S
Sangria
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26601363:Sun miehelläs on ravinteli, mutta en muista nyt sen nimeä![]()
En oo kertonut edes
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26601363:Sun miehelläs on ravinteli, mutta en muista nyt sen nimeä![]()
En oo kertonut edessaat jatkaa arvuuttelua vielä
![]()
Mä en tykkää sangriasta enkä mun nikistä, en tajuu miksi sen valitsin joskus![]()
mä taas tequilasta, ja voi hyi se on kamalaa :xOlen ollut elämäni kovimmassa humalassa (ja krapulassa) Espanjassa "muutaman" Sangria-lasillisen yms. seurauksena.
Kysy vaimoltani(kuviakin on, mutta ei tänne julkaisukelpoisia ! )
mä taas tequilasta, ja voi hyi se on kamalaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26601449:Siellä on niin paljo ravintoloita että menee ikä ja terveys, mutta keksin mä sen vielä.
varmaan kivaa siivoilla se ulkohuussi sen jälkeenNo mä hiplasin tarjoilijaa siellä Espanjassa, kun alkoi olla pää aivan liian sekaisin - tai itse en muista, mutta kaveri on ottanut kuvan juuri tilannehetkellä, kun läimäytän tarjoilijaa persiille... Ja kaikkea muuta erittäin hävettävää tapahtui, mutta ei siitä sen enempää. :snotty:
Tequilahöyrytkin on tuttuja - kaadettiin samaisen kaverin kanssa hirveessä Tequilakännissä meidän mökin ulkohuussi, älä kysy miksi.
Kyllä se alas menee, tequila meinaa...
No mä hiplasin tarjoilijaa siellä Espanjassa, kun alkoi olla pää aivan liian sekaisin - tai itse en muista, mutta kaveri on ottanut kuvan juuri tilannehetkellä, kun läimäytän tarjoilijaa persiille... Ja kaikkea muuta erittäin hävettävää tapahtui, mutta ei siitä sen enempää. :snotty:
Tequilahöyrytkin on tuttuja - kaadettiin samaisen kaverin kanssa hirveessä Tequilakännissä meidän mökin ulkohuussi, älä kysy miksi.
Kyllä se alas menee, tequila meinaa...
Tässäpä oivaa aineistoa seuraavaan mitä muistat palstalaisista-ketjuun![]()
varmaan kivaa siivoilla se ulkohuussi sen jälkeenon sitä itellekki kaiken näköistä sattunut huuruissa
![]()
UPPISTA![]()
Muistaiskos kukaan musta mitään:wave: