Oulun seudun kuumeilijat!

saraheinä Apua! Sinäpä tempun teit! :O Suuren suuret onnentoivotukset!! :heart: Toivotaan, että kaikki menee hienosti ja kyytiläinen pysyy tiukasti matkassa!

Nyt voidaankin kaikki sitten noudattaa tätä esimerkkiä... ;)
 
Onnittelut saraheinä :hug: Ihan mahtavaa! Noin se vaan plussanneiden pino kasvaa.. ja sehän se on tarkoituskin :)

Nöhveli voi kumpas olisi jo sun vuoro. Mää niin kovasti sitä toivon <3

Ommaanappaa vähäsen (ihanasti oululaisittain sanottuna): täällä kyllä oli viime viikon lopulla niin vahvat ovisoireet, että oksat pois. Ovista en voinut testata, mutta oireet olivat kyllä niin vahvat (vatsanippailua, ja äärimmäisen kovaa valkovuotoa tai jotain sen tyylistä). Ensimmäinen terokuuri siis takana ja toivonmukaan mun kroppa alkais toimimaan kuten pitääkin. Voi kumpa käviskin niin hyvin. Harmillisesti ovista ei pystytty hyödyntämään ollenkaan. Ehkä olimme hieman liian myöhässä, joten mitään tuloksia en uskalla odotella tässä kuussa.. Tai muutenkaan. Olisin onnellinen jo oman kierron löytymisestä :) Eilen aloitin sitten taas terojen syönnin, ja syön niitä kp15-24.

Eipä mulle muuta, piinaillaan ;)
 
Oikein paljon onnea saraheinälle! Minä taidan jäädä taustailemaan, kun en ehdi käymään täällä ja on niin paljon tohinaa elämässä tuon koiranpennun tms. kanssa. JOka tapauksessa minulla on taas uusi kierto alussa ja kp 9 menossa. Oikein paljon tsemppiä kaikille ovisteluun ja odotteluun!
 
Saraheinä Suuret onnittelut teidän perheelle!! :heart: Ihania uutisia..

Nöhveli Voisitko sä olla sit vuorossa? Mä kovasti toivon ja ehkäpä jopa eniten aina seuraankin sinun tilannettasi täällä käydessäni ;)

Omaa Täällä näyttää vuoto alkavan. Onneksi nyt kierto näyttää tasaantuvan. En odottanutkaan mitään, sillä ovis tuli meni ilma peittojen heiluttelua. Oli mies juurikin tuona aikana pois kuvioista.
Keskiviikkona meillä on toinen sossun tyttöjen kotikäynti :) Aina vaan ollaan lähempänä! Me sitä ei voida lainkaan sanoa, että millon tulee "laitokselle" lähtö :LOL:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 7.2


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29

Nöhveli: 26v. -- kp 27/32-42 -- yk 6 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 21/25 -- yk 7 -- 1.lapsi

Kp 11-20

Nopponen: 27v. -- kp 18/36-38 -- yk 3 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 17/? --yk 3, 1.Tero -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 12/29-33 -- yk 6 -- 3. lapsi

Kp 1-10


Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Viimeksi muokattu:
Maeppu Siirsin sinut taustailemaan. (Laitoin taustailijat samaan tjottailijoiden ja kp??-kanssa, niin ei tarvitse omaa pinoa tehdä. Jos näitä alkaa tulla enemmän, niin tehdään sitten oma pinonen.) Tulehan viimeistään kertomaan, milloin saa sinut siirtää plussanneisiin! ;) Mukavia talvi-ja kevätpäiviä sinulle ja tietysti paljon paljon plussausonnea! ++++:whistle:

Onnellinen<3 Hyvältä vaikuttaa! =)

Sati Kiitos tsempityksestä. :heart: Mun edesottamuksia taitaa olla hyvin helppo seurata, kun jatkuvasti oon täällä höyryämässä ties mistä asiasta. :LOL: :ashamed:

Ja kiitos tsemppailuista muillekin! :) Alkaa vaan enenevässä määrin pelottaa, että täti sieltä tulee taas. Ei minkäänlaisia raskausoireita, nyt dpo9-10. Enkä millään jaksa uskoa, että mulla olisi oireeton alkuraskaus, kun kaikki muut sinne liittyvät asiat aiheuttaa huonoa oloa ja kipuja. Noh, kattellaan.

