Oululaiset!

• Viestiketjun aloittaja Emmanmamma
  • Ensimmäinen viesti
Emmanmamma
Tää saattaa tietysti tulla monelle liian äkkiä. Vois sopia ens kuullekkin jonkun päivön jos useampi pääsisi. Viimeksi äänestettiin Pannu ruokapaikaksi. Tosin kaikki muut paitsi Tallu perui ja me mentiin kahdestaan. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 16:15 Emmanmamma kirjoitti:
Tää saattaa tietysti tulla monelle liian äkkiä. Vois sopia ens kuullekkin jonkun päivön jos useampi pääsisi. Viimeksi äänestettiin Pannu ruokapaikaksi. Tosin kaikki muut paitsi Tallu perui ja me mentiin kahdestaan. :)
Voishan sen tosiaan sopia ensi kuulle paremmin saatas (ehkä) enemmän porukkaa kasaan.Tai mulle on aivan sama pitääpä seurailla mitä tästä kehittyy :D <br><br>

No mä olen myös mukana. Mulle käy syyskuun eka vkonlopun jälkeen mikä vkonloppu tahansa. Arki-illoin en pääse kun mies on töissä. Miten ois vaikka 9.9 LA?
Ja pannu kuulostaa ihan hyvälle. Toki muutakin saa ehdottaa mutta ihan noihin pikaruokapaikkoihin en viittis lähteä kun kerrankin pääsee jonnekin :D

ois ihan hirmu kivaa oikeesti tavata, mäki oon jopa kypsynyt ajatukselle. mut mulla ongelmaksi tekee yleensä juuri se etten saa hoitajaa. mä ehdotan lelutapulin leikkipaikkaa, haetaan vaikka street cafesta ruokaa mukaan (ihania uuniperunoita ja salaattia) :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:20 oululainen kirjoitti:
Kaikki joita kiinostaa äidit, isät, lapset miksei mummot ja papatkin... :)

Tavataan Stockmannin Vintin kahvilassa (4krs.) keskiviikkona 6.9. klo 13.00 tervetuloa mukaan ja nähdään!
=)
onko jotain ilmoittautumislistaa tai jotain, en mene ihan sokkona jos esim ketään ei tulekkaan. jonkinlainen organisointi on mielestäni järkevämpää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:20 oululainen kirjoitti:
Kaikki joita kiinostaa äidit, isät, lapset miksei mummot ja papatkin... :)

Tavataan Stockmannin Vintin kahvilassa (4krs.) keskiviikkona 6.9. klo 13.00 tervetuloa mukaan ja nähdään!
=)
Itekkö ajan päätit vai onko teillä jotain muuta kautta sovittu sinne tapaaminen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 16:09 oululainen kirjoitti:
Kaikki ovat tietysti tervetulleita uskonnosta tai ihon väristä riippumatta. =) Ei mitään ilmoittautumista vaan tavataan Vintin kahvilassa klo 13. Paikalle tulevat ne jotka pääsevät. ;)
kerro toki kuinka moni tuli paikalle =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 00:09 fjonga kirjoitti:
\
Kaikki ovat tietysti tervetulleita uskonnosta tai ihon väristä riippumatta. =) Ei mitään ilmoittautumista vaan tavataan Vintin kahvilassa klo 13. Paikalle tulevat ne jotka pääsevät. ;)
Tuo aika tuli kyllä aika äkkiä ei tainnut moni päästä paikalle :/
Mulle ei kyllä muutenkaan tommoset ajat käy kun pitää olla hakemassa eskarilaista tekemässä välipalaa koululaisille ym. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 14:59 pumppernikkeli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 00:09 fjonga kirjoitti:
\
Tuo aika tuli kyllä aika äkkiä ei tainnut moni päästä paikalle :/
Mulle ei kyllä muutenkaan tommoset ajat käy kun pitää olla hakemassa eskarilaista tekemässä välipalaa koululaisille ym. :/
ni ja mä en kyllä minkään harmaan järjestämiin hommiin lähde. mielummin niin että vaikka ap emmanmamma (sori nykyistä nikkiä en osaa kirjoittaa :ashamed: ) järkkää, ja jonkinlainen organisointi pitää olla...

tosi ennakkoluuloista porukkaa... :( miks ei harmaan järjestämä käy, ihan samahan se on. :whistle: ja eihän aikaa voi kaikilta erikseen kysellä kun ei yhteistä aikaa kuitenkaan löytyis. parempi et joku päättää ja ne sit menee ketkä pääsee ja ketä kiinnostaa. =) Tosi kiva idea minusta, mut mä en enää pääse tollasiin ku oon jo töis. :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.09.2006 klo 19:02 fjonga kirjoitti:
6. päivä sopis mulle paremmin. tosin mulla saattaa olla sillon työvuoro...mut yritän olla vapaalla! Minne mentäs?
Ehdotuksia otetaan vastaan. Viimeksi eniten ääniä saanut paikka valittiin. Tosin tapasimme Tallun kanssa silloin kahdestaan, kun muut peruivat viime tingassa. Eli ilmoittautuminen voisi olla edes jonkin verran sitova. Tietysti sairastapaukset sun muut ymmärretään, mutta ei mitään sellaista, että ukko päättääkin lähteä johonkin ja jää sen takia ilman lastenvahtia. Eli selväksi sitten kotijoukoille ja muille tämä tapaaminen. :D

Yhteistyössä