Oulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starlight
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa ängetä mukaan ja muutkin halukaat vaan rohkeasti mukaan.

Se lelutapuli on isokadulla siinä vero modan,jim&jill,hesburgerin yläpuolella,siinä missä on se kävelysilta mikä ylittää isokadun niin siellä.
Saitko mitään selkoa tuosta sepostuksesta?

Mie en tiedä nuista paikoista kumpaakaan että mimmosia ovat,et kumpi se olis parempi lasten kans.
Nähään vain jossain ennen paikan päälle menoa jotta kaikki löytävät,mikä olis hyvä paikka treffata,jotta löydettäs toisemme?

Tulis nyt viel vähän enempi porukkaa kasaan niin ois kiva.

Joo siiretään vaan keskiviikkoon niin kerkiää nää naiset sulatella ajatusta ja jos kerittäis kerätä vähän isompi porukka.
Meille sopii ihan mihin aikaan vaan joten pistäkäähän te muut mihin aikoihin sopii.

Kaikki rohkeesti mukaan vaan! Tuntuis että olis useampia, joita tapaaminen kiinnostais. Mietin vaan sitä, että varmasti on vaikea sopia kaikille sopivaa tapaamisaikaa... Mulle keskiviikko ei tällä viikolla ole oikein hyvä ajankohta. Mutta ensi viikolla voisi sitten ottaa uuden ajan (joka olis vaikka aamupäivällä). Olisi kiva, että mahdollisimman paljon ihmisiä tulis paikalle, mutta eikös huomiseenkin ollut ainakin kaksi innokasta lähtijää (mun lisäksi) ja muutama mietti että uskaltaisko sitä (ehdottomasti uskaltaa!!)

Aamupäivää!
Mulla taitaa olla vähän lämpöä ja kurkku on tosi kipee (tuli valvottua yölläkin), että en tänään uskalla lähteä minnekään. Ja taisi se tämän päivän treffiajankohta vähän jo siirtyäkin huomiselle. Eli sopikaa ihmeessä treffiajankohta miten kaikille parhaiten sopii. Olisi kyllä tosi mukava jos pystyttäisiin järjestämään vaikka tapaamista ensi viikolle(kin). Kiinnostaisiko ketään?

Oisko oikeesti paljon äitejä jotka olisivat innokkaita tapaamiseen?

Oletteko olleet koskaan tapaamisissa ja onko niitä yleensä ollutkaan?

Minäkin voisin ilmestyä lapsen kanssa paikalle.

Parhaiten sopisi ma tai to ja mieluummin aamupäivällä.

Voisko ajatella sään salliessa vaikka jossain puistossa ja oisko keskustassa niin mahdollisimman monella olisi helppoa tulla jos vaikka onnikalla kulkee?

Onko Ainolan puisto talvikäytössä?

Mulla on parivuotias lapsi.

Ei ole vissiin ainakaan tämän ketjun aikana saatu tapaamista aikaseksi,ei nämä oululaiset ole kovin innoskasta sorttia tämmöseen.

Mutta kyllä varmaan porukkaa tulis ihan kivasti kuhan saataisiin aikataulut täsmäämään.

Mites se huominen,onko tulossa ketään vai siirtyykö taas?

Oli kyllä kiva tavata, vois järkätä sitä uutta tapaamista niin et tulis vähän enempiki porukkaa =) Jos vaik ens viikolle suunniteltas tapaamista niin nyt vois jokainen halukas kertoa ne päivät ja vuorokauden ajat millon sopis niin katottas sit sellanen päivä et mahollisimman paljon porukkaa pääsis paikalle! :wave:

Kuumimmat

Yhteistyössä