Nöhveli En kyllä tykkää, että sulla on paha mieli
Voimahali!! Itsellä oli juuri tuollainen olo, joka helpottui kun päätimme ryhtyä tähän sijaisvanhemmuuteen. Enää ei tarvitse pelätä etteikö saisi tulla äidiksi.
Ja vaikka me toiset täältä tsempataan ja pidetään lippua korkealla, niin silti itse yleensä negatestin jälkeen kuitenkin tietää, että tässähän tämä oli taas tällä erää!
Mutta siitä huolimatta haluan kannustaa sinua!
Meillä on yritystä kohta kolme vuotta takana ja yksi keskenmeno, enkä ole siltikään jaksanut menettää uskoa paremmasta
Ja juurikin sosiaalityttöille sanoin, että on luojan kiitos, ettemme ole saaneet lasta silloin kun aloimme ekan kerran yrittämään. Meillä oli omassa elämässä aivan liian monta asiaa käymättä läpi, et jos siihen oli sekaan tullut vielä huutava kakkakone, niin ei kyllä osaisi sanoa, olisiko asiat oikeasti näin hyvin kuin mitä ne nyt on, vaikkakin ilman lasta!
Minä itse uskon niin siihen, että elämä ohjaa
Ja jos omaa unelmaa jaksaa odottaa ja siihen uskoa vastoinkäymisistä huolimatta, olen aivan varma, että sen myös saa.
Huostaanotot vähenisivät todella paljon, jos ihmiset eivät saisi lasta vain sormea napsauttamalla! Jos heidät laitettaisiin yhtälailla puntaroimaan oman parisuhteen kestävyys sen paineen alla, mitä me monet täällä käymme, niin monet ymmärtäisivät ennemmin erota kuin hankkia siihen liittoon lasta. Varmasti ymmärrät, mitä tällä asialla tarkoitan
Me olemme mieheni kanssa kasvaneet aivan valtavasti tämän prosessin myötä! Ja huomaamme, että vasta nyt olemme oikeasti valmiita ottamaan ja antamaan pienelle hyvä ja turvallinen elämä. Viisi vuotta saimme toisiimme tutustua ja meidän tapauksessa se aika olikin juuri oikean verran. Nyt olemme jotenkin niin onnellisia ja olemme löytäneet sen oman paikkamme oikealla tavalla toisen elämässä.
Olen Nöhveli niin varma, että teidän aikanne vielä tulee. Tottakai saa tuntea pahaa oloa ja surra ja niin ehdottomasti kannataakin tehdä.
Itse olen vastannut ihmisille kun he kysyvät, että enkö ole katkera siitä kun omat muut siskot ovat kaikki saaneet lapset, mutta minä en. Vastaan heille, että en! Minulla on niin paljon muuta sellaista, mitä he eivät tule elämässään varmastikaan koskaan saamaan. Ja olen jatkanut myös näin, että ihminen ei voi saada kaikkea haluamaansa, minä olen saanut kaiken muun, mutta en omaa biologista lasta. Mutta kukaan ei voi minulta viedä sitä, ettenkö voisi olla ÄITI :heart:
Omaa lyhyesti Minulla näytti, että vuoto alkaa. Jonnin verran tamponiin jäi punaista muutaman päivän ajan, mutta nyt ei juurikaan mitään (?) Rinnat ei ole kipeät, ei ole menkkaoireita, eikä mitään muutakaan. Paitsi alaselkä julmetun kipeä (leikattu pullistumat reilu kaks vuotta sitten, johtuu siis siitä). Siis oikeaa vuotoa ei ole ollut ollenkaan.
Että onpa kovin kiva taas päätellä, et oliko muka menkat siis siinä vai päättikö joku TAAS sotkea kiertoni totaalisesti!
No enpä jaksa murehtia
Lähdemme huomenna taas kelkkailemaan kun vihdoin ilmat lauhtui. Kävimme veljieni kanssa tekemässä kaksi viikkoa sitten 400kilometrin lenkin melkien 30 asteen pakkasessa. 200km jälkeen nukuimme yön yli ja aamulla jatkoimme. Kellään ei palellut! Varusteet ovat sen verran hyvät
Ja eilen myin pois edellisten sijaislapsiemme sängyt, jotta saan uudelle tulokkaalle ihka omat kalusteet. Kovasti sormia syyhyttää, mutta ehkä kuukauden maltan vielä!
Ihanaista viikonloppua kaikille :heart: