Oululaiset äidit!

Sophia mulle kyl passaa tavata tääl Talvikankaallakin. Missä tarkalleen asutte?
Pitäskö lähtee vaunuileen? Mulla tyttö 2kk niin ei viel hirveesti leikkejä synny:)
Laita vaikka yv:tä jos et yleiselle palstalle haluu laittaa..
Keskustaan vois tehdä treffei vaikka sinne Ainolanpuistoon aurinkoisena päivänä. Onkin koko kesän haluttanu siellä käydä muttei oo tullu lähettyä vielä. Miten immeisille huominen sopii? vai onko liian lyhyellä varoitusajalla? Muistaakseni ei ainakaan sadetta oo luvannu? Jos Sophialle passaa samat ajat ja haluat niin mennään vaikka samalla linkulla keskustaan
 
Varmaakin aika nopealla varoajalla tulee tuo huominen jo, ei ole nähtävästi tulijoita. Voidaan nähdä vaikka täällä Talvikankaalla, laitan sulle yv:tä asiasta lisää :)

Ja ilmoittakaa ihmeessä, jos muitakin äitejä lapsineen Talvikankaan/Korvensuoran alueelta haluaa treffata!
 
Heippa!
Mekin voitaisiin aktivoitua tähän ketjuun. Meiltä löytyy tytöt 2+v ja 10kk. Erityisesti jos jollakulla on kiinnostusta treffata tuossa suht läheltä löytyvässä Talvikkipuistossa, niin siihen löytyisi kovastikin kiinnostusta :)
 
Täällä myös yksi joka etsii tosissaan ystäviä Oulun seudun sisäpuolelta, olen 20vuotias 5kk ikäisen tytön äiti ja odotan toista tällä hetkellä. Tarve olisi todella suuri saada täältä päin ystäviä, itsellä ei ole yhtäkään ystävää täällä ja vertaistuki ei olisi todellakaan pahitteeksi. :)
 
Kuulostaa hyvältä tuo juupas86:sen idea, olisi kyllä kiva päästä jo kunnolla ihmisten ilmoille, jos tiedätte mitä tarkoitan! :D Millaiset päivät käyvät muille, monenko aikaan, missä ja niin pois päin. :) Itselle sopii oikeastaan mikä päivä tahansa, ei ole pahemmin menoja. Itse ainakin taidan ottaa pikku neitimme mukaan niin pääseepähän hänkin tutustumaan muuhunkin elämään kun vain kotona istumiseen. :p
 
Meitähän alkaa olla jo paljon! Hyvä vain jos saadaan porukkaa kasaan =)
Me ei neidin kanssa tällä viikolla keretä tapaamiseen, on buukattu loppuviikko jo täyteen. Ensi viikollekin voidaan treffejä suunnitella, jos torstaille ei ole porukkaa tulossa..?
 
Ihan miten vaan, mulle käy oikeestaan mikä tahasa päivä paitsi Lauantai ja sunnuntai. Torstaikin kuullostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta, Torstaina vaan on 12 aikaan meidän neitin 5kk neuvola, mut muuten ollaan sillon vapaita lähteen. :) Ensviikko voi olla aika vaikee mulle, kun on muutto alla ja sit pitäis purkaa tavaroita enskuun eka viikolla. Miten muiden mielestä torstai? :)
 

Yhteistyössä