Oulun seudun kuumeilijat!

Heippa! :wave:

Juu, täällä vielä ollaan! Yritän pikkuhiljaa alkaa mönkiä täältä sängynpohjalta ylös, mennyt ihan koko alkuvuosi sairastellessa. Nyt sain lääkekuurin, joten toivottavasti alkaa helpottamaan pikkuhiljaa. Huooh. :snotty: Sairastelun lomassa olen yrittänyt pikkuhiljaa laittaa uutta kotia kuntoon, alkaa se jo ihan kodilta näyttää.:heart: Pinnasängyn paikka on vaan vielä tyhjä... :( Eipä oo tullut tosiaan kovin paljon puuhailtua, eikä siten kovin suuria odotuksia ole tältä kierrolta. Mahassa kyllä tuntuu välillä juilintaa ja kipuiluja, joten odotellaan saapuuko täti milloin. Onhan tässä jo menossa 35/32-42, joten ehkä pian jotain toimintaa tapahtumassa. Toki olisihan se niin ihanaa kaiken tämän sairastelun jälkeen saada jotain kivoja uutisiakin... :)

Onnellinen Toivottavasti terolutit (tai mitä sitten sieltä saatkin) auttaa normalisoimaan tilannetta! Tsemppiä! :) Toivottavasti sullakin flunssa hellittänyt.

Nopposelle paljon plussausonnea! +++++:whistle: Onnittelut myös tupakanpolton lopetuksesta!

saraheinälle tervetuloa pian yrittäjien pinoon! :)

Sati Mitäs se täti siellä taas temppuilee, toivotaan että testi näyttäisi tällä kertaa jo sitä plussaa!! :) Sormet ja varpaat täällä ristissä!

Sennay =) Minäkin vaivihkaa lueskellut vauvalehtiä, anoppi jo kyselikin että onko teille tulossa vauva kun oli huomannut lehdet... Pitää vissiin jatkossa piilotella tarkemmin. :D

mamitsille ja kaikille vielä mukana roikkuville vaan plussatuulosia tulemaan! +++++ :whistle:

Olipas paljon kommentoitavaa, nyt päivittämään tilannetta! :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 11.1


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Maeppu: 29v. -- kp 38/28 -- yk 9 -- 1. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 35/32-42 -- yk 5 -- 1. lapsi


Kp 21-29

Nopponen: 27v. -- kp 29/36 -- yk 2 -- 2. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 25/25 -- yk 6 -- 1.lapsi


Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 17/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 1-10

saraheinä: 27v. -- 4/30-33 --yk 1-- 2. lapsi


Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nopponen
Juu täällä ollaan vielä... ei oo vaan tullu kauheesti kirjoiteltua kun itsellä ei oo ollu erityistä... kierron viimeisiä päiviä elellään... eli jännitetään.
No eilen sitten tuntui ikäviä nippailuja alamahalla joten olettaisin että täti tekee tuloaan, tosin tänään ei oo ollu mitään kipuja... Nyt kp30 eli aivan mahdollista et kohta lorahtaa housuun, edellinen kierto oli kyl 36 päivää... Mut kierukan jälkeen voi mennä et kierto tasoittuu ja nyt alkas oleen se oikee pituus jos täti nyt pyyhältää paikalle. Ei se auta, sitten uutta matoa vaan koukkuun taas... Mut katsotaan nyt, viel ei tosiaan vuotoa ollu ollenkaan, joten ei nyt heitetä kirvestä kaivoon, vielä!

Nöhveli
: Onpas sinulla ollut huono vuoden aloitus, paranemista sinne! Ja toivotaan et saisit kohta iloisia uutisia ja plussa pärähtäis testiin. :)

Sati: Täällä puhalletaan plussa tuulia sinne päin! Toivottavasti saisit kaksi viivaa testiin!! Tulehan pian kertomaan! :)

Kaikille muillekkin jaksamista kuumeiluun ja touhuiluun! :)

Tulen heti päivittelemään jos täti saapuu tai vielä parempaa testi näyttäisi plussaa... (ens viikolla vois jo testailla mahdollisesti jos ei tätiä oo tullu, oireita ei ole kyllä laisinkaan siihen suuntaan että raskaana oisin...:( )
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 16.1


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Maeppu: 29v. -- kp 43/28 -- yk 9 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 34/36 -- yk 2 -- 2. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 30/25 -- yk 6 -- 1.lapsi


Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 22/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 11-20


Kp 1-10

saraheinä: 27v. -- 9/30-33 --yk 1-- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 5/32-42 -- yk 6 -- 1. lapsi


Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Mikäs täällä tilanne? Sati? Maeppu? Nopponen?