Laittakaahan lämpimästi vaatetta! :)
 
Nöhveli Päivittäisitkö vielä hieman minun tietoja? Aloitin tosiaan jo toisen tero-kierron, joten pitäisi olla:
Onnellinen<3: 24v. -- kp 17/? --yk 3, 2.Tero -- 1. lapsi

Minä ite en vaan osannu sillon laskea :O

Huhhuh, mittarissa -29,1 ja aamulla oli vielä enemmän. Siispä kotikonttoripäivä peiton alla :) Onneksi on tällainen mahdollisuus.
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Keskiviikko 8.2


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29

Nöhveli: 26v. -- kp 28/32-42 -- yk 6 -- 1. lapsi
Sati: 32v. -- kp 22/25 -- yk 7 -- 1.lapsi

Kp 11-20

Nopponen: 27v. -- kp 19/36-38 -- yk 3 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 18/? --yk 3, 2.Tero -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 13/29-33 -- yk 6 -- 3. lapsi

Kp 1-10


Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
:wave: Minä ainakin käyn täällä edelleen kurkkimassa, ei vain ole tullut kommentoitua mitään.. Samoin on tainnut hiljentyä tuo plussanneiden ketju.

Mutta omat kuulumiset: puoliväli häämöttää, nyt mennään 19+4
Kun viikot ilmoittaa, tuntuu, että hui, nyt jo... Mutta välillä aika tuntuu matelevan, kun on odottanut mahan kasvua, liikkeitä ja mitä milloinkin. Nyt pikkuhiljaa alkaa tuntua, että tyypin liikkeet tuntuisi, vaikka välillä iskee ihan suunnaton epävarmuus. Miten se muka voi tuolla elellä ihan omaa elämäänsä?

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille. Toivottavasti niitä uusia plussia ilmeistyisi mahdollisimman pian, etenkin pisimpään täällä roikkuneille niitä toivoisi erityisesti.

Hengessä mukana :)
 
Onnenmuru :wave: Mukava kuulla kuulumisia! Sinä siellä jo porskuttelet pitkällä! :) Hirmuisesti voimia ja onnea loppuraskauteen!

ON Aamulla testasin hätäpäissäni negan (dpo12). Hittolainen. :headwall: Oli niin hyvät oireet jo parina päivänä (järkky väsymys, alaselkä kipeä, nippailut sivuilla ja keskellä, painon tunnetta, omituista oksettavaa oloa), yöllä oli tosi tuskainen olo ja "pallo" alamahalla. Olin ihan satavarma että pakko siellä jotain elämää on olla, kun ei oo aiemmin tällaista ollut. Tänään vähän lievemmät oireet, maha sekaisin ja lämpöä. Mitä halvattua se tällainen meinaa??! Vitsin pimpulat, ei musta taida ikinä tulla äitiä. :'( *huokaus* No, ei auta ku kattella mitä vkloppu tuo tullessaan. Ja testata uudestaaan myöhemmin jos oireet ei helpota.
 
nöhveli kyllä susta vielä tulee:hug: uskotaan niin:) jospa testasit vaan liian aikasin. Mä oon jotain kirjotellu tuolla lokakuisissa kun ei meidän plussaketjussa tosiaan ketkään enää kirjottele. Olisko ne facebookissa? Ite en edes kuulu enkä varmaan liitykkään, ainakaan vielä toistaiseksi.
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Perjantai 10.2


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->

Nöhveli: 26v. -- kp 30/32-42 -- yk 6 -- 1. lapsi

Kp 21-29

Sati: 32v. -- kp 24/25 -- yk 7 -- 1.lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 21/36-38 -- yk 3 -- 2. lapsi

Kp 11-20

Onnellinen<3: 24v. -- kp 20/? --yk 3, 2.Tero -- 1. lapsi
mamitsi: 27v. -- kp 15/29-33 -- yk 6 -- 3. lapsi

Kp 1-10


Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
saraheinä Kiitos tsemppauksesta, saa nähdä miten käy. Ei oo vaan toiveet enää kovin korkealla. Kävin yks päivä siellä lokakuisissa kattelemassa ja kyllä melkeestä itku pääsi, ku mietin että en taida siihenkään ryhmään päästä. Tää on niin väsyttävää välillä. :'(
 
Nöhveli En kyllä tykkää, että sulla on paha mieli :( Voimahali!! Itsellä oli juuri tuollainen olo, joka helpottui kun päätimme ryhtyä tähän sijaisvanhemmuuteen. Enää ei tarvitse pelätä etteikö saisi tulla äidiksi.
Ja vaikka me toiset täältä tsempataan ja pidetään lippua korkealla, niin silti itse yleensä negatestin jälkeen kuitenkin tietää, että tässähän tämä oli taas tällä erää!
Mutta siitä huolimatta haluan kannustaa sinua!
Meillä on yritystä kohta kolme vuotta takana ja yksi keskenmeno, enkä ole siltikään jaksanut menettää uskoa paremmasta :) Ja juurikin sosiaalityttöille sanoin, että on luojan kiitos, ettemme ole saaneet lasta silloin kun aloimme ekan kerran yrittämään. Meillä oli omassa elämässä aivan liian monta asiaa käymättä läpi, et jos siihen oli sekaan tullut vielä huutava kakkakone, niin ei kyllä osaisi sanoa, olisiko asiat oikeasti näin hyvin kuin mitä ne nyt on, vaikkakin ilman lasta!
Minä itse uskon niin siihen, että elämä ohjaa :) Ja jos omaa unelmaa jaksaa odottaa ja siihen uskoa vastoinkäymisistä huolimatta, olen aivan varma, että sen myös saa.
Huostaanotot vähenisivät todella paljon, jos ihmiset eivät saisi lasta vain sormea napsauttamalla! Jos heidät laitettaisiin yhtälailla puntaroimaan oman parisuhteen kestävyys sen paineen alla, mitä me monet täällä käymme, niin monet ymmärtäisivät ennemmin erota kuin hankkia siihen liittoon lasta. Varmasti ymmärrät, mitä tällä asialla tarkoitan :)
Me olemme mieheni kanssa kasvaneet aivan valtavasti tämän prosessin myötä! Ja huomaamme, että vasta nyt olemme oikeasti valmiita ottamaan ja antamaan pienelle hyvä ja turvallinen elämä. Viisi vuotta saimme toisiimme tutustua ja meidän tapauksessa se aika olikin juuri oikean verran. Nyt olemme jotenkin niin onnellisia ja olemme löytäneet sen oman paikkamme oikealla tavalla toisen elämässä.
Olen Nöhveli niin varma, että teidän aikanne vielä tulee. Tottakai saa tuntea pahaa oloa ja surra ja niin ehdottomasti kannataakin tehdä.
Itse olen vastannut ihmisille kun he kysyvät, että enkö ole katkera siitä kun omat muut siskot ovat kaikki saaneet lapset, mutta minä en. Vastaan heille, että en! Minulla on niin paljon muuta sellaista, mitä he eivät tule elämässään varmastikaan koskaan saamaan. Ja olen jatkanut myös näin, että ihminen ei voi saada kaikkea haluamaansa, minä olen saanut kaiken muun, mutta en omaa biologista lasta. Mutta kukaan ei voi minulta viedä sitä, ettenkö voisi olla ÄITI :heart:

Omaa lyhyesti :) Minulla näytti, että vuoto alkaa. Jonnin verran tamponiin jäi punaista muutaman päivän ajan, mutta nyt ei juurikaan mitään (?) Rinnat ei ole kipeät, ei ole menkkaoireita, eikä mitään muutakaan. Paitsi alaselkä julmetun kipeä (leikattu pullistumat reilu kaks vuotta sitten, johtuu siis siitä). Siis oikeaa vuotoa ei ole ollut ollenkaan.
Että onpa kovin kiva taas päätellä, et oliko muka menkat siis siinä vai päättikö joku TAAS sotkea kiertoni totaalisesti!
No enpä jaksa murehtia :) Lähdemme huomenna taas kelkkailemaan kun vihdoin ilmat lauhtui. Kävimme veljieni kanssa tekemässä kaksi viikkoa sitten 400kilometrin lenkin melkien 30 asteen pakkasessa. 200km jälkeen nukuimme yön yli ja aamulla jatkoimme. Kellään ei palellut! Varusteet ovat sen verran hyvät :)
Ja eilen myin pois edellisten sijaislapsiemme sängyt, jotta saan uudelle tulokkaalle ihka omat kalusteet. Kovasti sormia syyhyttää, mutta ehkä kuukauden maltan vielä!

Ihanaista viikonloppua kaikille :heart:
 
Sati :heart: Kylläpä olit kauniisti kirjoittanut, ihan tippa tuli silmään. Niinhän se on, että kyllä se meidänkin vuoro vielä tulee. Uskon, että se vauva tulee just sitten kun sen on tarkoitus ja paras mahdollinen aika tulla. Ja jos ei tule, niin sitten sekin on tarkoitettu niin. Ja uskon, että jos vaan jaksaa toivoa ja unelmoida, niin kyllä ne unelmat sieltä joskus toteutuu. Mutta kyllähän se välillä ottaa melko koville se kaipaus. Ei vain jaksaisi odottaa. :'( Pahinta ehkä oikeastaan on se epätietoisuus, kun ei voi tietää missä vika. Ja nämä "väärät hälytykset" ottaa niin päästä, oireita on vaikka armeijapataljoonalle jaettavaksi, mutta mitään ei tapahdu.
On tässäkin ajassa jo huomannut sen, että mitä kauemmin jotain joutuu odottamaan, sitä enemmän sitä osaa arvostaa. Tuntuu, että se suhtautumistapa olisi jollain tapaa erilainen, jos olisin itse heti ekasta kierrosta raskautunut. (En kuitenkaan halua vähätellä niitä ekasta kierrosta raskautuneita äitejä, heillä se onkin onni potkaissut!:)) Mutta jos itseäni ajattelen, niin ehkä on vain hyvä, että tämä on mennyt näin. On saanut tutustua omaan kroppaan paremmin, tästä on tullut meidän yhteinen projekti miehen kanssa ja ennenkaikkea on ymmärtänyt, ettei tämäkään ole mikään itsestäänselvä tänne-mulle-heti-kaikki-nyt asia, jota ehkä aluksi sen kuvitteli olevan. (Ihan totta tuo mitä sanoit, että kyllä lasten olot paranisi tosi paljon, jos ei olisi tuota "naps-vaan" mahdollisuutta...)
No, mutta sen oman unelman eteen on vaan tehtävä töitä ja jaksaa painaa, vaikka välillä niin veemäiseltä tuntuukin. Ehkä tästä noustaan taas. En kyllä aio luovuttaa, ennenkuin mulla on se pieni tuhiseva nyytti kainalossa! Onneksi oon siinä suhteessa siunattu rautaisilla hermoilla, että läpi mennään vaikka harmaan kiven, mutta luovuttaa en tietyissä asioissa aio. :heart:

Ja asiasta tuhanteen: Oikeasti, jotain ihan käsittämättömiä noi sun vuodot!? :hug: Höh. No, ilmoittelehan sitten kun haluat päivitystä listaan! Hyviä kelkkailukelejä!=) Ja ei muuta kuin lastenhuonetta sisustamaan! Mitä tässä oon sun juttuja lueskellut, niin kyllä joku pieni saa susta niin loistavan äidin, että oksat pois! :heart:
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Maanantai 13.2


