Oulu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 21:35 Lumenneito kirjoitti:
Oli kyllä kiva tavata, vois järkätä sitä uutta tapaamista niin et tulis vähän enempiki porukkaa =) Jos vaik ens viikolle suunniteltas tapaamista niin nyt vois jokainen halukas kertoa ne päivät ja vuorokauden ajat millon sopis niin katottas sit sellanen päivä et mahollisimman paljon porukkaa pääsis paikalle! :wave:
Juuri näin.

Minäkin ilmoittaudun innokkaaksi tapaamaan. kävisikö kenellekään joku päivä esim. kello 13 aikaan tai vähän sen jälkeen? Esim keskiviikko 21.3. tai torstai 22.3?
 
Juu kiitos naiset oli oikein kivaa käydä kahvittelemas ja toistekki lähetään.
Joten tänne kaikki halukkaat nyt niitä sopivia aikoja laitteleen niin nähään milloin se olis kaikille parhain hetki lähteä.Meille käy ihan kaikki =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2007 klo 15:58 yhden lapsen äiti kirjoitti:
Minä ehottelen torstai aamupäivää.10 aikoihin ja jossain vaikka keskustassa ja jos sää sallii niin voisko ulkoilla jossain puistossa?
Meille ei sovi kun on perhekerho just sillon..eikä muutenkaa noin aikasin, puolen päivän maissa aikasintaan me päästään..
 
Me oltais kans vähän virkeempiä tos puolenpäivän aikaan :)
Nyt on kaks päivää nostettu pöydälle onko se se torstai parempi kaikille vai keskiviikko ja kellon aika 13.00?Pääsisittekö te taurus ja yhden lapsen äiti tuohon aikaan tapaamiseen?

Muitaki päiviä ja aikoja saa ehotella vielä jos nuo ei sovi.Nostakaahan kättä et kuka olis tulos ja mikä päivä paras.

 
Totta kai mukaan mahtuu kaikki ketä vain vähänkin kiinnostaa.
Eli huomenna kello 13.Mulle on ihan sama mikä paikkana kuhan on semmonen missä on lasten kans helppo olla.Joten ehotelkaa muutkin ken tietää,ite en tiedä näistä Oulun paikosta.
 
Meki luultavasti tullaan. Onko siellä coffee housessa minkäänlaista leikkipaikkaa lapsille? Mun mielestä ois hyvä se lelutapulin leikkipaikka, jossa oltiin viimeksikin, haettas taas kahvit mukaan vaik siitä cafe picnicistä... mut käy toi coffee houseki jos muut sinne haluaa =)
 
tavataan coffee housen edessä klo 13 ja edetään siitä sitten johonkin. mä lähden aamulla kämpiltä jo klo 8 joten en näe enää viestejä... älkää siis muuttako paikkaa. voidaan mennä kyl sinne lelutapuliinki.
 
Kävittekö te Kitoal, Verkku ja muut siellä Coffee Housessa? Minä, Mintzi ja Fjonga odoteltiin varmaan jonnekki 10 yli asti siinä isokadun oven edessä ja Fjonga kävi tarkistaa toisenki oven mut ei ketää näkyny niin me mentiin sit sinne Lelutapuliin..ja oli kivaa, juttu taas lensi :D
 

Yhteistyössä