Minäpäs jälleen loikkasin pitämään perää, sieltähän se täti rymisteli viime viikolla tulemaan. Erittäin tyytyväinen olen siihen, että kierto oli nyt vain 35, lyhenemistä vaihteeksi hieman havaittavissa. :) Tässä kierrossa mukana pitkästä aikaa greippimehut, viimeksi ainakin vaikutti limoihin ihan suotuisasti. Ihan fiilispohjalla edelleen mennään, mutta toivottavasti pääsisi pitkästä aikaa jo kunnolla (ja vähän useammin) touhuamaan. :p
 
Nopponen
Täällä edelleen jännät päivät käsillä... Tätiä ei kuulu eikä vatsaakaan nipistele, ainakaan vielä. Rintojen arkuutta hiukan tavallista enemmän, tosin en oo varma toivonko vaan niin paljo et jotain oireita tulis et ne sit tuntuu vaan...? :) Keskiviikko aamuna testaan jos tarvetta viel silloin on, silloin kp 36 ja viimeksi kierto sen pituinen... Pitäis varmaan siinä vaiheessa näkyä jo jos oisin...eikö?
 
Nopponen: jännää, toivotaan parasta=) Herkällä testillä ainakin pitäis, tavallisista en ole varma täytyykö niissä olla kuukautiset jo vähän myöhässä? Ei ole niistä kokemusta.. Mä sain esikoisesta herkällä testillä vahvan plussan jo kp30 vaikka sitä edellinen kierto oli 32pv. Tosin mulla saattoi olla alussa 2 kyytiläistä joten sehän on vaikuttanut siihen jos niin on ollut.
 
Heippa!

Nöhveli Tyhmä täti! Sä voisit kyllä jo saada sen vauvan alkuun, mä oon kyllä niin sitä mieltä :)

Nopponen Periaatteessa pitäisi näkyä, mutta ku tämä naisen keho on niin omituinen, niin koskaan ei voisi siis varmaksi mitään sanoa :D Hirveästi peukutuksia sulle!!

Omaa Täällä odottelen vuotoa. Havaittavissa hieman värillistä (ei paperiin asti tulevaa) "vuotoa". Testi näytti kp25 negaa, joten en odottele muuta kuin tätiä saapuvaksi. Rinnat ovat julmetun kipeät, mutta sekään ei ole toivoani herättänyt. Enkä edes tee uutta testiä, koska tiedän ja olen niin varma, et vuoto alkaa. En käsitä, mikä välivuoto mulla oli tuossa, joka alkoi kp13 ?? Oli aivan oikean kuukautisten oloiset ilman kipuja ja hiukan lyhyempi. Saattoi siis olla menkatkin, kai...

Ei muuteta edelleenkään tuota päivitystä mulle, sama ootella nyt kuukautiset ja muutetaan vasta ku kunnon vuoto alkaa.
Saattaisin ehkä dippailla seuraavassa kierrossa ovista. Ehkä... Ku alkaa olla jo niin jännät paikat tässä sijaisvanhemmuus asiassakin :) Vielä ei ole lapsesta kuulunut, mut ku kohta ollaan valmistuttu ja yleensä lapsi saapuu parissa kuukaudessa jo :heart:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 17.1


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Maeppu: 29v. -- kp 44/28 -- yk 9 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 35/36 -- yk 2 -- 2. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 31/25 -- yk 6 -- 1.lapsi


Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 23/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 11-20


Kp 1-10

saraheinä: 27v. -- 10/30-33 --yk 1-- 2. lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 6/32-42 -- yk 6 -- 1. lapsi


Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Sati Tosi rasittavia nuo ihme välivuodot! :kieh: Mielenkiinnolla odotellaan mitä tuleman pitää...

