Oulu

tottakai tapaamisiin saa tulla mutta minusta olisi asiallista ilmoittaa myös jos ei pääse... ei tartte sit meillä muilla turhaan odotella.
laitetaanko mintzi ja lumenneito vedonlyönti pystyyn tuleeko ens kerralla meidän lisäksi muita :whistle: :D

Juu mukavaa oli taas höpötellä,olishan se ollu kiva ku olisivat muutkin pääseet.Toivotaan että ens kerral ilmoittautuneet pääsisivät mukaan ja mukavaahan se olis et ilmoitettais jos ei päästä tapaamiseen vaikka jälkikäteenkin.

Tottakai mukaan pääsee kaikki ketä kiinnostaa,harmi vain että oululaiset eivät ole kovin kiinnostuneita tämmösistä tapaamisista.

Pistäkäähän ehotuksia ensviikosta mikä päivä ja aika ja missä?Niin katotaan kuin moni pääsis.

Mä kävin torstaina nopsaan neuvolassa ja olin siinä jotain puoli kaksi (vähän vaille tais olla) coffee housen edessä ja kävin kuikistelemassa ovella, mutten kehdannut sitten tulla sinne sisälle. Iski sitten viime hetken ujous... :saint:

Mulle sopisi tällä viikolla oikeastaan ja ainoastaan vain huomenna.. Ellei joku olisi innokas tänään yhden aikaan näkemään? :D

Yodottaja66x
Hei,

ajattelin kokeilla onneani ja testata erilaisessa elämäntilanteessa odottavien asennemaailmaa.
Olisiko Oulun tapaamiseen tervetullut myös lastaan yksinodottava - ihan täyspäinen ja hyvin toimeentuleva, hetero,töissäkäyvä , vastuullinen, monipuolinen ja mukavakin ihminen ?
Vai haluavatko parisuhteessa odottavat tavata ja jakaa kokemuksia vain vastaavassa tilanteessa odottavien kanssa ?
Tuntemukset ja ajatuksethan ovat monilta osin samanmoisia - ja mielestäni olen aika hyvin jo itselleni (ja muillekin ) ratkaisuni jäsennellyt ja perustellut - siis Onnellista Odotusta tämä mullakin on.
Eli olen sinut tilanteeni kanssa.
En kadehdi muiden perheitä, toki toivon että parisuhdemainen rakkaus vaikka joskus myöhemmin kohdalleni osuisi.

Mun vauvan laskettu aika on lokakuun alussa , vasta... ja tämä on tosiaan ensimmäinen ja ainutkertainen kokemus mun elämässä.

Toivottavasti en kerjännyt verta nenästä , ainakaan omastani.
Tai kenenkään muunkaan.

Osittain yritän ymmärtää mikäli kantanne on se, että lapset tai tällaiset tapaamiset ovat vain ydinperhettä ja ydinäitejä varten.

kaikille odotuksen onnea toivotellen,
-yo

Vähän näyttää siltä että tälle viikolle ei saada tapaamista aikaiseksi??

no pitäskö meidän sit heti miettiä ens viikolle päivää ja aikaa ja paikkaa?

ens viikolla taas meille käy ma-to ja ajalla ei väliä! mites muilla??

Tiitun äippä
Täällä olisi vielä yksi äiti lapsensa kanssa, jota kiinnostaisi tulla mukaan tapaamiseen =) . Meille passaa oikeastaan aika kuin aika, paitsi ei maanantai.. Mulla tyttö vajaa 2-vuotta..

Totta kai kaikki mahtuu mukaan,mukavaahan se vain on kun on enempi porukkaa.

Meille sopii ens viikol varmaankin joka päivä,ei ainakaan nyt tule mieleen että olisi jotain ja mielummin puolenpäivän jälkeen.

Oisko mahollista vähän aiemmin kun klo 13? Meillä siihen aikaan tyttö alkaa olla jo väsynyt ja päikkärit kutsua, joten menee ihan kitinäksi.. Esimerkiksi klo 12 passais meille paremmin..Ja tiistai sopisi..

tiitu ja äiti

Me ei uskalleta tulla, kun mulla meinaa paikat aueta liian aikasin niin lääkäri sanoi, etten saa tehdä kävelylenkkejä..ja tänään muutetaan niin on varmasti ens viikollaki vielä järjesteltävää! Mutta tullaan heti seuraavaan, kunhan lääkäri antaa taas luvan elää normaalia elämää =)

Yhteistyössä