Otin torstaina antabukset, uskaltaako tänään juoda?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Torstaina otin 400mg antabusta, nyt taas hirveä ahdistus päällä. Uskaltaako tänään juoda? Tiedän kyllä että pidemmän kuurin jälkeen turvaraja on 2 viikkoa mutta nyt kun kyseessä pienempi kerta-annos?
 
Torstaina otin 400mg antabusta, nyt taas hirveä ahdistus päällä. Uskaltaako tänään juoda? Tiedän kyllä että pidemmän kuurin jälkeen turvaraja on 2 viikkoa mutta nyt kun kyseessä pienempi kerta-annos?

No mitäs jos et joisi. Noin niinkuin lähtökohtaisesti enää. Done ja sillä sipuli.

Sitä paitsi, takuuvarmasti pahentaa ahdistustasi.
 
Mitäs sitten otat sitä antabusta, jos sulla ei kerran ole aikomustakaan lopettaa ryyppäämistä? Typerää resurssiem tuhlaamista rampata lääkärissä hakemassa reseptiä. Siellä olis varmaan oikastikin kipeitä jonossa, jotka tarvis kipeemmin sitä lääkäriä, kun tuollaset rapajuopot. Eikö ole helpompia ja nopeampia tapoja tappaa ittensä, kun viina?
 
  • Tykkää
Reactions: Ammu Moolok

Yhteistyössä