Nopponen Täällä peukut ja varpaat pystyssä! :)

ON: Ihanaa, tädin vierailu kärsitty ja voipi taas keskittyä uuteen yritykseen.:) Tuli mieleen tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin: ootteko puuhastelujen jälkeen (erityisesti kriittisinä päivinä) pitäneet jalkoja ylhäällä / takamusta tyynyn päällä tai jotain...? Oon miettiny et menisköhän kaverit paremmin oikeaan osoitteeseen, mutta en oo kovin usein jaksanut alkaa temppuilemaan, oviksen aikoihin koettanut vähän koholla pitää. Oon yrittänyt muutenkin pitää matalaa profiilia etten kauheesti mainostaisi että nyt ja nyt pitäs onnistua ja tehdään näin ja noin että onnistuis, tulee tuolle miun ukkelille muuten niin kamalat suorituspaineet. Ja meinaa kyllä mennä itteltäkin vähän maku jos koko ajan liikaa miettii. : /
 
Nöhveli mä pidin koholla ihan huvikseen tuota esikoista yrittäessä, nyt en vielä ole pitäny kun ei ihan vielä ovisaika. Mietin kyllä että pitäiskö jonkun kerran huvikseen, oispahan kaikki keinot hyödynnetty.. Eihän sillä kyllä pitäis olla merkitystä, en ainakaan usko että sen takia ei raskautuis jos ei kohota. Ainakaan yleensä, mistä sitä tietää jos jonkun kohdalla se toimiski.
Käytätkö muuten ovistestejä? Mä en edes hommannut kun mies tuumasi ettei kannata kunhan harrastaa tarpeeksi usein hellyyttä, no niinköhän tapahtuu, ei varmaan tän ekan kuukauden jälkeen jaksa mitään 2vkon maratoonia kuitenkaan. Mutta katsotaanpa sitä enskuussa sitten, nyt mennään ilman. Mä en edes tunne ovista, tiedän vaan limasta milloin se suunnilleen ois tulossa. Toivoisin että ennen elokuuta raskautuisin, meillä on sillon häät niin olis ihana jos ois pieni salaisuus masussa:heart:
 
saraheinä Niin mäkin olen ajatellut, että eipä taida olla raskautuminen paljon jostain jalkojen asennosta kiinni, mutta ehkä siitä jossain tilanteessa vois olla apua että suunnistus menee suuremmalla todennäköisyydellä oikeaan osoitteeseen.:)
Ovistestejä oon tehnyt koko aikana vaan muutaman, kahdessa kierrossa tikutin huvikseni ovisoireiden aikaan. Tässäkin oon mennyt aika fiilispohjalla. En oo niistä paljon lisäinfoa saanut, luottaisin mun tilanteessa enemmän oireisiin, vaikkei niistäkään voi mennä takuuseen tapahtuuko ovista vai ei. Toivotaan että tapahtuu. :)
Ihanaa, teillä on juhlat tulossa! :heart: Häiden laittelu oli kyllä aivan ihanaa aikaa, me mentiin viime kesänä. :)
 
Nopponen
Nöhveli: Mä esikoisen aikaan pidin tyynyä pyllyn alla silloin ku "tosisaan" yritettiin. Tärppi kävi yk4 joten enpäs usko et sillä ois ollu pahemmin merkitystä... ? Nyt en kauheesti oo kiinnittänyt muuhun huomiota kun etten heti pomppaa ylös pesuille touhuilun jälkeen vaan pötköttelen mahdollisimman pitkään... Mut pesuille on aina mentävä, oon sen verran neuroottinen etten osaa vaan käydä nukkumaan aamuun saakka... :rolleyes:

ON: Huomenna aamulla sit ajattelin testailla... Viel ei oo minkäänlaisia menkka-oireita havaittavissa, mutta ei liioin raskaus-oireitakaan... :( Kierron pituudesta en kyl osaa sanoo varmaksi et onko 36 ku toinen kierto vasta kierukan jälkeen, joten jos negaa näyttää ja täti viipyy pitää vaan sit testailla uudemman kerran... Ei paineita (...heh heh, eipä!...) Tulen sit ilmoittelemaan huomenissa kuulumisia... :)
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 18.1


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Maeppu: 29v. -- kp 45/28 -- yk 9 -- 1. lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 36/36 -- yk 2 -- 2. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 32/25 -- yk 6 -- 1.lapsi


Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 24/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 11-20

saraheinä: 27v. -- 11/30-33 --yk 1-- 2. lapsi


Kp 1-10

Nöhveli: 26v. -- kp 7/32-42 -- yk 6 -- 1. lapsi


Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nopponen Hui, tules kertomaan heti mitä testi näyttää!! :) Ja joo, sitä tietysti yrittää aina pötkötellä eikä pompata heti pystyasentoon, mutta kuten sanoit, pakkohan sinne pesulle on päästä melko pian. Oon monesti miettiny et miten mukamas aina kaikissa elokuvissa ihmiset vaan VOI nukahtaa suit sait ilman mitään pesulle menoa... :D

Mä muuten päätin eilen, että kyllä tän täytyy jo olla SE kierto. :D Puol vuotta nyt yritetty, riittäisi mulle.
 
Nöhveli Ja miten ne aamulla voi heti sängyssä alkaa pussailemaan elokuvissa :D Ei oo ees hampaita ehitty pestä, hyi ;)

Nopponen Ja testin tulos? :)

Omaa Meillä nyt on takana eka sossun tyttöjen kotikäynti. Ensimmäinen sovittu tapaaminen viime viikolta peruuntui ja oli siis eilen.
Meni todella mukavasti!
Ja arvatkaa ku perhoset lensi vatsan pohjalla ku toinen sossu kysyi, et miten lyhyellä varoitusajalla te voitte lapsen ottaa !!! Ja mies meni siihen viel vastaan, et miksei lapsi tullut teidän mukana :O Mua niin alkoi jänskättää, et ei voi olla totta, meillä voi olla kohta lapsi!! 29.2 on loppuarviointi ja viimeistään sen jälkeen jäämme odottelemaan puhelinsoittoa, mutta voipi puhelu hyvinkin tulla jo ennen sitä...
Huh huh.. Niin ne vaan nuo kuukaudet vierii!
Mä haluun sit keväällä tulla sinne torille meidän uuden tulokkaan kanssa teitä muita odottajia moikkamaan ;)
 
Nopponen
Ja ikävä kyllä negahan sieltä pärähti... vielä cb:n digitaaliseen joten ei voi kyl väärässä olla... :( Vaikka edelleenkään ei mitään menkka-oireita oo... No ei auta ku alkaa odottamaan menkkoja ja uuteen yritykseen... Harmi ku näyttää kierto vaan pitkittyvän.

Parempaa plussailu onnea muille... :)
 
Hei kaikille!

Anteeksi pitkän aikaa kestänyt hiljaisuus. Täällä on uusi kierto meneillään kp 19 menossa. On ollut melkoinen kuukausi, paljon suruja, menetyksiä perheessä ja toisaalta ihania asioita. Saimme vastikään perheeseen koiravauvan, jota saa paijata ja hoitaa! Kivoja pakkaspäiviä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Maeppu Tervetuloa taas tänne :) Ikävää, että teitä on kohdannut suru :( Mutta tuo koiravauva-uutinen on kyllä ihana :heart: Ihmisen paras ystävä, niin myötä,- kuin vastoinkäymisissä!

Nopponen :hug: Plussaonnea sinulle tulevaan kiertoon!!

Omaa Ja onneksi vuoto saapui... eli mulle saa merkitä nyt kp 1 yk7. Eikä ole pettymystä ku ei olllut edes yritystä tässä kuussa ku tuli väliin se tyhmä välivuoto, todennäköisesti en edes ovuloinut!
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Torstai 19.1


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nopponen: 27v. -- kp 37/36 -- yk 2 -- 2. lapsi


Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 25/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi


Kp 11-20

Maeppu: 29v. -- kp 20/28 -- yk 10 -- 1. lapsi
saraheinä: 27v. -- 12/30-33 --yk 1-- 2. lapsi


Kp 1-10

Nöhveli: 26v. -- kp 8/32-42 -- yk 6 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 2/25 -- yk 7 -- 1.lapsi


Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Heissan tyttäret!

