Ottaisitko puolisoksesi pettäjän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moralisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja moralisti:
Eli ottaisitko puolisoksesi miehen/naisen, joka rikkoisi oman avioliittonsa sinun kanssasi?

Ei ole juurikaan väliä miten avioliitto on hajonnut, vaan samaan riskiryhmään kuuluvat kaikki eronneet, riippumatta eroon johtaineista syistä. Erityisen raskauttavaa jos aikaisempi ero on rikkonut lapsiperheen. Entisten parisuhteiden kokonaismäärä on myös tärkeä mittari..

Alkuperäinen kirjoittaja moralisti:
Eli ottaisitko puolisoksesi miehen/naisen, joka rikkoisi oman avioliittonsa sinun kanssasi?

Mä en huolis pettäjää ikinä, olkoonkin kuinka ihana ja täydellinen muuten. Jos on kerran pettänyt ei ole enää suuria estoja tehdä sitä toistekin. Mä haluan olla puolisolleni yksi ja ainoa ja olen sitä myös hänelle.

Otin, enkä ole katunut.

Ei se nyt ihan noin musta valkoista ole että kun kerran pettää, pettää toistekin. Mies tietää nyt mitä on jättää kaikki entinen taakse (ommaisuutta myöten) ja hypätä tuntemattomaan. Omien sanojensa mukaan ei halua sitä toiste kokea. Ja toisaalta jos hän on ollut minun vuokseni valmis niin tekemään niin miksi minun pitäisi pelätä hänen haluavan lähteä tästäkin liitosta?

Yhteistyössä