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29

Sati: 32v. -- kp 27/25 -- yk 7 -- 1.lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 24/36-38 -- yk 3 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 23/? --yk 3, 2.Tero -- 1. lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 18/29-33 -- yk 6 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Nöhveli: 26v. -- kp 1/32-42 -- yk 7 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 
Nöhveli Kiitos ihanasta kommentista viitatetn, että minusta tulee hyvä äiti :heart: Se on niin totta! Rakastan sen lapsen ehjäksi, jonka tulemme saamaan!!
Sinä sitten tipahdit tuonne listan hännille :hug: Tyhmää, tyhmää!
Mutta toivoa ei ole menetetty, ei sinun eikä minun :) Me ollaan vahvoja ja näytämme, että me otamme sen, mikä meille kuuluu!!

Omaa Voisit Nöhveli mulle päivittää nyt kp7/25 yk 8. Mä en enää tiedä, mitä tämä mun kroppa tahtoo mulle sanoa ku on sekaisin ku seinäkello! Mutta en jaksa uskoa, että näin paljon mennään yliajalla, joten se "vuoto" mitä tuossa oli pari päivää, oli varmaankin sit mukamaste menkat. Ihan tosissaan nyt vittuilemaan alkoi mulle :kieh:
Tein tänä aamuna varmuudella testin, joka näytti negaa (osasin sitä odottaakin). Siksi tein, ku syön 800mg buranaa selkäkipuun kuurina. Mut jotain outoa kuitenkin tapahtuu. Mulla on nyt aika runsas melko "kirkkaan" värinen valkovuoto ja todella nestemäistä (?). Jopa jo lähelle ovulaatiolimoja lähentelee! Ostin apteekista ovulaatio-testejä ihan vain siksi, että näkisin ovuloinko lainkaan ku nuo menkat ovat tosiaan päin vaikka ja mitä... Ajattelin, että voisin tässä jo vaikka ihan tänään tehdä ekan testin.

Kävimme tosiaan kelkkailemassa. 240km:n lenkin tekasimme päivän aikana :) Kyllä siinä kunto kasvaa todellakin! Ikävästi sattui vasempaan ranteeseen ku tää tyttö tuli nyppylälle liian lujalla vauhdilla ja tottahan kelkka teki ilmalennon. En osannut varautua tarpeeksi laskuun, joten vasemman käden ote lipesi ja taittui todella ikävän tuntosesti. Nyt etupuolella kämmentä on tuollainen iso mustelma :D
 
Liitympäs minäkin tänne vaikka ajattelin että jätän nyt nämä palstailut väliin :LOL: Ajattelin että jos taas tänne liityn niin menee vallan vauvantekohommiksi, vaikka ei niitä vauvoja tehdä kun niitä saadaan. Ja sitten tulee kauhee ressi ku muut plussaa ja minä en :ashamed: Mutta siis, ens maanantaina lähtee kierrukka pois ja vauva saa luvan tulla.

Marlin: 28v -- 25/28 -- yk -- 3.lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Nopponen
Tervetuloa Marlin! :)

Sati: Ihanan tarinan kerroit... Tippa tosiaan tuli silmään. :)

Nöhveli: :hug: Jaksamista sinulle... :heart: Uusi kierto on uusi mahdollisuus!!! :)