Maeppu Mukava kuulla sinustakin! Ja kiva että teillä on siellä pieni karvavauva hoidettavana! :heart: Harmi että surua ollut teidän perheessä, voimia! :hug:

Nopponen No höh! :hug: Toivottavasti ei veny kierto kovin pitkäksi! Se on oikeesti niin hanurista kun alkaa kierrot huiteleen tuolla 36+. Riittäis mulle kyllä ihan hyvin 28. :kieh:

Sati Kyllä niin nopeasti edistyy tuo teidän projekti! :) Pitäis vaan ruveta munkin sitä mahaa kasvattamaan, että pääsisin minäkin sinne torille... :kieh:

Tuntuu niin pitkältä ootella taas ovista, menispä nopeasti tää kierto ja olis lyhyt. Noh, eteenpäin vaan sanoi mummo lumessa. :D
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 20.1


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nopponen: 27v. -- kp 38/36 -- yk 2 -- 2. lapsi


Kp 21-29

mamitsi: 27v. -- kp 26/28-32 -- yk 5 -- 3. lapsi
Maeppu: 29v. -- kp 21/28 -- yk 10 -- 1. lapsi


Kp 11-20

saraheinä: 27v. -- kp 13/30-33 --yk 1-- 2. lapsi


Kp 1-10

Nöhveli: 26v. -- kp 9/32-42 -- yk 6 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- Kp 3/25 -- yk 7 -- 1.lapsi


Tjot / Kp ??

Onnellinen<3: 24v. -- tjot -- 1. lapsi
Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Maria-80: 31v. -- heinäkuu 2011 - 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- aloitusajankohta? -- 4. lapsi
Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Heippa tyttäret!

Mulla kävi mielessä, että olis kiva tavata tämä porukka :) Voisin ihan hyvin järjestää meille tyttöjen illan hyvän ruoan ja juoman merkeissä ja samalla voitaisiin tutustua toisiimme livenä.
Eihän ole pakko olla masua tavataksemme? Eikö sitä voi tutustua jo etukäteen... Tai sitten ryhmätreffit sinne torille kesällä :D

Omaa Tänään valitsin sitten uudet tapetit tulevan sijaistyttömme makuuhuoneeseen. Myyn kaikki entiset kalusteet pois ja sitten peräkärryn kanssa Ikeaan ostamaan uudet tilalle! Voi mahoton ku minä olla kovasti innoissaan :D
 
Nopponen
Sati:Olisi kyllä mukava tavata, itse asun kyl täällä 150km päässä oulusta mutta eipä se mitään haittaa kunhan vapaata saa järjestettyä.... :) Ollaankin tulossa esikoisen kanssa hoploppiin täältä kaukaa ku eihän täällä "maalla" sellaisia paikkoja ole. Tyttö pari kertaa jo käyny siellä niin nyt sit viime syksystä asti ku viimeks käytiin jatkuvaa höpötystä "Milloin mennään hoploppiin?" Tuli sit luvattua et äidin lomalla sit ja nyt siihen lomaan ei enää oo ku pari viikkoa... :)

ON:Niin rasittavaa tämä odotus!!!! Menkat kaks päivää myöhässä eikä mittän oireita että alkaisivat vähään aikaan! Epätoivo iskee et jos kierrot venyy 2kk pituisiksi ettei tärppi käy koskaan!!!! ( joo ei saisi viel kyl valittaa ku yritetty vasta 2 kiertoa, anteeksi... :ashamed:) Mut tää on mulle ihan uutta et menkat ei tuu! Ennen esikoisen syntymää menkat tuli liiankin usein... Nyt ku kierukka piti tädin poissa 3v. meni kierrot ihan sekaisin, liekkö vaihdevuodet kohta alkaa... :LOL: Mut anteeksi nyt vuodatus mut murehdin niin jo etukäteen että en millään pysty ennkoimaan ovista jne... Eikä suoraan sanottuna jaksa harrastaa "pakko-hellyyttä" ihan oikeasti montaa viikkoa esim. jktp-taktiikalla... Maku se siitäkin hommasta menee ennen pitkää... :) Nyt ajattelin vaan kuitenkin yrittää "kärsivällisesti" odotella ja testata kai se pitää ens viikon puolivälin jälkeen jos ei vieläkään vuotoa ala kuulua.

Lähden nyt pois täältä valittamasta ja palaan taas asiaan, toivottavasti valoisemmalla asenteella... Alkaa muitakin varmaan jo masentaan... :|

Plussauksia kaikille! :)
 

Yhteistyössä