Heippa heips kaikille.Mäkin oon taas piettäny taukoa täältä.Tuntuu ettei tästä nyt tuu yhtään mitään!Ja tilannetta ei helpota se,että koko ajan joku saa vauvoja lähipiirissä tai ilmotetaa,että ollaan raskaana..Oon kyllä tosi onnellinen niien puolesta jotka saavat tai odottavat.Mutta silti samalla ihmetyttää,että miksi ei itellä onnistu millään.Ja pupuiltuki ollaan oikeina päivinä,ku oon viellä aina tarkistanut sen,ku menkat on alkanu.
Nopponen Kiva,että nyt alkoi sitten,ettei tosiaan venynyt huimiin päivin
Oikeen paljon onnea tähän kiertoon!
Minäkin mielellään tapaisin muitakin tässä tilanteessa olevia
Mutta tuo on nii totta,että ajat ei aina täsmää toisten kanssa.Itellä viellä ei autoakaan aina ole käytössä.
Onnellinen Ompas mukava kuulla!Toivottavasti saatte piakkoin ajan sinne
Fantasygirl Oikein paljon onnea <3 Ihanasti on kyllä jo viikkoja kuiteskii
Jospa sitäiteki pääsis jossain vaiheessa tuoho pisteesee
Nöhveli Täällä on niin ärsyttävä tilanne päälle
Mulla on jo joku aika si ollu menkka oireita,ihan nii ku aina ollu.No ei niitä kuulunu.Ehittiin sitte jo innostuakki,että jospa nytten!Menkkaoireita tuli taas,mut ei alkanu.Menkkaoireet on vähän kyllä jo loppunu.Ainut et tuntuu et tissit on tuolta sisätlä sellaset,että maito laskeutuis.Iha sama tunne mulla siis ollu enne menkkoja enneki.Nyt seki vähenty ja mitään oireita ei ole.Tänää siis kp 33 ja tein tollasen prisman halvan testin,joka oli selvä nega
Ottaa nii päähän!Mut missä ihmeessä ne menkat sitten viipyy!
Tottakai sitä toivois,että raskaana olisi,mut eipä oikeen nyt tunnu siltä.Ja menkat sais kyllä jo alkaa sitte!Jos ei ne pia ala nii e tiiä mitä tässä pitäis oikee tehä! Ja miksei me ny voitas kaikki halukkaat vaa jo plussata!
Että tällasta täällä..
Plussatuulia kaikille!