Oululaiset äidit!

Alkuperäinen kirjoittaja Lucylinn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mami2010:
Ilmoittaudun mukaan :D
Olen 24 ja poika 3kk ja asutaan Kuivasjärvellä. Missäs päin te asutte?
Tervetuloa! :wave: Me asutaan hirveässä, kamalassa, pahamaineisessa Rajakylässä.:D;)
Ja me Haapalehdossa :) Ja minä olen 23v. Lapset 3v. ja 5v. Ja sinkku olen :D
Niin ja minut tavoittaa myös mesestä (ja sähköpostista) osoitteella kadenssi@hotmail.com :)
 
Tervetuloa kaikki vapaaehtoiset oululaiset äidit minun Party Lite kutsuille keskiviikkona 26.5.2010 klo: 18.00, tuothan mukana myös ystäväsikin. Ja jos näille kutsuille et pääse niin sitten seuraavat kutsut järjestän 27.5.2010 klo: 18.00 ja näille kutsuille ovat myös ystäväsi tervetulleita. Ilmoita minulle tulostasi 24.5. klo: 18.00 mennessä, mutta jos et pääse mukaan niin voit tilata myös minulta erikseen.

Yst. Terv. Siiri Laakkonen Party Lite konsultti

Yhteystiedot:
puh.046-5730935 tai e-mail: siirilaakkonen@suomi24.fi
 
Olisitko kiinnostunut Party Litestä tai Tupperwaresta sen verran että voisin laittaa sinulle kuvaston tulemaan ja saisit tilata jotain tai haluaisitko pitää kutsut ja itse toimia emäntänä ja saada siitä hyvästä mahtavia emännänlahjoja tai jopa aloittaa uutena konsulttina?

Jos kiinnostuit niin otas minuun yhteyttä joko sähköpostilla tai
puhelimitse. Puh. 046-5730935 tai siirilaakkonen@suomi24.fi. TAI JOS
TIEDÄT JONKUN KENET TAHANSA NIIN LAITAPPA SANAA KIERTOON MEIDÄN
MAHTAVISTA TARJOUKSISTA!!! ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja plia:
Jospa se minäki änkäisin tänne jos vielä mahtuu sekaan? :) Mulla on 2v ja 3v pojat, ite oon 27.
Toki, mukaan vaan!:) Toivottavasti pian saataisiin treffit aikaiseksi.:)
Kiva =) Me päästään liikahtaan melkein mihin aikaan päivästä vaan ja voijaan tulla kaikkialle minne bussit kuljettaa. Kun vaan tiijetään että missä ja millon :D
 
No nähtäiskö ens viikolla? Ke, to, pe? Ja mieki kyllä pääsen mihin aikaan vaan, ainakaan näillä näkymin ei oo mitään menoa, paitsi ens viikolla ma ja ti.:D Ilmotelkaahan kaikki miten pääsisitte, jos tätä ketjua vielä seurailette!:) :wave:
 
Heiii, mahtuuko mukaan joukkoon? :) Mää en ens viikolla pääse vielä mihinkään, kun nuorempi vasta reilun viikon ikäinen, ja on vähä liikkumisongelmaa kun tuplia vielä keretty hommaamaan. :/ Mutta muuten juttuseura olis poikaa, täällä siis äiti vajaa 22v, tyttö 2v ja poika 8pvää. Herukassa asustellaan.

Jos löytyy jutustelu/puistoilukaveria läheltä tai vähä kauempaakin niin laittaa yksäriä, niin annan säpon, en viitsi julkisesti sitä laittaa kun sisältää koko nimeni... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MsDevil88:
Heiii, mahtuuko mukaan joukkoon? :) Mää en ens viikolla pääse vielä mihinkään, kun nuorempi vasta reilun viikon ikäinen, ja on vähä liikkumisongelmaa kun tuplia vielä keretty hommaamaan. :/ Mutta muuten juttuseura olis poikaa, täällä siis äiti vajaa 22v, tyttö 2v ja poika 8pvää. Herukassa asustellaan.

Jos löytyy jutustelu/puistoilukaveria läheltä tai vähä kauempaakin niin laittaa yksäriä, niin annan säpon, en viitsi julkisesti sitä laittaa kun sisältää koko nimeni... :)
Tottakai mahtuu, mukaan vaan!:) Ja onnea vauvasta! :flower: Mehän ei asutakaan hirveän kaukana toisistamme, me kun siis tässä Rajakylässä asustellaan.:)
 
Ke passaa meille ainaki hyvin :) Paikaksiki sopii melkein mikä vaan, tosin nuo meijän jätkät on semmosia tuholaisia että ehkä joku peruskahvila missä pitäs vaan pöyän ääressä istua ei ihan onnistu. Tai ei onnistu ainakaan niin että vois ite henkästä ja jutella :) Mites jos olis kiva ilma niin eikö Ainolan puistossa oo joku kahvilakin? Ja siihenhän lähelle kulkee vissiin bussitki vähä joka puolelta Oulua? Mutta siis, me kyllä voijaan tulla kyllä mihin vaan, kyllä se kahvilaki käy, tuskin nuo ehtii koko paikkaa ihan hetkessä hajottaa :D
 

Yhteistyössä