heart: Ku ei sitä ole muutakaan kuin tuo uskominen parempaa ja kun tarpeeksi uskoo ja toivoo, niin unelmat toteutuu. Ajatelkaa, kaiken muun olen elämässäni saanut, mutta enää puuttuu vain tämä pikku käärö :heart:

Sati Auraa vaan plussatietä meille muillekin! ;) Kyllä minäkin luotan, että kun vaan jaksaa uskoa ja toivoa ja haaveilla, niin niillä toiveilla on sitten taipumusta myös toteutua. :heart: Ja paljon toiveita on jo toteutunutkin. Välillä tulee paha mieli, kun jotkut sukulaiset esimerkiksi naureskelee meidän omakotitalohaaveille tyyliin "ei teillä sellaiseen oo varaa, ihan turha sellaisesta edes haaveilla". Kyllä mun mielestä meillä on oikeus haaveilla vaikka minkälaisesta lukaalista (no ei kyllä haaveilla ku ihan tavallisesta) ja toivoa, että meitäkin joskus vielä onnistaa. Kyllähän sitä ihania juttuja muillekin tapahtuu, niin miksei me voitais uskoa että meillekin. On se mun mielestä aika pitkälti omasta asenteesta ja näkemyksestä kiinni miten päin täällä tallaillaan. Tulipas lennokas kommentti. :D

Onnellinen<3 :wave: ja :hug:

Ja kaikille +++:whistle:

ON Täällä on menossa dpo4. Valkovuoto on todella paksua, klönttimäistä (<- mikä sana :LOL: ). Selkäkipuja on, mutta ne kuuluvat minun elämääni, joten en laske sitä miksikään oireeksi. Viime yönä näin todella pitkän ja selkeän unen, jonka aamulla kerroin myös miehelleni. Liittyi omaan työhöni. Kovaa nippailua on molemmilla puolilla alavatsaa. Rinnat eivät ole yhtään arat, ei siis mitään tuntemuksia. Minun kohdalla se voi olla hyväkin merkki, sillä aina kun mulla alkaa menkat, reilu viikko ennen menkkojen alkua rinnat ovat todella kipeät.
Olo on kaikin puolin hyvä! Eikä kauheesti pidäkään olla vielä oireita kun on vasta dpo4. Ensi viikolla sitten jännäillään....:whistle:

Sati Jännää! =)

Täältäkin TAAS omaa napaa, taas oirelistaani heiluttelen saavun tänne muiden kiusaksi... SORI! :ashamed: Mahakaruselli vaan jatkuu. Hassuja vetoja, ihan niinkuin navan alta joku vetäisisi narua aina välillä taakse alaviistoon. Ja välillä muuhunkin suuntaan. Välillä tulee myös "mahahuimauksia" eli samanlaista tunnetta kuin huvipuistovehkeissä, tosin ei niin voimakasta. (Halvaksi tulee nämä huvit! :LOL: ) Myös jatkuvaa kuplintaa ja ilmavaivoja, röyhtäyttää... En muista syöneeni mitään kiellettyä. Juu, ja tämän aamun yllätys oli arat nännit. Mitäs muuta kivaa...? Yhtenä iltana tuli vilunväristyksiä ja kuumotusta, kihelmöivää oloa, heikotusta, lievää pahaa oloa... Huimaa kun nousee nopeasti ylös. Pitkään aikaan ei ole tätä huimausta ollutkaan, joskus nuorempana enempi. Mikä silloin olikaan matala, verenpaine vai mikä pahus...?? Kertokaas mulle lahopäälle, kun en muista. Mä en tajua, miksi MUN pitää kuukaudesta toiseen kestää tätä jatkuvaa rallia. Varsinainen lääketieteellinen oirekirjasto. :rolleyes:

Riemuisaa viikonloppua kaikille! :)

Nöhveli Mikä kp tai dpo sulla on menossa? mulla ei ole oireita vielä noin paljon mainittavana ja ehkä mä kerron niistä vasta ku ne TODELLA on olemassa :) Edelleen on vain vahva usko siihen, että nyt tärppäs... Sehän se paras oire on!

