Alkuperäinen kirjoittaja moralisti:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
No mies oli vielä virallisesti naimisissa ku ollaan yhteen päädytty, joten kai joku tiukkapipo pitää sitäkin pettämisenä...
Musta ei voi vetää johtopäätöstä et kerran pettää, aina pettää - harvoin kukaan onnellisessa parisuhteessa oleva ehdoin tahdoin lähtee riskeeraamaan mitään pettämällä.
Huono tuuri voi olla suhteessa kuin suhteessa, eivät kaikki onnistu. Mutta itse olen sitä mieltä, että
jos suhde ei toimi niin siitä lähdetään ensin ja vasta sitten aletaan katsella muita. Ja avioeroprosessin vaiheella kai ei ole niin suurta merkitystä kuin sillä, että puolisot ovat keskenään sopineet että yhdessä ei jatketa. Sen jälkeen on vapaa tekemään mitä tekee.
Toihan olis ideaalitapa, mut harva ihminen vaan on aina niin ajattelevainen. Voi myös olla et suhde on jo siinä pisteessä et loppuu kuitenki mut kumpikaan ei sitä viel ääneen sanonu ja loppujen lopuks se pettäminen sattuu korkeintaan ylpeyteen.
Mä pyrin itte välttämään kaikkee ehdottomuutta elämässä ku puhe on muiden tekemisistä - vaikka Raamattu onki mulle suht smantekevä opus on siel semmonen fiksu lause et "synnitön heittäköön ekan kiven" eli jos meinaa olla ehdoton muiden suhteen on itte paras olla vaille mitään vikoja.