ON: Täältä suunnalta on ollu hiljaiseloa kun oon vaan sairastellu tän kierron. Mykoplasmaa epäillään, tulokset saa vasta tällä viikolla. Kova antibioottikuuri menossa jonka seurauksena hiivatulehdus. Mulla piti olla tällä hetkellä talviloma, joka muuttui sairaslomaksi... Onneksi oli niin ihana lääkäri et kirjoitti mun koko lomalle sairasloman niin lomani saan siirrettyä myöhempään kevääseen... Ei ois mitään kyl voinu tehdäkään ku flunssa alkoi helpottaa mut lääke aiheuttaa mulle päivittäistä pahoinvointia ja väsymystä. Pahoinvointi on just samanlaista ku esikoista odottaessa mut kp:t ei millään passaa et oireilisin sen vuoksi et olis tärpänny. Ainakin esikoisen kohdalla pahoinvointi astui kuvioon vasta 6 viikosta eteenpäin. Ja tää alkoi just ku aloitin viime viikolla tän lääkekuurin et ikävä kyllä tää johtuu ihan selvästi vaan siitä... Jaksais paremmin tätä fiilistä ku tietäis et johtuu jostain muusta.

Näin äsken unta et tein kaks r-testiä ja komeat plussat pärähti tikkuihin... En saanu sit enää unta... Toivotaan et oli enneunia. Peittojakin kuuliaisesti heiluteltu melko hyvästi vaikka mieskin ollu kipeenä ja lääkekuurilla... Mut nyt ku tää pahoinvointi astui mukaan ei enää huvittanu... Toivotaan et kp 20 saakka riitti heiluttelut.. (viimeksi ovis melko varmasti vasta kp22, joten muutama päivä ois varmaan viel pitäny jaksaa mut ku ei vaan jaksanu!!!!)

Toivotaan kaikille plussia!!! Ja jaksamisia projektiin. Sekä ihanaa ystävänpäivää kaikille!
 
Oulun seudun yrittäjät & kuumeilijat

Tiistai 14.2


Yrittäjät:


Nimimerkki: ikä -- kp -- yk/yv -- haaveissa

Kp 30 -->


Kp 21-29

Marlin: 28v. -- kp 26/28 -- yk -- 3.lapsi
Nopponen: 27v. -- kp 25/36-38 -- yk 3 -- 2. lapsi
Onnellinen<3: 24v. -- kp 24/? --yk 3, 2.Tero -- 1. lapsi

Kp 11-20

mamitsi: 27v. -- kp 19/29-33 -- yk 6 -- 3. lapsi

Kp 1-10

Sati: 32v. -- kp 8/25 -- yk 8 -- 1.lapsi
Nöhveli: 26v. -- kp 2/32-42 -- yk 7 -- 1. lapsi

Tjot / Kp ?? / Taustailijat

Moonbride: 21v. -- tjot -- 1. lapsi
miiku84: 27v. -- kp 1/? -- tjot -- 2.lapsi
Maeppu: 29v. -- yk 11 -- 1. lapsi

Hiljentyneet

Adalemina: 23v. -- 3. lapsi
Tuuska: 25v. -- 3. lapsi
Maria-80: 31v. -- 2. lapsi
Marmuska: 38v. -- 4. lapsi


Kuumeilijat:


Nimimerkki: ikä -- mahd. aloitusajankohta -- haaveissa

Sennay: 22v. -- toukokuu 2012 -- 1. lapsi
stream: 25 v. -- tammikuu 2012 -- 1. lapsi


Plussat:


Emmuska10: 28v. -- yk 3 -- 2. lapsi
felina: 25v. -- yk 1 -- 1. lapsi
anneli80: 31v. -- yk 11 -- 2. lapsi
Empun odottaja: 28v. -- yk 5 -- 3. lapsi
Vilhelmiina78: 33v. -- yk 3 -- 1. lapsi
Onnenmuru: 29v. -- yk 5 -- 1. lapsi
Lily08: 24v. -- yk 3 -- 2. lapsi
nachopallo: 26v. -- yk 1 -- 2. lapsi
mami2010: 25v. -- yk 1 -- 2.lapsi
Adalmis: 27v. -- yk? -- 2. lapsi
Mesikämmen: 21v. -- yk 6 -- 1. lapsi
fantasygirl: 29v. -- yv 2 -- 1. lapsi
saraheinä: 28v. --yk 1-- 2. lapsi

Plussanneiden vanha ketju

Plussanneiden uusi ketju
 

Yhteistyössä