Sati Nyt on menossa kp26. Kierto oli viimeksi 32, ja epäilen sen olevan nyt lyhyempi, koska ovis oli selvästi aiemmin kuin viimeksi, noin kp13-14. Kyllä sitä itsekin miettii, että kuvitteleeko vaan puolet oireista vai onko muuten vaan sekoamassa, mutta eihän sille mitään mahda, että maha heittää kuperkeikkaa ja on ihan omituisia oloja. :/ Jokapäivä jotain erilaista. Viime kierrossa oli myös vaikka mitä, mutta erilaisia kuin nyt. TURHAUTTAVAA! :'( Varsinkin kun yrittää ottaa rennosti ja olla kuvittelematta liikoja. Toki kovasti toivon, että joku siellä olisi, mutta en uskalla vielä täysillä siihen uskoa kun viimeksikin oli niin paljon oireita. Mutta hienoa, jos sulla on vahva tunne toiveen toteutumisesta! :)

Onnellinen Harmittaa sinun tilanteesi, ystäväni kamppailee saman asian kanssa. Toivottavasti kroppasi herää pian! Oletko kokeillut vyöhyketerapiaa/homeopatiaa hormonitoimintasi käynnistämiseen/tasapainottamiseen (kummasta onkaan kyse)? Ystävälläni toimi homeopatia välittömästi hormonitoiminnan herättäjänä, hän on myös aikanaan kokeillut hormonaalista hoitoa ja laukannut lääkärissä. Ajattelin itsekin kokeilla noita syksyn mittaan.

Sati Tein huvikseen eilen illalla testin. Negatiivinen tuli - aikalailla odotusten mukaan. Menkat pitäisi alkaa tänään tai huomenna (kp 28 menossa). Mutta katsotaan, voihan tässä käydä vielä vaikka kuinka. On vain sellainen tunne, että kyllä ne menkat sieltä tulee. Enkä myöskään halua toivoa liikoja, kun on sitten niin rankka pudotus todellisuuteen. Vitsi, minulla on tylsä asenne tässä kuussa, jotenkin vain on ollut niin paljon kivoja ja toisaalta stressaavia asioita käynnissä ja nyt loppuviikosta väsyttänyt kauheasti. Plaah. Mutta onneksi on ihana kyläilyviikonloppu tulossa, joten menkkojen alkaminen ei toivottavasti ehdi tympäistä tavalliseen malliin.

Katsotaan. Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Nöhveli Minun vahva uskoni ehkä johtuu hyvin pitkälle siitä, että eka kertaa pitkiin aikoihin tilanne raskautumisen kannalta on todella hyvä! Mulla on kystat olleet riesana ja sitten ahdas kohdunkaulankanava. kanava on laajennettu, kystia ei ultrassa näkynyt ja oli todella varteenotettavia munasoluja irtoamassa ja kaiken lisäksi plussasin vahvan oviksen :) Kaikki siis erittäin hyvin! Mutta eihän sitä tiedä, nää on niin henkimaailman juttuja väliin, että huh huh!

Maeppu Minkä pituinen kierto sulla yleensä on? Tämä odottaminen on niin tunteiden vuoristorataa, että saa välillä oikeesti ihmetellä, että miten sitä pysyy terveen kirjoilla kaiken tämän sirkuksen keskellä. : / Mutta minusta nämä pinot on oiva keksintö, täällä saat olla juuri sitä, miltä minäkin viikonpäivänä vain sattuu tuntumaan, eikä kukaan sinua tule täällä tuomitsemaan! Pidetään Maeppu yhdessä peukkua, jotta meillä onnistais :heart:

ON En tiedä, onko minulla ennustajan taitoja vai mistä johtuu, että saan ihmisiä palamaan yhteen eronsa jälkeen tai että järjestän sokkotreffit, jotka päättyy onnelliesti :) Olen löytänyt eronneelle pikkusiskolleni lentokapteeni-miehen, jonka kanssa hän on nyt naimisissa, heillä on valtava yhteinen koti ja pieni tyttövauva :heart: Sitten saatoin yhteen pikkuveljeni, joka erosi tyttöystävästään. He ovat rakentaneet yhteisen kodin ja suunnittelevat parasta aikaa häitään.
Nyt täällä Lapin lomalla ollessani sain puhelimen välityksellä palaamaan yhteen ihanan ystäväni sekä hänen maailman mahtavimman miesystävänsä. Puhuin tämän miehen kanssa (jonka olen kerran nähnyt vilaukselta Ikeassa :LOL:) yhteensä neljä tuntia puhelimessa (ei yhtä putkeen) annoin hänelle naisellisia neuvoja, että miten hän saa ystäväni itselleen takaisin. Yhdessä miehen kanssa painoimme ystäväni selkä seinää vasten ja antamaan vastaus siihen, mitä miehestä oikein haluaa. Viime yönä he ovat palanneet yhteen ja tänään sain mieheltä puhelun, jossa hän melkein itkien kiitteli minua ;)
Ja sitten vielä tässä kesällä isosiskoni ja hänen miehensä olivat viittä vaille erota. Siihen sotkuun mun piti soittaa ihan poliisit paikalle! He ovat edelleen yhdessä ja näyttää siltä, että erolta vältyttiin.
Ehkäpä mä olen väärällä alalla, mun täytyy alkaa parisuhdeterapeutiksi :LOL: Olen myös erottanut ihmisiä, jotka eivät todellakaan sovi toisilleen.... ja siitä ollaan minua kiitelty kovasti.

Ihanaa jännäillä teidän kaikkien puolesta, nyt jo odotan innoissaan kuka tuo meille tänne plussa aallon=) Sitä tarvitaan ja nopeesti.
Sati: ihana että oot saanut ihmisiä yhteen <3 Pidän kovasti peukkuja että siellä masussa jotain sulla tapahtuu.
Maeppu: Mikä tilanne?Tänne tosiaan plussa aalto on tarpeen..pidän peukkuja!
Nöhveli: Sullakin jännät paikat! En malta yhtään odottaa, käyn usein kattomassa päivän aikaan että mikä mikä tilanne, peukut sekä varpaat ovat pystyssä!
Kiitos onnellinen ja moonbride ja kaikki muut, ootte oikeesti huippuja, kun jaksatte olla mukana ja kuunnella!

Kävin tänään kajaanin suurkirppiksellä ja pitihän sieltä nuttu ostaa ihan vain sen takia että pysyn mukana tässä todellisuudessa, mie haluun sen vauvan! Täällä vielä täti kylässä..ensi kiertoon en osta mitään ovistikkujakaan..jotenkin en kyllä jaksa uskoa että ensikiertokaan tuo mitään tullessaan, mutta jos saisin plussan ennen joulua niin olisin onnellinen <3

Voisko joku mua ennen jännäilevä nyt aloittaa sen plussa-aallon jo?
Jokos maepulle tuli täti käymään? Onkos se Nöhveli sitten seuraava jännitettävä vai kuka? Vaikka ei ole tullut niin hirmuisen ahkerasti kirjoitettua, niin käyn monta kertaa päivässä kurkkimassa hyviä uutisia :)

Mulla jännäpäivät on edessä viikon päästä ja toistaiseksi ei ihan missään taas tunnu ihan miltään. En oo kyllä kauheasti jaksanut kuulostellakaan oireita, mutta oishan se kiva, jos tulis jotku ihan megalomaaniset oireet, joista ei vois erehtyä :) Mulla kun nuo menkatkaan ei juuri mitenkään anna etukäteismerkkiä itsestään (paitsi tiputtelemalla viimeisenä kiertopäivänä).

Nyt on kyllä ollut kaikkea muuta tässä mielessä, joten edelleen on saanut ajan kulumaan kohtalaisesti murehtimatta ja laskelmoimatta. Viikolla yksi ilta itketti vaan taas ihan kauheasti ennakkoon se mahdollinen pettymys :( Ja tänään huomasin kivahtavani äidille ja lopettavani puhelun aika lyhyeen, kun se rupesi puhumaan lastenlapsista (hän odottaa ensimmäistä sellaista siskoni toimesta). Ei ollut otollinen hetki näköjään hehkuttaa, vaikka oma reagointini tulikin ihan puskista.

