Oululaiset äidit!

Byhyy, meillä herätään joka aamu viimeistään seiskalta, ja kaikkien muiden tenavat nukkuu vaikka kuinka pitkään ;)

10.30 passaa, silloin siis kahvilan edessä. Oletetaan vissiin että kaikki siinä eksyneen näköisinä pyörivät kuuluvat tähän porukkaan?
 
Jep, eiköhän ne ensi viikot treffit pidetä myös! Itse en siis pääse huomenna mutta ensi keskiviikkona tulen paikalle. Itselleni ei tuo Ainolanpuisto ole kovin tuttu, mutta eiköhän tuo kahvila luulis löytyvän. :D Mä mietin tuossa että pitäisköhän sitä jotakin tuntomerkkejä toisistamme vaihtaa, vähän noloa mennä kyselemään jokaiselta naisporukalta, että ootteko te plussalaisia vai muuten vaan täällä? :LOL:
 
Me tullaan huomenna paikalle tähyilemään, näkyykö ketään plussalaisen näköisiä kahvilan edessä :D Vois tosiaan olla ihan ajatusta kertoilla vähän tuntomerkkejä niitä ens viikon treffejä varten, vaan huomiseksi ei taida enää ehtiä...
 
mäkin haluaisin liittyy porukkaan jos vaan vielä mahtuu! mulla esikoinen nyt pian 2kk. mullekkin passais keskiviikko treffeiks.
on vaan luvannut sadetta sille päivää... minkä ikäisiä ootte:) joku oli korvensuoralta, mä asun talvikankaalla! ei kovin pitkä matka:)
 
Joo mekin ollaan sitten huomenna tulossa.. tuo nuorimmainen tyttö on siis nyt 5kk. ja toinen tyttö on 2-vuotias ja poika on pian 4-vuotias. :) Toivottavasti huomenna mahdollisimman moni pääsee tulemaan :)
ja toivotaan ettei ainakaan satais kaatamalla..
 
Oisin huomenna tulossa, paitsi jos sataa niin jäädään tällä kertaa pois. Vai oisko sitte mahollista treffata jossain sisätiloissa? Mulle on kyllä muutenki tuo Tuomenkukka ihan outo paikka, ikinä kuullukaan.:D Vaan kaipa sinne jotenki löytää jos muut haluaa treffata siellä.:)
 
Me ei tytön kanssa päästäkään, kun aloitin viime perjantaina työt. Neiti harjoittelee nyt päiväkotiin siirtymistä. Itseä hirvittää kyllä kovasti, mutta tähän asti menny kaikki hyvin. Huomenna ois ensimmäiset päiväunet hoidossa :/ Taitaa kuitenkin olla niin, että äitille tämä on paljon vaikeampi paikka kuin lapselle :)
 
ei mekään lähdetty sääennusteen ja äidin laiskuuden takia.. :ashamed: Toivottavasti kukaan ei ole siellä yksin seisoskellut. Ens viikolla joku päivä? Kiinnostasko Lahopää-Liisaa treffit tuolla talvikkipuistossa? Vai oliko sulla vauva vielä, että ei leiki?
 
Täälläkin olisi yksi mamma Oulun talvikankaalta, joka voisi liittyä remmiin mukaan. Seuraa muista äideistä olisi mukava saada ja oma 5kk vanha neitikin saisi nähdä muita lapsia. Pistetäänkö Talvikankaalla treffit pystyyn, kun muitakin täältä suunnalta tuntuu olevan? Kiimingistäkin pääsisi tänne helposti =)
 

Yhteistyössä