Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mäkään en ymmärrä kysymyksen asettelua. Äidin rahat ei liity mun asumismuotoon mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22454507:Ei mulla ole akuuttia hätää. Eikä kyllä kroonistakaan.
Mistäs tiedät vaikka äidilläsi olisi salainen testamentti, eikä jättäisi ahneille lapsilleen mitään..? Äitisi pystyisi myös antamaan teille ennakkoperintöä jos haluaisi, mutta ilmeisestikään ei halua.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22454867:Kiitos kysymästä meillä on omistusasunto ja omalla äidilläni toivottavasti elinvuosia vielä paaljon jäljellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22455022:Päin vastoin koen saavani typeriä vastauksia täysin asialliseen kysymykseen. Enkä viittaa halaistulla sanallakaan että itselläni olisi sellainen tilanne. Otsikossakin kysyn "ottaisitko", "muuttaisitko". Ja ehkä tuttavalla on tuollainen tilanne, ehkä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22454291:Jos äidille olisi annettu elinaikaa sellaset noin viisi vuotta, sen jälkeen iso perintö tulossa, kysymys kuuluu: Ottaisitko lainaa vai muuttaisitko vuokrakämppään?
Monet suurista ikäluokista ovat itsekkäitä ja haluavat kuluttaa perimänsa maatilat ja perinnöt itse. Ottavat käänteisia asuntolainoja ym.
Ei kannata rakentaa elämäänsä kenenkään perinnön varaan. Jos vanhemmat haluavat auttaa, he auttavat silloin kun elävät.