E
eräs
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:good for you.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ihme miehiä teillä! Meillä osaa kyllä lukea ja ajatellakin itse!Siis osaa laskea, että 7 päivää viikossa ja niin ja niin monta henkilöä syömässä (ehkä 300g ei riitä) Olen ilmeisesti napannut oikean helmen mieheksi. Osaa lukea, laskea ja ajatella. Eihän sitä voi osata kuin naiset!
ihmisiä on erilaisia, tiesitkö?
Mutta miksi naisen pitää tehdä aina itsestään sellainen, että hän on ainoa joka pitää perheen pystyssä. Mies ei siihen muka pysty! Sitten ihmetellään että ei tosiaankaan pysty, ei anneta edes yrittää. Tämä on tasa- arvoa. Miestä pidetään ihan idioottina! Koska olen ihan 100% varma, että jokainen mies osaa käydä kaupassa listan kanssa ja jopa (miettikää JOPA ) ilman sitä listaa!
mun mies ei ehkä osaa käydä kaupassa, mutta hän osaa paljon muita asioita, mitä minä en. onko miehen mitta sun mielestä se, että osaa käydä kaupassa?eikä sillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa!
meillä mies osaa imuroida, tiskata, tehdä ruokaa, vaihtaa vaippaa, pestä lattioita, leikkiä.
onko se nyt sun mielestä niin kamala puute, ettei osaa kaupassa käydä??
toiset ihmiset nyt vaan ovat hajamielisiä.
ja MINÄ valitsin todellisen HELMEN mieheksi.