Otitko/otatko 3: lle lapselle äitiyspakkauksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipsa

Vieras
Täällä mietin tämmöstä!
Vaatteita meillä on samoin toppapuvut, peitot yms...pitäs varmaan ostaa myös tuplarattaattaat tai vaunut ja niihin sais kyllä sen 140? hyvin äkkiä menemään!
Mites muut ootte tehneet?

no kun tekis mieli ottaa! mut kun oon molemmille jo ottanut! tuntuu niin hullulta ottaa se taas kun edellisetki on vielä hyviä.
se on vaan niin ihanaa se niiden uusien juttujen hypistely.. :)
Pelkään että se 140e menee sit vaan ruokakauppaan.

Olen kyllä ottanut kaikille ja tälle neljännellekin mieluummin pakkauksen. Minusta sillä rahasummalla ei kyllä saa yhtä paljon tarvikkeita -tai vaatteita ja vaunut tälle uudelle vauvalle ostaa mummi. =)

Kahdelle ekalle olen ottanut ja pienen vauvan vaatteet kuitenkin vielä hyviä, toisen ja kolmannen iläeroksi tulee 1v7kk...mutta kivannäköinen pakkaus kyllä houkuttas, en tiä niin vaikee päättää! Jääkö sit harmittamaan jos ei pakkausta ottaskaan!

olen ottanut kaikille neljälle pakkauksen ja jos vielä joskus vauva tulee otan sen viidennellekkin.
ihania vaatteita on ollut ja kaikki tullut käytettyä.
mutta kyllä sitä toisaalta vois sen rahan vaunuihinkin/rattaisiin upottaa jos niistä on enemmän tarvetta kuin vaatteista.

En ottanu ku toiselle muksulle pakkauksen :D Vaatteet oli meille niiiin valtavan isoja pitkän aikaa ettei niillä oikee sitte käyttöä juuri ollu =)

Suurin osa vielä säästyi toiselta kolmannelle mutta tuli oikeastaan käytettyä vain peittoa ja lakanoita =)

En ottais edes toiselle, ku meillä se eka pakkaus jäi valitettavan vähäiselle käytölle. Ei vaan olleet meidän tyylisiä ne vaatteet. Ens kerralla otan pakkauksen rahana ja marssin kirppis-ostoksille! :)

Yhteistyössä