Oulu

:) Heippa !

Jäänyt tänne vastailematta. Tämä viikko mennyt töissä, joten tapaaminen ei olisikaan minun osaltani onnistunut.

Itsellä ei vielä lapsia, niin en oikein noista lapsipaikoista tiedä. Onko muuten muita ensimmäistä odottavia tulossa tapaamiseen ?

Minulle tulee mieleen MCDonalds keskustassa, kun siellä lapset voi leikkiä. Sopiiko kenellekään se paikkana esim. ensi viikon keskiviikkona tai torstaina päiväsellä?

Massu 20+6.

mäkkärissä ei nykyisin ole leikkinurkkaa...
lelutapulissa on leikkikenttä joka on myös maksuton!
mä olen tavannut tehdä niin että haen street cafesta salaattia tai herkullisia uuniperunoita ja suuntaan lasten kans tapuliin leikkiin... lapsille eväät on haettu jo mäkkäristä mukaan :) siellä on pöydät ja tuolit sekä lapsille potta jos hätä yllättää. aikuisten vessa löytyy raxista. itse en tosin tiedä pääsenkö mukaan... toistaiseksi sopis joskus päivällä lasten kans. jos päivämäärää sovitaan niin voin miettiä asiaa :)
niin ja toi yllä oleva oli vain vinkki, mä en ala pomotteleen teitä muita :)

Kuulostaa kyllä ihan hyvältä toi ^^. Mulle sopii viikolla melkeinpä mikä päivä tahansa! Mä heitän ilmaan vaik ens viikon torstain klo. 14.00, mites se sopis muille?

Mite muute jos on tulossa rattailla ni mihin ne jättää jos sinne lelutapuliin mennään?

miks'in (vai onko se jim&jill) puolella on hissi jolla pääsee ylös niin ei tartte liukuportaissa kompuroida kärryjen kans. kärryjä mahtuu pari leikkinurkan viereen ja sit varmaankin siihen sillalle joka ylittää isonkadun... eiköhän sieltä paikkoja löydy, kunhan ei mitään arvokasta jätä vaunuihin.

Lisko
Joo eli ensimmäinen ehdotus on heitetty ilmaan, hyvä :) Siis ylihuomenna. No meillä on pojalla päikkäri aika klo.12 (jos jotain suunnitellaan niin tietysti nukahtaa vasta klo.13 :whistle: ) ehkä päästäis paikalla just ja just klo. 14.30-15. Mutta hei tuo lelutapuli kuulostaa kyllä hyvältä, en ole tiennytkään mistään leikkinurkkauksesta siellä, pitääpä muistaa tästä eteenpäinkin kun käy kaupungilla, niin voi siellä poiketa syömässä eväitä :)

Mutta siis minä en voi sata varmasti luvata, pojalla on huomenna viimeinen päiväkotipäivä ja en tiedä yhtään miten asettuu taas sit kotona ja saadaanko alkuunsa sama rutiini pysymään kuin mitä on ollut. Mutta siis mielelläni tulen jos en vielä tällä viikola, niin ens viikolla ainakin. Se on hankala kun lapsilla tahtoo aina nuo päikkärit olla miten kenelläkin :whistle:

anttilan eteen klo 14.00? ja siitä sit hakemaan ruokaa? mä ajattelin et otan lapsille ruuan mukaan niin ei tartte mutkia tehä mäkkärille... eli mun matka ainakin menisi siitä anttilalta street cafeen...

Moi!

Olettekos saaneet vielä tapaamista aikaseksi?
Me oltais myös 11/05 syntyneen neitokaisen kanssa kiinostuneita tapamaan muita oulun mammoja.niin ja ite olen vielä hetken aikaa 22v ja 22 vuotias mies löytyy myös.Perheeseemme kuuluu myös kaksi kissa neitoa.
Olihan täällä yksi tuttuki mukana :wave:

mätlokki harmaana
No minä ainakin voisin tulla, jos porukkaa puuttuu... :) Mulla krjautumisongelma, mutta siis kahden poikasen äiti Höyhtyältä päin ja harvakseltaan palstailen. Toki teijät muut olis ihan hauska nähdä livenä..

Hei kaikki!
Mua kiinnostaisi kovasti tutustua täkäläisiin odottaviin/jo oleviin äiteihin. Itsellä on menossa rv 31+3 ja esikoinen on tulossa. Tuoreena oululaisena olis mukava tutustua paikallisiin äiteihin. Ehdottiko joku tiistaita 13.3. Mulle sopisi se oikein mainiosti?

Yhteistyössä