Tuo on ollut vähän jännä paikka muutenkin, kun noin läheinen ihminen odottaa. Olen ihan hirvittävän onnellinen, haluaisin ihan kauheasti höyrytä asian ympärillä ja elää lähellä mukana siskoni odotuksessa. Toivon pääseväni kummiksi ym. Mutta sitten ku ne omat voimat vaan ei riitä aina iloitsemaan toisen puolesta niin kovasti kun haluaisi, kun itsellä on kipu sydänalassa. Sisko onneksi tietää meidänkin tilanteen ja ymmärtää kyllä!

Mutta jospa tässä vielä pääsisi siskon kanssa yhtämatkaa odottamaan ja mahdollisimman pian :)

Onnenmuru meillä on jännän päivät siis samoihin aikoihin!!! :) Mulla on nyt menossa dpo5. Nipistelyä oikealla puolella alavatsaa, välillä aika voimakkaitakin, mutta mitään muita oireita ei ole! Paras oire itsellä on vain usko tärppiin :heart: Voipi olla, että korkealta pudotaan, mutta usko edelleen on vain vahva...

ON*Tää nyt on aika outo, mutta kerron kuitenkin.... Pystyn aika varmasti ennustamaan kuukautisten tulon siitä kun kohdunkaula muuttuu kovaksi "palloksi". Eli jos sormella tunnustelen, niin aivan kuin pyörittäisin puolipyöreää palloa sormeni ympärillä :confused: Viimeksi kun raskauduin (joka meni kesken) aavistin raskautumiseni siitä, kun tämä pallo olikin yllättäen hävinnyt ja seuraavana päivänä tein testin ja se näytti haaleaa plussaa...
Outoa, tiedän... sillä äsken soitin gynekologi-ystävälleni ja hän halusi ehdottomasti tutkia, että mikä tää juttu on. Alku viikosta mulla taas oli se kova pallo sisällä, joka on nyt hävinnyt : / Mutta vielä ei ole varmaa sanoa, kun kuitenkin menkkojen alkuun on reilu viikko aikaa... eli ehtii vielä ilmestyä takaisin. Mutta, jos pallo ei ole ilmestynyt loppu viikosta, niin voin olla aika varma, että tärppi on käynyt...
Toivottavasti ette pidä mua ihan bimbona, sillä tää juttu on niin tosi :headwall:

No nii,nyt mäkin tuun pitkästä aikaa tänne kirjottelemaa.Eilen yritin,mut tää ei millään antanu mun laittaa mun kirjotusta tänne :/
Mulla menkat olikin aika runsaat ja kesti normia pidemmän.Ja nyt alkaa olla pikku hiljaa käsillä peittojen heiluttelu aika.

Mami2010 Onnea kovasti avioitumisesta! :)

Empun odottajalle pahoittelut menkoista :( Toivotaa että tällä kierrolla tärppää!

Moonbride Meillä kanssa tosi moni sukulainen ja tuttu saa pian vauvvan/ilmoittanu raskaudestaan.Toivotaan että meilläkin kaikilla pian ois ilmotettavaa :)

Sati Voi vitsit sulla on jännät paikat siellä!Piän kovasti peukkuja ettei sulla menkat ennää vähää aikaa alkaiskaa :)

mamitsi Tervetuloa takaisin ja kiitos kun olet mukana :heart:

Iltalämpö oli 37.4 ja nyt aamulla mitattuna 37.1. Lämmöt ovat siis koholla, eli se jos mikä, on siis todellista. Muita oireita minulla ei sitten olekaan. Mutta mulla on siis vasta dpo7 ja gynekologi-ystäväni kertoi, että kiinnittyminen tapahtuu dpo 6:n tienoilla ja kaikki oireet (lukuunottamatta tätä lämmön nousua) ennen dpo 6:tta ovat kuulemma ihmisten korvien välissä. :|
Eli siis tästä päivästä eteenpäin täytyisi (jos on tullakseen) niin tulla lisä-oireet kehiin.... aion testata keskiviikko aamuna! (dpo9).

Yhteistyössä