Sangria
En oo kertonut edes saat jatkaa arvuuttelua vieläAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26601363:Sun miehelläs on ravinteli, mutta en muista nyt sen nimeä
En oo kertonut edes saat jatkaa arvuuttelua vieläAlkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26601363:Sun miehelläs on ravinteli, mutta en muista nyt sen nimeä
En oo kertonut edes saat jatkaa arvuuttelua vielä
Olen ollut elämäni kovimmassa humalassa (ja krapulassa) Espanjassa "muutaman" Sangria-lasillisen yms. seurauksena.Mä en tykkää sangriasta enkä mun nikistä, en tajuu miksi sen valitsin joskus
mä taas tequilasta, ja voi hyi se on kamalaa :xOlen ollut elämäni kovimmassa humalassa (ja krapulassa) Espanjassa "muutaman" Sangria-lasillisen yms. seurauksena.
Kysy vaimoltani (kuviakin on, mutta ei tänne julkaisukelpoisia ! )
No mä hiplasin tarjoilijaa siellä Espanjassa, kun alkoi olla pää aivan liian sekaisin - tai itse en muista, mutta kaveri on ottanut kuvan juuri tilannehetkellä, kun läimäytän tarjoilijaa persiille... Ja kaikkea muuta erittäin hävettävää tapahtui, mutta ei siitä sen enempää. :snotty:mä taas tequilasta, ja voi hyi se on kamalaa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;26601449:Siellä on niin paljo ravintoloita että menee ikä ja terveys, mutta keksin mä sen vielä.
varmaan kivaa siivoilla se ulkohuussi sen jälkeen on sitä itellekki kaiken näköistä sattunut huuruissaNo mä hiplasin tarjoilijaa siellä Espanjassa, kun alkoi olla pää aivan liian sekaisin - tai itse en muista, mutta kaveri on ottanut kuvan juuri tilannehetkellä, kun läimäytän tarjoilijaa persiille... Ja kaikkea muuta erittäin hävettävää tapahtui, mutta ei siitä sen enempää. :snotty:
Tequilahöyrytkin on tuttuja - kaadettiin samaisen kaverin kanssa hirveessä Tequilakännissä meidän mökin ulkohuussi, älä kysy miksi.
Kyllä se alas menee, tequila meinaa...
Tässäpä oivaa aineistoa seuraavaan mitä muistat palstalaisista-ketjuunNo mä hiplasin tarjoilijaa siellä Espanjassa, kun alkoi olla pää aivan liian sekaisin - tai itse en muista, mutta kaveri on ottanut kuvan juuri tilannehetkellä, kun läimäytän tarjoilijaa persiille... Ja kaikkea muuta erittäin hävettävää tapahtui, mutta ei siitä sen enempää. :snotty:
Tequilahöyrytkin on tuttuja - kaadettiin samaisen kaverin kanssa hirveessä Tequilakännissä meidän mökin ulkohuussi, älä kysy miksi.
Kyllä se alas menee, tequila meinaa...
Tässäpä oivaa aineistoa seuraavaan mitä muistat palstalaisista-ketjuun
Joo, olihan se järjettömässä krapulassa ihan "jees"varmaan kivaa siivoilla se ulkohuussi sen jälkeen on sitä itellekki kaiken näköistä sattunut huuruissa
Sun pieni tyttövauva synty rv 28+5UPPISTA
Muistaiskos kukaan musta mitään:wave: