Hei ja minusta ei oikein muisteta kuin se että ompelen![]()
Ja poltit tänään tissit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei ja minusta ei oikein muisteta kuin se että ompelen![]()
Mä muistan sen että asut mun entisessä kotikaupungissa.Oishan se ihan jees tietää muistetaanko mitään
Uniquepoppyn nimimerkki on tuttu, siis olen nähnyt monesti mutta nyt ei tule mitään tiettyä juttua mieleen. Jos saisi listata vaan nimimerkit jotka muistaa niin olis helpompaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26600955:Ja poltit tänään tissit
Minusta ei onneksi muisteta/tiedetä täällä palstalla juuri mitään. Se on ihan plussaa, sillä muuten minut tiedetään vähän liiankin hyvin välillä.
Kaksi tankoa sulla on. Muuta en tiedä![]()
yksi poltti sormensa ja toinen tissinsäKuumaa kamaa
Phoebsilla on kaksi lasta (tyttöjä molemmat?) ja kiva blogi. Ja olohuoneessa Ikean Expedit-hylly.
Ja muistanko ihan väärin että Phoebsi itse olisi adoptoitu?
Minusta ei onneksi muisteta/tiedetä täällä palstalla juuri mitään. Se on ihan plussaa, sillä muuten minut tiedetään vähän liiankin hyvin välillä.
Musta kukaan ei osaa sanoa mitään, tuskin kukaan ees muistaa nähneensä mua täällä![]()
Musta kukaan ei osaa sanoa mitään, tuskin kukaan ees muistaa nähneensä mua täällä![]()
Minustapa ette tiiä mittään![]()
Minä muistan sen sun ihanan tukan. Teitkö sille mitään?
Ai kiva, kampaajalle olen menossa ottamaan ainakin väriä![]()
Sä asut tai olet ennen asunut Anatolian naapurissa?
Ja joku aika sitten joku nillitti sun avatarkuvasta![]()
Ihan OT, Sangriasta (siis siitä juomasta) tulee kivasti känniin =)