Ottakaa kopallinen kiviä valmiiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Olisin sen verran sikamainen oma itseni, että häipyisin paikalta itse. Miehen kännykän jättäisin sinne kenkään.

Mä teksin samoin. Ottaisin lapsen ja pakkaisin kimpsut ja kampsut, enkä muutamaan päivään olisi missään yhteydessä koko mieheen. Siinähän sitten ihmettelisi, että missä mennään.

Näin tekisi mieleni tehdä. Mutta mulla ei ole kuin äiti jonne ei voi oikein mennä hänen mielenterveysongelmien takia.

Onko sulla rahaa lähteä muualle?
Mä olen joskus ollut niin väsynyt liittoon että lähtenyt lasten kanssa ex-tempore pariksi yöksi kylpylään ilmoittamatta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tuomitse, mutta kehoitan miettimään tilanteeseen jotain päätöstä. Jokainen ansaitsee parempaa :(

Sama täällä. Mieti jos ja kun tuo jatkuu, kuinka voimaton ja ahdistunut sinä olet vuosien päästä? Entä lapset? Olen aika varma että sinun olisi helpompi hengittää ilman tuollaista miestä. Laita mies valinnan eteen, älä luovuta äläkä jousta. Viina pois tai ero.

Kuule heitä se mies pihalle ja jatka elämääsi. Kuulostaa niin tutulta, meillä exä ryyppäsi vähintään kaksi kertaa viikossa. Lähdin suhteesta ja voi sitä onnellisuuden ja turvallisuuden tunnetta mikä nyt on! Vaikeaa on ollut henkisesti ja rahallisesti, mutta nyt saan olla onnellinen. Lapsena katsoin vanhempien ryyppäämistä ja tappelua. Enkä ikinä unohda sitä.

Toivottavasti mies ei vedä kauheita kilareita sun tempun takia... se pelottaa jos rupee väkivaltaiseks? Mä oisin tehnyt samoin puhelimen kans jos ei pelkkä puhe tehoais, että et lähde minnekkään.

Mulla on tismalleen sama tilanne kuin sulla ap. Miehellä menee juominen edelle meitä. Eilenkin lähti vaikka sanoin että siten lähden minä kokonaan pois ja nyt sen aion tehdäkkin.
Voimia sulle

Toivottavasti mies ei vedä kauheita kilareita sun tempun takia... se pelottaa jos rupee väkivaltaiseks? Mä oisin tehnyt samoin puhelimen kans jos ei pelkkä puhe tehoais, että et lähde minnekkään.

No se heräs ja rupes etsimään luuriansa. Ajatteli jättäneensä luurin sinne naapurille mutta kenkiä jalkaan vetäessään löysi luurin (tahallaan laitoin sellaiseen paikkaan josta itse löytää sen). Naureskeli vaan että meidän taapero on sen sinne varmasti tunkenut.

No tää meidän ukko ei vedä koskaan krapuloissaan kilareita mistään. Häpee vaan ja syytää mulle rahaa kouraan koska on ollut taas kusipää. 250 ? on mulla nyt lompakossani vaikka sanoin että et sinä mulle hyvää oloa voi ostaa. Hän toteaa ettei tietenkään mutta ne rahat kuuluu sulle. Osan noista rahoista se tunki mulle jo eilen.

Sinne se sitten häipy. :( Että hyvää itsenäisyyspäivää vaan.

No se heräs ja rupes etsimään luuriansa. Ajatteli jättäneensä luurin sinne naapurille mutta kenkiä jalkaan vetäessään löysi luurin (tahallaan laitoin sellaiseen paikkaan josta itse löytää sen). Naureskeli vaan että meidän taapero on sen sinne varmasti tunkenut.

No tää meidän ukko ei vedä koskaan krapuloissaan kilareita mistään. Häpee vaan ja syytää mulle rahaa kouraan koska on ollut taas kusipää. 250 ? on mulla nyt lompakossani vaikka sanoin että et sinä mulle hyvää oloa voi ostaa. Hän toteaa ettei tietenkään mutta ne rahat kuuluu sulle. Osan noista rahoista se tunki mulle jo eilen.

Onko sulla ketään hyvää ystävää tms. kenen luokse voisit mennä? Nyt olisi hyvä sauma lähteä, itse tekisin ainakin niin. Se kylpyläkin mikä tuolla aiemmin mainittiin olisi hyvä vaihtoehto, en vain tiedä minkälainen ajanvarauspolitiikka niissä on itsenäisyyspäivänä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:

Onko sulla ketään hyvää ystävää tms. kenen luokse voisit mennä? Nyt olisi hyvä sauma lähteä, itse tekisin ainakin niin. Se kylpyläkin mikä tuolla aiemmin mainittiin olisi hyvä vaihtoehto, en vain tiedä minkälainen ajanvarauspolitiikka niissä on itsenäisyyspäivänä?

Ei mulla ole, ja kylpylätkin on jossain yli sadan kilsan päässä. Tää on mun koti ja haluan olla täällä laittamassa joulua lasten kanssa. Yks tosi rakas sisko mulla on mutta se puhelimessa kuulostanut väsyneeltä niin en sinnekkään tohdi lähteä.

