M
Minna
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No johan teillä on miehiä, jos eivät osaa kaupassa käydä edes listan kanssa. Huh, huh.
No osaa se, ja käykin, mutta kun se sensuroi mun kauppalistaa piheyksissään :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No johan teillä on miehiä, jos eivät osaa kaupassa käydä edes listan kanssa. Huh, huh.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä on ap:n yksi kauppalista:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1107657
Alkuperäinen kirjoittaja mitä muuta:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mäkin komppaan vaik mun ex oli hyvä käymään kaupassa. siskon mies sen sijaan ahdistuu.. ei halua käydä yksin kaupassa, ei edes listan kanssa kun ei meenaa löytää tavaroita. sisko hoitaa sit sen puolen. kyllähän siskokin sieltä kaupasta evästä saa jos mies menee, mut ei välttämättä sen listan mukaan. siellä voi tulla jotain vähän sinne päineikä se todella ole mikään miehisyyden, tasa-arvoisuuden tms mittari tuo kaupassa käynti. ei kaikki ole hyviä kaupassa.
Sinä se jaksat exääsi muistella!
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Siis kun ennen mie kävin kerta viikkoon kaupassa kaupungissa. Aikaa meni aina matkoineen päivineen yleensä n. 4, joskus 5:kin tuntia :ashamed:
No, huomiseksi ois 1,5km pituinen kauppalista, mutta enhän mie voi täältä noin kauaa olla pois, kun tuo pikkuinen vaatii tissiä iltaisin tiheämpään, mitä päivällä :/
Eikä mua oikeesti kyllä yhtään innostais ottaa pientä vielä mukaankaan kaupoille.
Toisaalta ois houkuttavaa antaa koko lista miehelle, mutta kun siitä jää kuitenkin puolet uupumaan.
Ja sit siihen pitäs listata kaikki niin tarkkaan, että mitä ja minkä verran... Ei riitä, että kirjoittaa jauhelihaa ja broiskua... Silloin sieltä voi odottaa vaikka molempia ihan 300g paketit:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiko siella saa kotiinkuljetusta?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiko siella saa kotiinkuljetusta?
aika harvasta kaupassa kai on? (luulisin) eikä varmaan yksikään isompi marketti toimita kotiin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eiko siella saa kotiinkuljetusta?
aika harvasta kaupassa kai on? (luulisin) eikä varmaan yksikään isompi marketti toimita kotiin..
Ok. Taalla englannissa kaikki marketit kuljettaa kotiin. Toimitusajan saa valita 2:n tunnin tarkkuudella ja kassit kannetaan keittioon asti. Eras marketti lajittelee kylmat, kuivat ja pakasteet eri varisiin kasseihin, etta pahimmalta kiireelta ehtii tarkeimmat nakata pakkaseen/ jaakaappiin ensin. Kotiinkuljetus oli mun pelastus silloin vauva-aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:good for you.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:ihme miehiä teillä! Meillä osaa kyllä lukea ja ajatellakin itse!Siis osaa laskea, että 7 päivää viikossa ja niin ja niin monta henkilöä syömässä (ehkä 300g ei riitä) Olen ilmeisesti napannut oikean helmen mieheksi. Osaa lukea, laskea ja ajatella. Eihän sitä voi osata kuin naiset!
ihmisiä on erilaisia, tiesitkö?
Mutta miksi naisen pitää tehdä aina itsestään sellainen, että hän on ainoa joka pitää perheen pystyssä. Mies ei siihen muka pysty! Sitten ihmetellään että ei tosiaankaan pysty, ei anneta edes yrittää. Tämä on tasa- arvoa. Miestä pidetään ihan idioottina! Koska olen ihan 100% varma, että jokainen mies osaa käydä kaupassa listan kanssa ja jopa (miettikää JOPA ) ilman sitä listaa!
mun mies ei ehkä osaa käydä kaupassa, mutta hän osaa paljon muita asioita, mitä minä en. onko miehen mitta sun mielestä se, että osaa käydä kaupassa?eikä sillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa!
meillä mies osaa imuroida, tiskata, tehdä ruokaa, vaihtaa vaippaa, pestä lattioita, leikkiä.
onko se nyt sun mielestä niin kamala puute, ettei osaa kaupassa käydä??
toiset ihmiset nyt vaan ovat hajamielisiä.
ja MINÄ valitsin todellisen HELMEN mieheksi.ei, GM, et ole ainoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja s:No miten olette tähän saakka selvinneet? =O
No silleen, että mie kävin kaupassa... mutta nyt kun tuo vauva syntyi, ja vaatii ruokaa 2-3 tunnin välein, niin tuli tämä ongelma eteen.