Mä kuullostan varmasti just niin vaikealta kuin tässä tilanteessa ihmiset on. Paha olla mutta mitään asian eteen ei pysty tekemään. Mä oon sidottuna tähän kämppään, koska työpaikkani on samassa asunnossa.

Mua vaan ihmetyttää miksen minä ole se juoppo tässä yhtälössä. Miksi alkoholia ja pillereitä sekaisin vetävien työläisten tyttärellä ei viina maita, mutta raittiiden vanhempien isontalonpojalla menee ihan överiksi.

Tähän sen verran, että äitini on joutunut lapsuutensa pelkäämään alkoholisti-isänsä takia ja oli alkanut vihaamaan viinaa ja humalaisia, vannonut ettei semmoista miestä itelleen ota, että joutuis pelkäämään kotonaan enää.
Ei oo varmaan kotoaan muutettuaan montaa kertaa kännejä ottanut.

Veljensä taas, miun eno siis, tuntuu olevan samaa maata ku isänsä. Viina maistuu, tuntuu että välillä vähän liikaakin.
Heillä suvussa rytmihäiriöitä joita eno krapulassa saa, miun äidille saattaa soittaa ja pyytää viemään päivystykseen yms.
Ei älyä ettei kannattais juoda..

Muuten tuohon tilanteeseen, en tiiä miten pitkään ite kattoisin tommosta..saati antaisin lasteni kattoa.

Tää on mun koti ja haluan olla täällä laittamassa joulua lasten kanssa. Yks tosi rakas sisko mulla on mutta se puhelimessa kuulostanut väsyneeltä niin en sinnekkään tohdi lähteä.

Mä kuullostan varmasti just niin vaikealta kuin tässä tilanteessa ihmiset on. Paha olla mutta mitään asian eteen ei pysty tekemään. Mä oon sidottuna tähän kämppään, koska työpaikkani on samassa asunnossa.

Sitten sun pitää vaan sopeutua ja hyväksyä se, että miehesi on mikä on.

éi millään pahalla, mutta tässä nähdään taas se et mieheksi valitaan usein sellainen mies mitä oma isä on edustanut :(

Miten sinulla ei ole ystäviä? VAlitettavasti siitä ei voi syyttää kuin itseään.

Sitten kun tulee kotiin, niin laitan kovan kovaa vastaan. Mä en yllätyksellisesti lähde minnekkään tuntemattomaan päämäärään noiden muksujen kanssa. Mulla on enimmäisomistus tästä kämpästä joten lain mukaan se on se joka lähtee. On paljon helpompikin niin.

Mutta en aio hyväksyä, enkä ikinä tule sopeutumaan. Sekoan varmasti ennen sitä, nytkin saa kaivella jo lasinsiruja omasta päästään. Mies saa pohtia sitä ihan itse, vähentääkö juomisen kohtuuteen tai lopettaa kokonaan, vai ryyppääkö ja lähtee sovinnolla, vai ryyppääkö ja kantaa seuraukset siitä kun akka sekoaa totaalisesti päästään ja on kutsuttava keltatakkiset hakemaan.

Sun tilanne kuulostaa tosi raskaalta ja sun laspilla on takuulla ihan hirveen raskasta myös. Lapset kärsii tuollaisesta ihan älyttömästi vaikka se ei vielä mitenkään näkyisi. Ja sen sanon että JUOPPO KEKSII A_I_N_A aiheen sille juomiselle ja siihe löytyy aona myös rahaa vaikka muusta olis pulaa.
Suosittelen vakavasti harkitsemaan palsta kliseellä JSSAP jätä se sika ansaitset parempaa ja sun lapset ansaitsee parempaa hedottomasti! Voimia ja jaksamista :hug:

éi millään pahalla, mutta tässä nähdään taas se et mieheksi valitaan usein sellainen mies mitä oma isä on edustanut :(

Miksi minun pitäisi syyttää siitä itseäni? Yritin pitää ystäviini yhteyttä, mutta maailma veti osan jopa ulkomaille saakka asumaan. Minulla on kaksi ystävää lähempänä, mutta kumpikin sellaisessa tilanteessa että älyän olla tunkematta heille omine ongelmineni.

Miksi minun pitäisi syyttää siitä itseäni? Yritin pitää ystäviini yhteyttä, mutta maailma veti osan jopa ulkomaille saakka asumaan. Minulla on kaksi ystävää lähempänä, mutta kumpikin sellaisessa tilanteessa että älyän olla tunkematta heille omine ongelmineni.

Tutustu hyvä ihminen uusiin ihmisiin ja ystävysty heidän kanssaan!!

Tutustu hyvä ihminen uusiin ihmisiin ja ystävysty heidän kanssaan!!

Se olisi kyllä kivaa :) Pyysin yhtä naapurin mukavaa nuorta naista kahville kun hän kerran baarissa harmitteli että nähdään niin harvoin. Mutta voivottelikin sitten ettei ole aikaa kun on aina töissä :( Tuli ihan nolo olo kun tulin edes kysyneeksi :ashamed:

Yhteistyössä